Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!

2ne2

Anbefalte innlegg

Er det helt sant? Kult! :duskedame:

Da jeg trente til Sentrumsløpet første gang var jeg absolutt ikke i løpeform. Hadde ikke løpt nevneverdig annet enn som oppvarming på i alle fall 5 år. Likevel kom jeg under timen på Sentrumsløpet etter et halvt års trening. Riktignok dedikert og disiplinert trening, men likevel. :) Så fullt mulig!

Synes det er kult at du skal prøve deg på Halvbirken, og synes absolutt at det kunne være et fint mål for 2ne2 også :) Det er utrolig mye mer motiverende å ha noe å trene til, og det gir deg et spesifikt mål å jobbe mot, noe som lettere gir resultater. Men man skal jo ha lyst også så klart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er helt klart! Kunne trengt et skikkelig mål. Har jo hatt et mål om en smekker kropp siden alltid(?) og vi ser jo hvordan det går i vasken gang på gang :P

Fy søren å tøffe dere er altså! :)

Kanskje jeg skal høre litt med mamma, høre om hun kunne vært interessert i å joine. Det blir et stykke å reise for meg og jeg tviler på at gubben vil være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "farlige" med å melde seg på løp er at man kan bli hekta. Jeg løp Sentrumsløpet for første gang for 2 år siden, samme år fant jeg ut at joda, halvmaraton er et fint mål, så har jeg noe å jobbe med utover høsten også, jeg var jo så godt i gang til Sentrumsløpet.

I fjor løp jeg da Sentrumsløpet, Birkebeinerløpet (hele) og halvmaraton i Oslo maraton. Morsomt å ha noe å jobbe mot, og har man meldt seg på og betalt så er det et ekstra spark bak når man sliter med motivasjonen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sånn mora mi er det. Pappa rister på huet for han mener at alle de løpa igjenom året blir masse penger med reise og hele pakka.

Har man meldt seg på så må man, derfor må jeg sove/tygge/smake litt på det først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Veide meg i dag gitt....

65 KILO!

Er det mulig å gå opp 3 kg på en helg?!?!?!

For å gå opp 3 kg på en helg er du nødt til å hive i deg 21 000 kcal for mye, så eh, nei. Teoretisk, tja, i praksis: nei.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har vel ikke klart å stappe i meg sååå mye :P

Dagens treningsøkt er forbi:

30 min jogging uten stopp = 4,35km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Synes du er flink jeg! Jeg har ikke peiling på vekt etc. men har hørt at den varier veldig mens du trener - noen ganger har du gått ned, andre ganger har du gått opp. Kanskje det er muskler du har begynt å få? :trene:

*stolt-av-meg-selv-fordi-jeg-kom-meg-på-trening-idag-!*

Det var riktignok kun fotball i 1 time og 30 min men men :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er muskler du har begynt å få? :trene:

Man bygger heller ikke så mye muskler på kort tid. ;) *gledesdreper*

Man kan fint variere 1-1,5 kg fra en dag til en annen uten at det er noe som helst "feil". Vekta vil variere med hvor mye vann du holder, hvor du er i hvor i menstruasjonssyklusen, hva slags mat du har spist, når på dagen veier du deg, tidlig på morgenen/midt på dagen/sent på kvelden. Har du vært på do før du går på vekta, hva har du gjort på do (ingen detaljer takk :fnise:). Jeg kan fortsette å ramse opp. Vei deg én gang i uka, til samme tid hver uke. Det gir en bedre oversikt. :)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Man bygger heller ikke så mye muskler på kort tid. ;) *gledesdreper*

Man kan fint variere 1-1,5 kg fra en dag til en annen uten at det er noe som helst "feil". Vekta vil variere med hvor mye vann du holder, hvor du er i hvor i menstruasjonssyklusen, hva slags mat du har spist, når på dagen veier du deg, tidlig på morgenen/midt på dagen/sent på kvelden. Har du vært på do før du går på vekta, hva har du gjort på do (ingen detaljer takk :fnise:). Jeg kan fortsette å ramse opp. Vei deg én gang i uka, til samme tid hver uke. Det gir en bedre oversikt. :)

Lov å være veldig optimist! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin link å lese på dersom hysteriet tar over!

Jeg føler meg jo ikke noe tykkere til tross for at jeg veier mer, fikk bare litt noia her.

Jeg bør heller ikke klage fordi det er mange der ute som skal ned 50kg og ikke 5 små kg slik som jeg. Egentlig har jeg ikke rett til å klage på min egen kropp i det hele tatt når jeg er såpass lat som jeg er. Kvier meg for å trene, trener veldig lite når jeg først er der, spiser ting jeg ikke bør osv. Blir liksom ikke resultater av 20 min på SATS etterfulgt av noe drittmat når jeg kommer hjem.

Men jeg føler i allefall jeg har fått tilbake litt av motivasjonen, og driver å tygger litt på en "belønning" når jeg har gått ned 5 kg. Bare vet ikke helt hva enda...

Dagens økt er over;

20 min løping uten pause = 3,2km

Styrke frem/bak-side lår og rumpe.

20 min på stepmaskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter styrketreningen på tirsdag var jeg passe gele i beina i går. Jeg gadd derfor ikke å bevege meg ned på SATS for å finne ut at bene var for sliten for jogging! Derfor tok jeg heller bena fatt og gikk tur i en time. Veldig deilig i grunn, selvom jeg holdt på å snørre 200 ganger pga glatte gangfelt.

Tenker å gjøre det samme i dag, og ta meg en løpetur på mølla i morgen!

(Vekta er forresten normal igjen 63kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder ikke til i Oslo. Og det het faktisk SATS før, men jeg har kalt det det siden jeg meldte meg inn som 16-åring. Heter vel egentlig Oasen fritid, men har aldri begynt å si det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder ikke til i Oslo. Og det het faktisk SATS før, men jeg har kalt det det siden jeg meldte meg inn som 16-åring. Heter vel egentlig Oasen fritid, men har aldri begynt å si det :P

Aha, så det er der du holder til, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens trening;

30 min jogging

styrke mage og rygg.

Ikke værst, tross alt første lørdagstreningen jeg kan huske.

også var det jo fredag i går. Og veiedag. Til tross for jogging og gåturer så står fortsatt vekten stille. Jeg tror ikke jeg kommer meg under 63-62 kg.

Jeg er ikke flink nok til å fylle ut en treningsdagbok engang, så hvorfor skulle jeg starte en generell?

Hvertfall;

I dag har jeg ikke kjent meg selv igjen. Jeg er rett og slett en bitch. Jeg våkner tidlig, kjenner en nedstemt følelse gjennom hele kroppen. Jeg setter på God morgen Norge, setter over kaffen og setter meg ned for å gråte. Etter at jeg har grått 3 dl så er jeg irritert, det koker innvendig. Jeg bestemmer meg for å hive den trådløse musa vegg i mellom. Veldig lurt. Nå passer ikke lokket.

Mensen, PMS og 'P-pille hormoner' tar overhånd. Jeg er seksuelt frustrert. Jeg savner kjæresten. Ikke bare dagene da vi kommer hjem og hviler middag vedsiden av hverandre på sofaen. Jeg savner sex. Jeg er ikke kåt, aldri. Jeg slutter å ta initativ til noe og han slutter å ta initativ. Jeg føler meg feit, fæl og turn-off, dersom han ikke prøver seg. Men han er sliten etter jobb. Jeg skjønner det.

Men når jeg sitter alene og tenker over alt alle skriver på KG hva alle sier så virker det som at alle andre har mer sex en det jeg har. Jeg er missunnelig. På hva? Ikke vet jeg, for kroppen min har ikke lyst en gang. Men jeg vil ha det likevell.

Hvorfor skal det være så JÆVLI vansklig å si til sin bestevenn, kjæreste og samboer at man ønsker å pule oftere? Komunikasjon er no JÆVLA dritt.

Dette var gårdags følelse. Men den kommer igjen. Gjerne etterfulgt av;

Hvorfor er jeg sammen med han egentlig. Første kjæresten. Jeg er innlært. Jeg er klar for nye eventyr. Jeg er klar for å ta en gutt med storm, andre enn kjæresten - bare fordi jeg føler jeg har mer erfaring.

Typisk neste dag;

Åherre min hatt, han er ALT for meg! Dør han så dør jeg!

Blæblæ... typiske hverdager innemellom!

Forbehold om skriveleifer;

Alt er skrevet på 2 min maks. 3 glass rødvin i blodet og et kraftig røyksug.... (JADA, jeg skal bare ta to trekk)

NATTA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...