Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Av og til tar livet uante vendinger, ting går ikke som man planlegger eller tenker seg ut på forhånd. Noe mitt liv absolutt gjorde. Men det er sånn livet er, og det er måten man takler det på som gjelder.

Så velkommen til de som vil følge boka mi videre, velkommen til A Slice of Life :velkommen:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det hørtes herlig ut :jepp: Her blir det kakao med krem :sikle:

Kos deg!!

hørtes ikke vondt ut det heller nei!! :) kos deg vennen!! å så må jeg legge til en stooor grattis med den lille i magen :klemmer::hoppe::hug:

Snuppeluri :strix:

snuppisnuppa :strix::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg ta meg en runde i dagbøkene til jentene mine :klemmer: nå venter sofa og te!!

:hug:

Lykke til med deg :fnise: tror det er en GOD del å pløye seg igjennom ;)

Og du... jeg henger med her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ikke vondt ut det heller nei!! :) kos deg vennen!! å så må jeg legge til en stooor grattis med den lille i magen :klemmer::hoppe::hug:

Kakao er tidenes oppfinnelse :fnise: Og tusen takk forresten, vi gleder oss masse ...og syns det er kjempeskummelt samtidig :haar: Hva har vi gjort?! Nå vet jeg vel strengt tatt hva vi har gjort :hoho: men hjelpes - det blir litt av en omveltning! Sikkert en koselig en, men det blir vel litt av begge deler..litt sånn type "jeg elsker deg, men skulle ønske det gikk an å putte deg inn igjen" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imorgen skal jeg ta meg en runde i dagbøkene til jentene mine

Lykke til med deg :fnise: tror det er en GOD del å pløye seg igjennom ;)

Kanskje vi alle sammen bare burde skrive et lite sammendrag av de siste månedenes hendelser i bøkene våre? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter :klemmer:

tusen takk for alle hilsner i den nye boka mi :hug:

Dagen i dag har gått i ett, uten særlig søvn i natt til ikke å sitte i ro så å si i det hele tatt i dag.. *sliten*

Men, nå skal jeg gjøre ett forsøk på å få i meg middag.. (så langt dagens eneste måltid hvis det går bra... antar at youghurt ikke telles som måltid.. :sjenert: ) er gjør det?? :klø:

Syns forøvrig at sammendrag i bøkene deres høres ut som en goood ting :jepp: ellers tror jeg at det kan ta lang tid å lese alle sammen :sjenert:

Håper alle har hatt en fin onsdag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag :klemmer:

håper alle har hatt en fin lørdag så langt!!

Her blir det en stille kveld.. ingen planer, bare være hjemme for meg selv..

Har egentlig ikke så lyst til å være for meg selv kjenner jeg.. egentlig bare trist.. :(

er det noen som har gjort noe spesielt idag da?? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...