Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Azalea

God lørdags morgen!

D.O.A Neferet Muffin :klemmer:

Hvordan går det med alle søtnosene mine? :hug:

Her er det forløpig en stille og rolig lørdag morgen, med kaffe og jeg kan sitte inne å se ut på at det snør! ..igjen!! :snø:

Men etter mange års ønsking, fikk jeg gavekort på ski til jul, så den første skituren er tatt :hoppe: utrolig deilig :jepp:

Ellers er det ganske mye greier som skjer, en hel del vonde og vanskelig ting. Men heldigvis så er det mye bra også :hjerte: veldig mye bra :lur:

Neferet, jeg er enda mer forelsket enn jeg har vært :strix: og jeg gjør virkelig alt jeg kan for å nyte det! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D.O.A.

Så deilig med skitur!

Her laver snøen ned for fullt, hvis det forsetter sånn så har vi snart 1 meter snø her! :dåne:

Håper du får en fin dag kjære deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for forelskelse!!!! :nigo:

Ååååå... jeg og vil ha ski!! Selv om det ser ut som jeg er "bambi på glattisen" når jeg går på ski, så er det gøy og koselig med en skitur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med skitur. :)

Godt å høre at det er mye bra som skjer i livet ditt. :hjerte: Håper det veier opp for det vonde. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..er det noen som har spilt "Thurn and Taxis"?? :klø: Brettspill om å danne postruter!! noen som kjenner til en side hvor det står noen form for forklaring på hvordan man spiller dette?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd brettspill.no? Der er det noen ganger forklaringer eller linker til spilleregler. Vi så forresten på det spillet her om dagen, så fortell gjerne hvordan det er hvis du finner ut av det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Er du sikker på du ikke pønsker på noe...? :lur: Men godt å lese at du hadde en fin dag i går, håper dagen i dag følger i samme sporet!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært en tur på jobb å levert skattekortet!! var koselig å være der en tur :)

herremin så trøtt jeg er :Gjesp: prøver å psyke meg opp for å vaske opp.. men akkurat nå er kaffekoppen og sofaen ett godt sted!!

Mazzi; skal si fra hvis jeg finner noen forklaring. men enn så lenge har jeg bare funnet sider som forklarer hva slags spill det er.. men ikke noe som enkelt kan forklare hvordan man spiller det :klø: når de som lager spillet sender med en hel brosjyre med forklaring som er vanskelig å skjønne da sliter jeg litt :sjenert: så får lete videre, for spillet virker faktisk ganske morsomt når man først skjønner det :fnise:

Neferet; pønsket ikke på noe, hadde bare en veeeeldig koselig dag :lur: en sånn ekstra koselig en :sjenert:

dagen idag har begynt bra, så jeg håper den fortsetter sånn.. bortsett fra at jeg er skikkelig trøtt!!! Har hatt ett par gode humør dager denne uka, selv om matmessig så er det vanskelig. så hjelper det når humøret er litt bedre :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Trøtt jeg også :Gjesp: Sofaen frister egentlig mer en trening, men jeg vet jeg har godt av det... :ler:

Så bra at humøret stiger noen dager! Det er alltid noe å ta med seg! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thurn and Taxis... nå ble jeg nysgjerrig på det spillet... er det på pc, eller vanlig brettspill ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...