Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Det går nok kjempe bra :hug: å savne litt er jo bare sundt, da setter man ekstra pris på vedkommende når treffes igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei alle sammen :)

Nå er det lenge siden jeg har vært her, men tusen takk for koselig hilsner fra dere mens jeg har vært borte :klemmer:

Hvordan går det med dere?? tenker mye på dere, men har bare ikke hatt tid eller overskudd til å være her.. men det har hendt at jeg har tittet innom å lest litt i bøkene deres!

Ting begynner endelig å roe seg rundt oss.. mange har sagt at vi skal grue oss til hverdagen, men den er sårt etterlengtet skal jeg si! Så nå når vi går inn i høsten håper jeg på hverdag med vanlige dagligdagse ting. Det går veldig bra med meg og C, blir bare mer og mer glad i henne.. visste ikke at man kunne være så glad i noen og likevel kjenne at følelsene blir sterkere :rodmer: I neste mnd flytter vi sammen og gleder oss stort til på kunne se fremover og virkelig starte vårt liv sammen :rodmer:

Idag har jeg time hos ernæringsfysiolog å så skal jeg dra å forhåndsstemme!

Ønsker dere alle en kjempefin dag og håper å få dukket opp litt oftere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei alle sammen :)

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her, dagen går og ting skjer så tiden strekker ikke til bare :sukk:

Hvordan er det med dere??? :klemmer: beklager at jeg er så dårlig på å oppdatere meg hos dere :sjenert:

her går det fremover! Vi har flyttet sammen og driver å pusser opp, ganske moro selv om det er slitsomt :)

legger igjen en stor :klemmer: til alle som vil ha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Azalea

Så hyggelig å se livstegn fra deg!! :hug: Håper det står bra til med deg! Stooor fredags :klem:

hei du :klem:

koselig å høre fra deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Azalea

God søndag :klemmer:

Hvordan er det med alle sammen?

Her er det en rolig dag, sportssøndag!! :jepp: Vi skulle egentlig dra til søs å feire yngste jentas 1 årsdag, men der ble det sykdom så feiring er utsatt!

Egentlig litt greit, siden sambo her har fått betennelse på øye :( stakkars!! så imorgen blir det tur til legen!!

så det ble som sagt søndag med tur med hunden, sport og fyring i peisen! (det siste er mest for kosens skyld)

Håper alle har en fin søndag, legger igjen en :hug: til alle!

Hei søteste Azalea! :klemmer:

Hei søteste Mazzi :klemmer:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det blåses støv av boka di :husarbeid::fnise: Høres ut som en fin søndag :happy: Og god bedring til din kjære, øyebetennelse er noe herk!! Frem til legebesøk er det lurt å dryppe/ vaske øyet med kokt, kaldt vann med jevne mellomrom..saltvannsdråper (sånne engangs-pipetter) er også en god ting å bruke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

God mandagsformiddag :klem:

her har det vært litt av en natt! Syk hund og syk kjæreste!! Voffen har diare stakkars, så har vært ute med han annen hver time siden 03.30 i natt.. ca.. Men nå sitter han i sofaen sammen med meg og ser trøtt ut så jeg tror han kommer til å sovne! Kjære var innom legekontoret for å få noe for øye, men der var det ikke hjelp å få av dumme kontordamer :kjefte: de damene har jeg ikke mye sansen for, selv om legen er veldig flink!! Så damene der sambo jobber sendte henne avgårde til apoteket. Har pleid henne så godt jeg kan med rensing av øye i kokt/kaldt vann og øyedråper og alle andre mulig kjerringråd jeg har kommet over.. Heldigvis har hun gått med på å dra på legevakta hvis det ikke er bedre når hun kommer hjem ikveld!! LIker ikke at hun har vondt.. :sukk:

Diddles; ja tenkte å prøve å blåse litt støv av den!! :) Er lenge siden jeg har vært her nå! håper alt er bra med deg og at du har en finfin mandag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...