Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Dæven så effektiv du er! :daane: Skulle ønske jeg også hadde noen sånne dager innimellom! :jepp:

Håper dere får en bra helg, til tross for jobbing i morgen!

...og jeg skjønner det er sårt med disse småttisene, har dere lyst på barn etterhvert? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Azalea

Dæven så effektiv du er! :daane: Skulle ønske jeg også hadde noen sånne dager innimellom! :jepp:

Håper dere får en bra helg, til tross for jobbing i morgen!

...og jeg skjønner det er sårt med disse småttisene, har dere lyst på barn etterhvert? :hug:

Ja det var liksom ikke måte på effektivitet heller :daane: I tillegg har jeg snart limt inn alle bildene i albumet for 2010!! (ikke at jeg henger etter eller noe der altså..) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Lørdagsmorgen!!

Sitter i sofaen med kaffekoppen :kaffekopp: Kjære har dratt på jobb og voffen gikk å la seg igjen! Skikkelig B-hund han der, godt sovehjerte sånn på morgenkvisten! Kommer til å ta tid for å venne meg til at hun jobber lørdager, helgene blir ikke det samme de helgene hun jobber lørdager.. (er bare hver 6 lørdag så det er ikke såå ofte..) men syns det er kjipt uansett..

Planen i dag var egentlig å dra ut å ordne litt sånne praktiske ting som er greit å få gjort. Tenkte det kunne være godt å gjøre noe så tiden går sånn at hun kommer hjem fort! så får se, det er altfor tidlig enda til at noen butikker er åpne uansett.. Så jeg kan slappe av med kaffen i ro og fred!

Ikke er været sånn spesielt flott idag heller, ikke enda i hvertfall.. kjipt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver 6. lørdag er jo ikke ille, men da blir du "aldri" skikkelig vant til det heller fordi det går så lang tid mellom hver gang :gjeiper: Prøv å nyte litt egentid, så er hun hjemme før du får sukk for deg :happy: Deilig å være så forelska da, du virker helt :strix: Her er det veldig lite fokus på kjæresterier, vi som har vært så flinke til å holde det området varmt :sukk: Hele dagene går opp i Liten, og når hun legger seg tar det tid å omstille seg fra å være mamma til å være kjæreste :sjenert: Klart det kan kombineres, men det er lett for at en glemmer kjæreste-delen og går helt inn i mamma-rollen......Så, babysyk skjønner jeg at du er, men nyyyyt tiden dere har uten barn også, for når den tid kommer så er det ikke mye rom for romantikk spør du meg :fnise: En viss baby har en tendens til å våkne akkurat når hun ikke skal :sengekos::roll::kjefte: Hun er en effektiv av-bryter :tunge1:

Ha en strålende fin lørdag til tross for jobbekjæreste og kjipavær :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

:goodbye: Diddi!!

Det blir ikke lett å venne seg til det når det er så sjeldent, men er jo glad for at hun ikke jobber flere lørdager da!! Ja, er hodestups forelska :rodmer: får sommerfugler i magen bare jeg tenker på henne!! helt ubeskrivelig glad i henne :rodmer: Vi nyter tiden sammen, absolutt!! Men nå må jeg jo si da, at vi egentlig har ett liten "barn" allerede. For det er en liten gutt som er veldig flink til å avbryte eventuelle romantiske stunder som :kline: og :sengekos: fordi han vil ha oppmerksomhet! så skjønner hva du mener med av-bryter. Det er ikke det samme, men det er ikke langt unna!! :fnise:

Men jeg vil absolutt si at vi er flinke til å gjøre ting sammen, det er jo det aller beste jeg vet.. å være sammen med henne :hjerte: Så jeg gleder meg veldig til hun kommer hjem :strix:

Ha en fiiiin lørdag du også søte du!! kose deg med mannen og Liten, du får gi han ett skikkelig :kline: neste gang Liten sover :lur:

Jeg skal hoppe ut av joggebuksa og vekke en liten gutt med ett ekstreeeeeemt godt sovehjerte :sove: han bare sover og sover... men nå må han opp for vi skal gjøre unna ærender før kl blir 15.00!!

masse :klemmer: til deg snuppelupp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

:klemmer: sleng deg på sofaen og les i et blad eller en god bok :happy:

Har ligget på senga og kost med voffen en liten stund. Akkurat laget meg en varm kopp kaffe, som kanskje vekker meg litt! Skal gå tur med lillegutt kl 15, vi skal møte kjære som kjører fra jobb da.

Etterpå skal vi dra å ta sol :sol: få varme i kroppen, før vi drar hjem :)

Idag kjøpte jeg meg ett vinglass i serien jeg sparer på, var en av dem jeg kun hadde ett av. Et stoort rødvinsglass :nigo: nå har vi to :jepp:

tror det blir rødvin i dem i ettermiddag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Da er det mandag og ny uke!

Kjære har dratt for å ta en kaffe hos moren sin før hun drar på jobb! jeg og voffen har vært ute å gått en halvtimes tur i sola, det var deilig :sol:

Idag har jeg en del ting som skal gjøres, blant annet skal jeg legge resten av flisene i trappa i gangen :jepp: men nå skal nyte en varm kopp kaffe før jeg gjør noe annet! Tillater meg det siden jeg allerede har vasket klær, redd opp senga og gått tur med voffen! :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å kose seg litt også :jepp:

Lykke til med dagens gjøremål! Skulle gjerne bytta med deg, for jeg skal til tannlegen i dag... :(:redd:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du har veldig effektive morgener altså!! :daane: Jeg er imponert over deg! Deilig å gå tur ute i :sol: dagen blir bokstavelig talt litt lysere da! :jepp: Håper resten av mandagen blir fin! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

Viktig å kose seg litt også :jepp:

Lykke til med dagens gjøremål! Skulle gjerne bytta med deg, for jeg skal til tannlegen i dag... :(:redd:

:klem:

søte Mazzi :klemmer:

Æsj da :kose::troest: skal tenke hardt på deg hos tannlegen, håper det går bra så du kan komme deg fortest mulig ut derfra!! *tenkerhardtpåmazzi*

Du har veldig effektive morgener altså!! :daane: Jeg er imponert over deg! Deilig å gå tur ute i :sol: dagen blir bokstavelig talt litt lysere da! :jepp: Håper resten av mandagen blir fin! :hug:

Takk søte du :hug: Jeg blir av og til litt imponert over meg selv også, men har bare innsett at jeg kan få ganske mye gjort på morgenkvisten! :jepp: er litt lettere å sette seg ned av og til hvis jeg føler at jeg har gjort noe først! Det var en deilig tur, selv om voffen tok med seg "take away" på turen (take away = ekkeldingshanfinnerlangsveienogspiser)!

Skal svare på litt mail og drikke kaffen før jeg går løs på de siste trappetrinnene, er bare fire stykker igjen så det bør gå fort! Greit å vite at voffen ikke må ut sånn med en gang de er lagt! :)

ha en finfin mandagsmorgen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

flisene er limt og tørt tøy er lagt sammen og det som var vasket er hengt opp!!

Ny vask i marskinen er satt på å jeg skaaal støvsuge etterpå, først skal jeg bare nyte kaffen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Tirsdagmorgen :kaffekopp:

Idag ble det en litt sen start på dagen, ingen av oss klarte å stå opp *gjesp* ihvertfall ikke lett når man har en kosete kjæreste som kryper inntil :hjerte:

Men, har nå kommet opp og kjærsten har dratt på jobb. voffen ligger fortsatt å sover, så ingen hast der. Var sent ute med han igår så han sier nok ifra hvis han må ut! Har vasket opp og gjort klart vaskemarskinen som skal startes kl 9! Ellers så er det klær som skal strykes og sånt, men ellers blir det sørge for at det blir varmt her til kjæresten kommer hjem. Da skal vi nemlig fuge flisene i trappa :jepp:

(forresten utrolig moro å legge fliser)

Ellers så er det ett par ting som skal ordnes denne uka, så jeg tror jeg skal lage en liste:

UKESPLAN:

* Hente bilder (når de er ferdig framkalt)

* Kjøpe lim

* Ordne tråd (til å sy opp gardiner)

* Sy opp gardinene

* Vaske vinduer (ikke ett must å gjøre denne uka)

* Kjøpe bursdaggave til lillebror (forslag? han ble 22 og har akkurat

blitt ferdig med kokkeutdannelsen sin og flyttet sammen med kjæresten)

* Kjøpe bursdaggave til bestevenninnen min (vinflasker)

* Pakke til helga (reiser til mamma)

* Trene onsdag og fredag

* Til dyrlegen (onsdag)

* Ta sol (Torsdag)

* Innom Panduro (ordne diverse)

* Hente glassplate

Det er det jeg kommer på så langt, dukker sikkert opp flere ting i løpet av de neste dagene!

Nå skal jeg nyte kaffen min mens den er varm før det blir tur ut i vinden! skal ta med ved inn å fyre etterpå, fryser :fryser:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du ikke sette igang vaskemaskinen før klokka er ni? Bare tre minutter igjen nå! :fnise:

Skal si du har mye på programmet. En god miks av kos og jobb, virker det som! :) En herlig start på dagen også, virker det som.. :rodmer:

Ha en fin tirsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Kan du ikke sette igang vaskemaskinen før klokka er ni? Bare tre minutter igjen nå! :fnise:

Skal si du har mye på programmet. En god miks av kos og jobb, virker det som! :) En herlig start på dagen også, virker det som.. :rodmer:

Ha en fin tirsdag! :klemmer:

Kan sette den på kl 9 (kan gjøre det nå siden det er to minutter igjen) Men pga leieboere nede så er det ro tid fram til kl 9! Ta litt hensyn siden marskina står rettt over soverommet til hun som bor rett under oss :fnise:

En god del ting som skal gjøres ja, men jeg liker å ha mye å gjøre! Føler ikke alltid at jeg rekker alt, men sånn er det jo av og til:)

Ha en flott tirsdag du også :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er aktiv her igjen. :klemmer: (Nå er ikke jeg så veldig aktiv da, men jeg titter innom. :))

Så effektiv og flink du er om dagen! Virker som du har det veldig fint også. Det er bra. :hjerte:

Åh, det er så fint med slik kosing på morgenen. Kos er jo alltid bra da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...