Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Muffin; serien er utrolig bra :jepp: så nå venter jeg på postmannen som skal komme å legge sesong2 i postkassa mi :jepp: håper han er rask!! :)

har en stille og rolig kveld, egentlig ganske godt. håper du får en finfin lørdagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss!! Da var det faktisk billigere på platekompaniet. (229kr fant jeg) Er med i en filmklubb som heter homeenter.com :) Veldig raske på å gi ut nye filmer etc og de er raske på levering og så kan man spare seg opp til å få kjøpt filmere billigere enn vanlig, sånn bonussystem greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: jeg får ikke sove..er skikkelig trøtt og sliten,men kroppen min vil ikke slappe av :sukk: har holdt på sånn er i snart 3 uker.. er virkelig stuptrøtt å allikevel sovner jeg ikke..

skulle ønske jeg kunne krølle meg sammen inntil :hjerte: å sove.. :sukk: kommer vel dit etterhvert...

Devilina; syns ikke platekompaniet er så dyrt, de har faktisk mange bra filmer til en rimlig penge :jepp:

gleder meg veldig til sesong 2 kommer, hååååper på mandag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: nå er jeg ganske trist...

har hatt min første negative reaksjon på "sidebyttet" mitt (hvis man kan kalle det det)

dette er ikke en person jeg har noe særlig med å gjøre sånn i det daglige, men hender vi snakker på msn ett par ganger i året kanskje. Snakket med henne litt nå istad, logget meg på fordi jeg ikke får sove. Spurte hvordan det gikk med henne og fikk en laaaaaaaang avhandling på alt som hadde skjedd, uten at det egentlig hadde skjedd så mye. Men dog..så spurte hun om det samme og litt forsiktig sa jeg at det har skjedd ganske mye og så ville jeg egentlig ikke si så mye mer, men hun presset litt og ga uttrykk for at uansett hva det var så kunne det da ikke være farlig.. "du har vel ikke begått drap eller noe?" så sa jeg det da, kortfattet bare.. å så ble først stille... lenge..

så kom altså en god del mindre hyggelig ord og setninger og det var ikke måte på hvor ekkelt og kvalmende hun syns dette og jeg er.. skal ikke gjenta det hun sa her, for det var virkelig ikke pent. Men jeg trodde ikke det gikk an å si noe sånt til en annen person jeg!

har så lenge forberedt meg på at det kan komme sånne reaksjoner også,men så langt så har de aller fleste rundt meg taklet det utrolig bra. Venninnene mine er bare stolte over at jeg endelig sier hvem jeg er og er åpen om det. Dere støtter meg fullt ut og mesteparten av familien min gjør det. Så jeg har kanskje slappet litt mer av. Men så kommer en person med en så overhøvling av ikke fine kommentarer, sitter her med tårene som renner og føler meg virkelig skikkelig ensom og har vondt inni meg.. Har bare lyst til å krype vekk og ikke komme frem igjen.

er bare skikkelig lei meg.. :trist::cry3:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Det sier i grunnen endel om den andre personen, spør du meg.. Det vitner om fullstendig mangel på respekt for andres følelser. Helt hjernedødt! :fy_fy: Vedkommende har det nok ikke spesielt godt med seg selv, som går rundt og er så fordomsfull i 2010! Du får prøve å heve deg over det så godt du kan, og heller støtte deg til alle de oppmuntrende og gode ordene du får fra andre kanter! :kose::troest:

Jeg vet egentlig ikke hva mer jeg skal si jeg, jeg ble litt sjokkert nå... :klemmer::klem::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Mazzimin :klemmer:

har ligget å tenkt på det i hele natt og bare vært lei meg.. det er fortsatt mange som ikke takler dette (ikke bare med meg, men generelt) å det må man jo respektere.. men hun kunne jo latt vær å si alt det hun sa.. :sukk:

takk for :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du klarer å respektere dem som har sånne holdninger, er du et bedre menneske enn meg... :sjenert:

Helt enig i at hun uansett burde holdt meningene sine for seg selv! Hva ville hun prøve å oppnå med å lesse det over på deg liksom? Nei uff, hun må jo bare ha vært helt fjern! :roll:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige og har forskjellige meninger. Det er jo bare sånn det er, å jeg kan jo ikke tvinge noen til å mene noe annet fordi jeg ikke er enig med dem. Tenker ihvertfall jeg da, men jeg blir også ganske sjokka når noen sier noe sånt å vi faktisk lever i 2010!! Men nå har hun vært litt spesiell hele tiden da.. :roll: Men hun kunne holdt meningene sine for seg selv!

C var i England for noen år siden å ble slått ned. (av en voksen mann fordi hun holdt en jente i hånda) ..så folk tenker ganske forskjellig om dette.

Skulle tro at verden hadde kommet videre, men det er mange som har ett problem med det. Overraskende mange unge også, dessverre.. :sukk:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt satt ut om hjernedøde og respektløse mennesker er!! Er det virkelig mulig. Meninger må man jo så klart ha lov til å ha, men å si ting til personer i et så stygt tonefall og ord... det er bare ikke lov! Jeg blir kvalm av sånne personer! :spy:

Det er så mange som ikke ser lengre enn for eksempel utseende, være måte, legning etc enn hva den virkelige personenen er og står for. Våkn opp!!! sier nå jeg.. vi er i 2010, som mazi'n sier over her ;)

Nei glem sånne tapere og hva de sier. Kjærlighet og følelser styrer man ikke over, samme om det er for en gutt eller jente. Vær den man er, det er det viktigste!!

Du har så mange andre flotte fantastiske mennesker rundt deg og bruke tid og energi på :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det sånn at tiden går så sakte når man venter på noe som man gleder seg til :sjenert:

tror klokkene mine går bakover jeg..

gleder meg, gleder meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge må du vente? Håper ventetida snart er over! :klem:

det håper jeg også! men jeg vet ikke helt, venter på at det kommer en tlf :jepp: hehe, går neste rundt meg selv :fnise:

:strix: gleder meg så veldig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig trangsynt og unødvendig av denne "venninnen" din å dumpe sine gammeldagse fordommer over på deg... :fy_fy:

Jeg leser på iPhone nå og får ikke sett "hemlig" skrift, men hva det nå er du gleder deg til - håper det blir bra!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk et møte i går som oppveide litt av det den kjipe "venninna" di fikk seg til å si. :kjefte: Jeg hadde også en sånn, hørte aldri noe mer, og var egetnlig veldig fornøyd med det. :jepp: Det er fortsatt mange kjipe folk der ute, legg dem bak deg og fokuser på de som faktisk godtar deg som den du er! :klemmer::kose::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ikke si sånne stygge ting til andre, uansett hva man måtte mene om saken! :kjefte:

Vet det er vanskelig, men glem slike kommentarer. Hør heller på folk som bryr seg om deg, og støtter deg. :klemmer:

Håper du hadde en fin søndagskveld. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...