Gå til innhold

A Slice of Life

Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Hei vennen :klemmer: hva er Pompon garn??? :klø:

ja, det kommer en liten niese til! Det blir kjempestas :jepp: forguder lille Bella, hun er så utrolig sjamrende og skjønn, så det blir veldig koselig med en liten til å skjemme bort!! :jepp:

Pompongarn er garn med kuler. Man kan for eksempel strikke skjerf, ponchoer eller tepper av det. Man kan også hekle med det, og lage noe slikt. :jepp:

Det er herlig med nieser. :rødme:

Håper du har en fin spesiell dag. :hjerte:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Store My, Neferet; PM kommer til dere :Nikke:

DDUCK; Takk vennen :klemmer: det gikk bra :rødme:

D.O.A; takk vennen!! dessverre varte ikke det smilet så lenge....

HVA GJØR MAN NÅR NOEN MAN TROR MAN KJENNER VISER SEG Å VÆRE VERDENS STØRSTE DRITTSEKK!!!!

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å få et bittelitt innblikk i hva de andre har fått PM om..? :sjenert:

Synd smilet ikke varte lenge, håper det går greit med deg.. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag formiddag :klemmer:

Nå sitter jeg på pcn på jobb, er med C dit en tur. Var noe greier som måtte gjøres ferdig for å rekke en frist! Så da ble jeg med!

Helgen har vært koselig!! igår feiret vi bursdag, stille og rolig men absolutt koselig!! :rødme:

D.O.A; Takk vennen! skal gjøre det! :hug: er bare så utrolig sliten av utsettelse og trenering ang en viss person :sukk:

DDUCK; :klemmer: tilbake snuppa!!!

MAZZI; :hug: skal sende deg PM jeg vennen!! syns smilene mine forsvinner like fort som de kommer, men håper at det på sikt skal bli mer smiling. Merker at selv om det fortsatt er mye som står igjen og mye vanskelige greier, så har jeg det veldig bra!! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at helga har vært koselig. Ingenting er bedre enn det! ;)

:klemmer:

den har det! :) ..ble en stille og rolig feiring, noe som var veldig deilig! :rødme: fikk utrolig varme votter i merke Gortex, så nå er jeg virkelig klar for skitur uten å fryse :jepp:

får bare håpe på litt mer snø :snø:

vet ikke helt om jeg er klar for en ny uke, men har vel egentlig ikke særlig med valg.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man nå bekymringene er så store og på god vei til å ta helt over.. sånn at det blir vanskelig å puste..... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man prøver å puste selv om det er vanskelig, forsøker å få tankene over på noe annet en liten stund og tenker at alt ordner seg til slutt selv om det er vanskelig nå. Alt føles ofte så utrolig stort og vanskelig når man først har latt tankene gå over på det helt, men jeg tror at hvis du greier å tvinge tankene over på noe annet, om så bare for en liten stund så kan ting virke bittelitt lettere.

Skal jeg gjøre noe for deg? Er det noe du trenger?

:klemmer::klem::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror man prøver å puste selv om det er vanskelig, forsøker å få tankene over på noe annet en liten stund og tenker at alt ordner seg til slutt selv om det er vanskelig nå. Alt føles ofte så utrolig stort og vanskelig når man først har latt tankene gå over på det helt, men jeg tror at hvis du greier å tvinge tankene over på noe annet, om så bare for en liten stund så kan ting virke bittelitt lettere.

Skal jeg gjøre noe for deg? Er det noe du trenger?

:klemmer::klem::klemmer:

takk vennen min :klemmer: du er skjønn!!! :hug: du har helt rett, selv om det er vanskelig.. alt føles bare så utrolig overveldende akkurat nå.. :sukk: Prøver å finne en fredag eller lørdag jeg kan treffe deg!! men det er så fullt akkurat nå.. Men det kommer nok en fredag hvor det ikke er smekkfullt!! takk for at du er du, vennen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag morgen!

I natt har jeg sovet en del mer enn jeg har gjort på en stund. Ble liggende en stund å bare tenke på ting.. dessverre så kom pusteproblemene med det samme.. :sukk:

Idag skal jeg treffe C, det gleder jeg meg til :rødme:

takk for alle koselig hilsner og varme :hug: sender masse :klemmer: tilbake til dere alle sammen!!

å så må jeg legge til at jeg begynner å bli lei av å hekle hvitt :dåne:

:fnise. men får vel gjøre det ferdig antar jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...