Gå til innhold

Mens man venter


Nique

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint at dere har en plan! Og at dere har funnet ut av hvorfor dere ennå ikke er blitt gravide. Selv om det er en kjip beskjed å få, så synes jeg det var en lettelse at det faktisk var en forklaring på hvorfor det tok sånn tid (at det senere gikk likevel ble jo ekstra gledelig!). :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nå er det så lenge siden sist jeg var her, at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne :o

Det er 6 måneder til planlagt oppstart av medisiner.

I mai skal jeg ringe inn TR til Riksen. Litt usikker på hva som skjer mellom det og oppstart i august, men det finner jeg nok ut.

Jeg er litt satt ut for tiden.

Fikk telefon forleden, fra lillesøster, hun er 3 måneder på vei. Jeg ble kjempeglad, men samtidig litt satt ut. Og ikke så rent lite misunnelig kjenner jeg. Det er ikke det at jeg ikke unner henne dette, men jeg skulle så ønske at det gikk i orden for oss også.

Og litt sår, for hun har spurt ut meg om vår situasjon, ganske så forsiktig, og fått vite, men når jeg har spurt om deres planer, så har hun fortalt at slike ting får vente. Og så har de har vært prøvere i ett år.

Jeg skjønner at det er ikke alt man vil dele med andre, men når man er fortrolige med hverandre i en slik setting, så burde det gå begge veier. :(

Jeg gleder meg til å bli tante, men jeg blir nødt å jobbe litt med meg selv her kjenner jeg.

Jeg vil ihvertfall ikke legge demper på lillesøsters glede, det fortjener hun ikke.

Hun var t.o.m engstelig for min reaksjon siden hun vet vi sliter.

Så jeg har dårlig dårlig samvittighet for å ikke være udelt glad nå, men denne misunnelsen sitter som en liten tagg i meg :trist:

Teite følelser altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:tristbla: Skjønner at du blir litt lei deg når du har vært åpen om deres prøving uten at hun forteller deg noe. Kanskje hun har vært redd for at det skulle ta litt tid for dem siden hun visste at dere hadde brukt litt tid? :vetikke:

Skjønner også at du blir misunnelig, selv om du nok ikke ønsker deg hennes baby. Det er ikke gøy at andre får det man ønsker seg mest i livet, og det handler ikke om at man ikke unner andre det. Særlig urettferdig føltes det når venninner fikk barn nummer to. :tristbla:

Fint at dere har fått en plan å forholde dere til. Selv om seks måneder er en stund, så kommer det til å gå veldig fort når sommeren kommer! Og nå er jo våren straks her! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Tre dager på overtid, og jeg tør ikke teste.

Mest fordi jeg har mensmurringer, men også fordi at TR mest sansynlig vil dukke opp rett etter at jeg evt tester. :roll:

Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet, og vente på tanta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i morges, den var blendahvit.

En time etterpå kom TR :sukk:

Det er nesten litt skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Prøving og venting. Sånn har månedene gått egentlig.

Mai endelig her, har fått kontakt med Riksen igjen, og skal melde inn TR hver måned frem til august, da er det medisinering på planen, med uttak i september.

Nå er det ferie som er fokus de neste 6 ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at det er noe som skjer, selv om det ikke blir medisinstart før i august - Plan er bra å ha.

Seks uker ferie :hakeslepp: Skal dere noe spennende? Du må i alle fall nyyyyte ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kjapp oppdatering mens jeg husker på det.

Skal begynne med nesespray nå i august, går og venter på mens, den er sålangt 3 uker forsinket, men skal visst bare ta kontakt når den dukker opp.

2 negative tester, forrige var for 1,5 uker siden, en test i dag, som jeg tror er defekt, da jeg har fått en hvit strek, på rosa bakgrunn, ikke helt overens med det som skal være.

Jeg skal ta en strimmeltest i morgen, for jeg blir litt småsprø av å gå og vente. Vonde pupper, megatrøtt, og uggen, men det kan være psykisk, for all del. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jo vært moro om det faktisk ikke hadde vært psykisk, men en liten selvgrodd spire. Krysser det jeg kan for dere, om ikke annet så for at spiren snart sitter når dere har fått den hjelpen dere skal få. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært moro om det faktisk ikke hadde vært psykisk, men en liten selvgrodd spire. Krysser det jeg kan for dere, om ikke annet så for at spiren snart sitter når dere har fått den hjelpen dere skal få. :klemmer:

Det synes mannen her og :D Han lurer fælt på den hvite streken, mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Spennende tider her inne. Håper på positivt resultat av første forsøk, om ikke det er en liten luring på plass allerede.. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...