Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Gjest Azalea

Så koselig at du er aktiv her igjen. :klemmer: (Nå er ikke jeg så veldig aktiv da, men jeg titter innom. :))

Så effektiv og flink du er om dagen! Virker som du har det veldig fint også. Det er bra. :hjerte:

Åh, det er så fint med slik kosing på morgenen. Kos er jo alltid bra da. :fnise:

:hug: Muffin!! koselig å se deg her!! Ja, prøver å være her litt mer :)

Jeg har det veldig veldig bra sammen med :hjerte: blir bare mer og mer forelske :rodmer: Kos om morgenen er veldig deilig, spesielt når man får stressmorgener som idag!! :sukk:

Fliselegging?! Du imponerer!! Handywoman :nigo:

Takk :takke: Vi har pusset opp / driver å pusser opp gangen. Har revet gulvet som var og lagt fliser, alt helt selv :nigo: det kule var at vi kom ned til husets originalgulv fra 1878 :jepp: dessverre var ikke dette i god nok stand til å kunne repareres så vi kunne ha det, så derfor ble det fliser. Men kult å ha sett det! Har malt vegger og tak og hengt opp lampe og skal få inn elektriker som skal hjelpe oss med å henge opp siste lampa og gi klarsignal til at vi kan legge varmekabler :) Det er utrolig moro å legge fliser, igår fuget vi trappa å nå er det bare såååååå fiiint :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Azalea

UKESPLAN:

* Hente bilder (når de er ferdig framkalt)

* Kjøpe lim

* Ordne tråd (til å sy opp gardiner)

* Sy opp gardinene

* Vaske vinduer (ikke ett must å gjøre denne uka)

* Kjøpe bursdaggave til lillebror (forslag? han ble 22 og har akkurat

blitt ferdig med kokkeutdannelsen sin og flyttet sammen med kjæresten)

* Kjøpe bursdaggave til bestevenninnen min (vinflasker)

* Pakke til helga (reiser til mamma)

* Trene onsdag og fredag

* Til dyrlegen (onsdag)

* Ta sol (Torsdag)

* Innom Panduro (ordne diverse)

* Hente glassplate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Nå har jeg hatt nok en effektiv morgen/formiddag..

dagen startet med litt stress, men det har roet seg litt ned nå.

Fikk trent idag! Godt å komme igang med det, sånn før sommeren! Har gått tur med voffen, å så har jeg støvsugd. Nå skal jeg vaske trappa, få vekk restene fra fugemassen som har stivnet og ligger som ekkelt støv.

Etterpå, mens jeg prøver å drikke en kopp kaffe som er varm.. (får liksom ikke gjort det, er alltid noe som dukker opp så kaffen blir glemt :klo:)

Men, jeg skal lete etter minnebrikken med bildene fra ferieturen vår i februar..den har på mystisk vis blitt borte, og jeg vil finne den!! så jeg skal lete litt. Så, mens jeg drikker den berømte kaffen (som forhåpentligvis holder seg varm) skal jeg legge over bildene på pcn og så vi kan se igjennom dem ikveld :nigo:

hvis jeg finner den fordømte brikka da :klo::dry:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Lykke til på brikkejakt! :duskedame:

Hva slags trening er du i gang med forresten? :hug:

takk!! fant brikka, på ett sted jeg ikke skjønner hvordan den har havnet :klo: men men, fant den da :) utrolig deilig å se bildene :jepp:

*drømme seg tilbake*

jeg driver med styrketrening og kondisjonstrening :) samme som jeg har gjort hele tiden. skal komme igang med svømming igjen etterhvert og klatring! :) det er utrolig moro og grusomt slitsomt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

UKESPLAN:

* Hente bilder (når de er ferdig framkalt)

* Kjøpe lim

* Ordne tråd (til å sy opp gardiner)

* Sy opp gardinene

* Vaske vinduer (ikke ett must å gjøre denne uka)

* Kjøpe bursdaggave til lillebror (forslag? han ble 22 og har akkurat

blitt ferdig med kokkeutdannelsen sin og flyttet sammen med kjæresten)

* Kjøpe bursdaggave til bestevenninnen min (vinflaske)

* Pakke til helga (reiser til mamma)

* Trene onsdag og fredag

* Til dyrlegen (onsdag)

* Ta sol (Torsdag)

* Innom Panduro (ordne diverse)

* Hente glassplate

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håper du får en fin lørdag Azalea! :hug:

Og klatring høres veldig moro ut, har bare prøvd en gang for mange år siden på vgs. Skulle gjerne prøvd igjen nå som jeg innbiller meg at jeg har litt mer innsikt i bruk av armer og bein... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

God mandagsmorgen!

Håper alle har hatt en fin helg! Vi har vært hos morfar og lørdag feiret vi bestevenninnen min som ble 30 :nigo:

Hun har bursdag i dag så

:bursdag::bursdag::nigo:

Håper du får en fin lørdag Azalea! :hug:

Og klatring høres veldig moro ut, har bare prøvd en gang for mange år siden på vgs. Skulle gjerne prøvd igjen nå som jeg innbiller meg at jeg har litt mer innsikt i bruk av armer og bein... :ler:

Hei søte du :klemmer: Klatring er utrolig moro, men sinnsykt slitsomt.

Klarte nesten ikke skrive på ett par dager sist vi var i veggen! men som sagt, utrolig moro :jepp:

:vinke:

:klemmer:

:vinke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare prøvd klatring én gang, men gjør det gjerne igjen, for det var moro. Sikkert enda gøyere når man kan noen teknikker og sånn :jepp: Er du med i en klatreklubb eller?

Høres ut som helga var fin. Store planer for denne uka? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

God tordsdagsmorgen :klemmer:

Nå sitter jeg på kjøkkenet til moren til min kjære, med kaffekopp og pc!

Vi skal bo i huset hennes til søndag, hun og mannen (ikke faren til kjære) er på ferie så da passer vi huset og dyrene mens de er borte!

Litt uvant siden jeg ikke kan gjøre så mye husarbeid!! Må liksom slappe av, noe jeg ikke er særlig god på men kanskje trenger å lære :sjenert:

nå skal jeg titte litt på aviser og drikke kaffen! De har sånn ordentlig traktekaffe :kaffekopp: det er noe annet enn pulverkaffe ja..

skal jo ikke klage siden vi har en sånn Dolce Gusto marskin hjemme!! den lager gaaaaaanske god kaffe den også, så skal ikke klage :jepp::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Jeg har bare prøvd klatring én gang, men gjør det gjerne igjen, for det var moro. Sikkert enda gøyere når man kan noen teknikker og sånn :jepp: Er du med i en klatreklubb eller?

Høres ut som helga var fin. Store planer for denne uka? :klemmer:

:goodbye:

jeg er ikke med i noen klubb, gjør det bare for en moro skyld. Har ikke gjort det så mange ganger, men skal absolutt gjøre det mer. for det er utrolig bra trening for armene og beina og så er det sinnsykt morsomt :jepp: jeg og kjære gjorde det på bursdagen min, det var utrolig moro!!

Resten av denne uka skal vi bo hos moren til kjære, passe hus og dyr mens hun og mannen er på ferie. Så det blir en litt uavnt uke, men må liksom prioritere å slappe av.. er ikke så god på det :sjenert:

Hvordan går det med deg mazzimor?? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint med meg. Sitter for øyeblikket i sola med S sovende i vogna. Hun har nettopp lært seg å sove mens vogna står stille. Tidligere måtte jeg gå og gå og gå, så det er nesten så jeg også må lære meg å slappe av igjen ;)

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Azalea

Går fint med meg. Sitter for øyeblikket i sola med S sovende i vogna. Hun har nettopp lært seg å sove mens vogna står stille. Tidligere måtte jeg gå og gå og gå, så det er nesten så jeg også må lære meg å slappe av igjen ;)

Ha en fin dag! :klemmer:

Så bra at hun soveri vogna :) deilig å sitte i sola ute!! det er bare å nyte :sol:

da kan vi jo lære oss det sammen :jepp:

uvant, men litt godt.. selv om det kribler i kroppen etter å gjøre noe.. rart det her, å ikke kunne gjøre masse greier!! :klo:

what to do?? :vetikke: tømme oppvaskmarskinen tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det er sunt å tvinges til å slappe av litt innimellom... :ler: Ikke at jeg har det problemet, jeg er lat av natur, så er veeeldig flink til å slappe av... :veslejenta: Men blir rastløs jeg også da, mye mer nå enn før jeg trente såpass regelmessig. Men sånn med huslige sysler kan jeg ikke måle meg med deg altså, du er i en helt annen liga! :pls:

Håper du har hatt en fin dag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

i natt har jeg hatt en forferdelig natt!! fikk krampe i leggen i 01:00 tida, å så spredte det seg til hele beinet!! det gjør fortsatt driiiiit vondt!! så jeg har brukt mesteparten av natten til å gå frem og tilbake på stua her :natti: det gjør så vondt, har tatt muskelavslappende tabletter og smurt med voltaren krem og kjære har gnidd og gnidd og tøyd og tøyd!! tror alt stresset den sisten tiden har satt seg der... :sukk: og i tillegg er jeg da stuptrøtt!!

au, nå syns jeg skikkelig synd på meg selv :trist:

Neferet; jeg blir fort rastløs hvis ikke jeg har noe å gjøre, er ikke så god på å sitte stille eller bare ikke gjøre noe!! så nå blir jeg litt tvunget siden vi er her! er jo ikke så god på husting da :sjenert: bare pusler.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Oj, så kjipt med leggen! Sånt kan virkelig sette seg hardt, håper den går seg til (bokstavelig talt) i løpet av dagen så du får sove litt! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...