Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

God lørdag :klemmer:

håper alle har hatt en fin lørdag så langt!!

Her blir det en stille kveld.. ingen planer, bare være hjemme for meg selv..

Har egentlig ikke så lyst til å være for meg selv kjenner jeg.. egentlig bare trist.. :(

er det noen som har gjort noe spesielt idag da?? :klemmer:

Kanskje du bør ta kontakt med noen, venner, søsken, mor e.l. og spørre om du kan komme på besøk/få besøk, så slipper du å sitte hjemme for deg selv når du ikke vil? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vennen :klemmer:

det kunne jeg absolutt gjort, hadde det ikke vært for at brodern jobber, mamma bor lang unna og er hos sin kjæreste i helga og venninnene mine stort sett bor i oslo.. :sukk: men det går nok grei.. Har KG ;) skal se på film tenkte jeg.. sånn etter hvert!! er nok bare en sånn dag..

å så savner jeg :hjerte:

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen :klemmer:

det kunne jeg absolutt gjort, hadde det ikke vært for at brodern jobber, mamma bor lang unna og er hos sin kjæreste i helga og venninnene mine stort sett bor i oslo.. :sukk: men det går nok grei.. Har KG ;) skal se på film tenkte jeg.. sånn etter hvert!! er nok bare en sånn dag..

å så savner jeg :hjerte:

:sukk:

Da forstår jeg. Og jeg kjenner til å ha en sånn dag. Når jeg har sånne dager har jeg en lei tendens til å ikke ta kontakt med folk, var derfor jeg tenkte å nevne det for deg, men det var jo andre grunner til at du skal være alene i kveld.

Hvor er :hjerte: da?

Håper du får en fin kveld, tross alt. Og at du koser deg med film og ditt eget selskap.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store My;

takk for det gode rådet vennen :klemmer: setter veldig pris på det! Tror bare jeg sliter litt med å være alene siden det er så mye som skjer rundt meg og jeg ikke har kontroll på noe.. men det kommer vel bedre tider, antar jeg :)

:hjerte: er hos moren sin ikveld og skal være sammen med faren sin imorgen før han reiser til Fillipinene. Han bor der halve året! men det gjør vondt å savne.. hvem har egentlig bestemt at kjærligheten skal gjøre vondt... :sukk:

Håper du har en fin kveld :kose: takk for at du er her med så gode råd, setter veldig pris på det! :)

Dina; :hug: tilbake vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store My;

takk for det gode rådet vennen :klemmer: setter veldig pris på det! Tror bare jeg sliter litt med å være alene siden det er så mye som skjer rundt meg og jeg ikke har kontroll på noe.. men det kommer vel bedre tider, antar jeg :)

:hjerte: er hos moren sin ikveld og skal være sammen med faren sin imorgen før han reiser til Fillipinene. Han bor der halve året! men det gjør vondt å savne.. hvem har egentlig bestemt at kjærligheten skal gjøre vondt... :sukk:

Håper du har en fin kveld :kose: takk for at du er her med så gode råd, setter veldig pris på det! :)

Så fint at du setter pris på råd. Tipper du ikke kan bruke halvparten en gang, men det er ofte greit å vite at noen på en måte forstår noe av det du går gjennom.

Ja, jeg lurer også veldig på hvem som har bestemt at kjærligheten skal gjøre så vondt. heldigvis kan det føles godt også. Så det går kanskje opp i opp? Forresten... er dere offisielt sammen? Eller uoffisielt, kanskje? (Trenger ikke svare, er bare nysgjerrig).

Ja, jeg tror også det er vanskelig å være alene når man har så mye som foregår, jeg føler i alle fall at hjernen går på høygir da. Og da er det slitsomt å være alene med kaoset i hjernen. Hm.. dette høres sikkert bare rart ut. Vanskelig å sette ord på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :nigo:

Håper du fikk en fin lørdag, til tross for savn av :hjerte: og lite å finne på. Sånne stunder kan være deilig inni mellom også... så lenge man har noe å gjøre... Ta opp en hobby? :)

Skulle nesten ha tilbudt meg å komme på besøk, jeg bo jo ikke så langt unna :)

Men litt skummelt vel, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

Nå sitter jeg hos lillebror å ser på fotballkamp sammen med han!! koselig :)

hååååååååper laget mitt rykker opp, ser virkelig sånn ut!! krysser fortsatt fingrene :Nikke:

Devilina; det hadde vært veldig koselig med besøk av deg :jepp: men kanskje litt skummelt sånn til å begynne med!? kanskje vi kan treffes å ta en kaffe sammen en dag?? det hadde vært koselig :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med opprykk!! :hoppe: :hoppe: :klemmer:

Devilina; Det Azalea foreslår her ville jeg absolutt gått med på! Hun er nemlig kjempekoselig! :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med opprykk!! :hoppe: :hoppe: :klemmer:

Devilina; Det Azalea foreslår her ville jeg absolutt gått med på! Hun er nemlig kjempekoselig! :jepp::fnise:

:hoppe: :hoppe: tuuuusen takk, Mazzimin :klemmer: dette var utroooolig deilig!!! :strix:

:bolledeig: TIPPELIGAEN NESTE ÅR!!!! :bolledeig:

nååww :rødme: du er skjønn, snuppa!! :klemmer: syns du er kjempekoselig!! du skal ikke til oslo igjen snart da?? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan faktisk tenkes at jeg skal til Oslo en dag i midten av desember.. :lur: Skal nedover for å gjøre noe skolearbeid der, så datoen er ikke helt satt enda, men jeg hadde faktisk tenkt å høre om noen her inne hadde lyst til å treffes den dagen.. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk tenkes at jeg skal til Oslo en dag i midten av desember.. :lur: Skal nedover for å gjøre noe skolearbeid der, så datoen er ikke helt satt enda, men jeg hadde faktisk tenkt å høre om noen her inne hadde lyst til å treffes den dagen.. :)

:klemmer:

Så sant jeg kan, så er jeg med!! :jepp: hadde vært kjempekoselig å se deg og flere igjen :) ...litt usikker når det gjelder mat å sånn da, men.. ..:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kafè er helt fint, supert! Det høres veldig koselig ut :Nikke: så bare det ikke kolliderer med behandling, så er jeg med!!

Nå har jeg kommet meg hjem fra broder`n! Veldig koselig å være sammen med han, se på kamp pg prate! Snille gode lillebroren min :)

Imorgen er det fredag, da er det et par ting som står på planen. En ting er fredagsrengjøring :husarbeid: det må gjøres.

Har forresten sendt søknad på jobb idag! blir spennende å se om jeg hører noe.

Holder virkelig på å bli gal av savn :bond: selv om det er litt godt å kjenne det også, men bare litt... ..bittebittelitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det fredag og helg! Fikk ikke gjort det jeg hadde på planen idag, orket ikke etter nok en søvnløs natt :Gjesp:

Men istedet traff :hjerte: jeg å tok en kopp kaffe! Det var veldig koselig :rødme: er det mulig å være mer forelska? Føler meg som skikkelig forelska fjortis ... :sjenert:

Nå sitter jeg i sofaen, hører på radio og drikker kanel te! Har sett litt igjennom ett interiøsblad jeg får i posten (bursdag gave fra en vennine i fjor – utrolig koselig og bra gave forresten) :jepp:

Kjenner jeg får litt inspirasjon til å gjøre noe her jeg bor nå, har bare stabla sakene inn her å liksom bodd meg rundt dem.. men er vel kanskje på tide å se om ikke jeg kan finne litt ro her, gjøre det litt koselig kanskje..

Å så må jeg bare få ut litt frustrasjon!! Jeg har lett i alle butikker hvor de selger DVD`er å lett etter Sesong 2 i ”The L Word” men det er jo komplett umulig å finne den, ingen butikker her i fylke som har den jo. :kjefte: At det skal være så himla vanskelig! Har Sesong 1 og 3, men kan ikke se nr 3 før jeg får nr 2 :sur:

Vet jeg kan bestille på nett, men hadde liksom håpet å slippe det. Både å måtte vente og ekstra gebyrer. Æsj altså :sukk:

LilleEkorn; snuppa mi!! :nigo::klemmer:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller stort sett alltid sånt fra cdon.com jeg :) Der er det bare 29 kr i frakt, og prisene ligger ofte mer enn 29 kr under butikkpris. I tillegg tar det bare et par dager fra man bestiller til pakka ligger i postkassa :)

Her er link til sesongen du leter etter forresten! :lur:

Ha en fin fredagskveld! Høres ut som du hadde en koselig kaffeavtale i dag forresten! :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...