Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

åh herremin jeg er sliten... :dåne:

har gått 4 1/2 time på ski idag!!!! utrooooolig deilig, men fy så slitsomt... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter :hug:

nå er jeg hjemme etter time hos psykolog.. var innom å ordnet mer garn! har begynt å hekle, så jeg hekler babyteppe til min lille niese som kommer til verden om noen mnd :Nikke: noen som vet om noen sider hvor det står enkle hekle oppskrifter?? vil gjerne lære mer :)

Men jeg er skikkelig sliten etter igår..

Neferet; hei vennen :klem: nei, det ble litt lengere enn vi planla :fnise: men det var utrolig deilig og være ute så lenge, selv om det ikke akkurat var skivær :roll: kjenner det i hele kroppen, så står over løfting av vekter idag!! orker ikke så mye enda... men anbefaler uansett skitur :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du kjære søte og spreke skigåer!

Vet du, i morgen er det akkurat 10 måneder til en viss premiere på første del av en fjerdebok.. :lur:

Så jeg føler veldig at vi må få igang et maraton altså! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noen enkle hekleoppskrifter på garnstudio.com :) Jeg har ihvertfall funnet noen enkle strikkeoppskrifter der, og har sett at det er endel hekling også. Pluss at det er videoer og illustrasjoner til forskjellige teknikker og denslags. :jepp: Så koselig med hjemmehekla babyteppe forresten. Kjempefin gave! :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdag morgen :klemmer:

idag er en sånn dag jeg helst vil sove over.. men, det kan jeg ikke.. :sukk: æsj..

Denne uka er en skikkelig mareritt uke, men det skjer heldigvis noe positivt også. Hvis ikke hadde jeg ikke overlevd denne uka :dåne: Men, først komme gjennom idag!!

D.O.A; ÅH.. Tenk at det bare er 10 mnd igjen :hoppe: gleeeeeeder meg!! ja, er enig!! vi må definitivt få til Maraton snart :jepp: du, forresten. har du lyst til å treffes en dag?? Så kan vi avtale videre ang maraton :lur:

Mazzi; takk for tipset vennen :hug:

Lagde lappeteppe når søs ventet Bella, å nå kommer det en liten en til. så da må jeg lage noe til henne også, å da ble det hekling!! men begynner å bli lei av å hekle hvitt :sukk: tenkte at med litt inspirasjon kan jeg få noe å glede meg til når jeg er ferdig med teppe :fnise:

skal sjekke siden med en gang, før jeg tar en liten dagbok runde :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg en time til dagens avtale!!! :sukk: det skal bli godt å få det overstått!! håper det går bedre enn jeg antar.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Så koselig at du skal få en niese til da. :)

Jeg begynte å hekle så smått i høst, men nå har jeg fått dilla på å strikke med Pompon-garn. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer: hva er Pompon garn??? :klø:

ja, det kommer en liten niese til! Det blir kjempestas :jepp: forguder lille Bella, hun er så utrolig sjamrende og skjønn, så det blir veldig koselig med en liten til å skjemme bort!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, skal si dere er spreke som går på ski så lenge :trene:

Koselig med en hjemmelaget gave til niesen :Nikke: Sånne gaver ønsker jeg meg til min lille også :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God Torsdagsmorgen alle sammen :hug:

dette er en helt spesiell dag, så idag så er humøret faktisk ganske så bra :rødme:

ønsker dere alle en strålende januardag :hug:

:hjerte:

Snakker vi Twilight maraton? :klø:

Oh yeah :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helt spesiell dag!! :strix:

:klemmer:

takk vennen :rødme: det skal jeg gjøre!! en viktig dag å markere!! så nå sitter jeg å prøver å finne ut en liten overraskelse!! *tenke tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen kjære søte!

Jeg vet ikke helt når det passer for deg å treffes, men for meg er definitivt fredager eller lørdager best, både formiddager og ettermiddager er jeg som regel ledig! Så hvis du finner en fredag eller lørdag som passer for deg så hadde det vært veldig koselig å treffes!! :strix:

Ha en super fin dag fina! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en deilig spesiell dag :klemmer:

Forøvrig så ble jeg litt nyskjerrig på hva som er spesielt med dagen, selv om jeg har mine bange anelser om at omhandler en viss C... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en finfin spesiell dag, og at du klarer å pønske ut en perfekt overraskelse! :rødme: Det er ikke alltid det er så mye som skal til, så det klarer du nok helt sikkert :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg en svipptur innom KG og kaffe før jeg setter avgårde igjen!!

D.O.A;Det hadde vært kjempekoselig og treffes! :jepp: tja, fredager passer forsåvidt det så det skal jeg nok finne!! vet bare at denne og neste fredag er opptatt! Men gleder meg til å se deg igjen :klemmer:

DDuck; hei vennen :vinke: Takk vennen! det blir nok en veldig koselig kveld!! sender deg PM jeg :lur:

Mazzi; du har helt rett, det er ikke alltid så mye som skal til! Det enkle er ofte det beste, og det aller beste er bare tiden sammen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...