Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Godt at du lever :) HUff, ikke kjekt å være syk, håper du er bedre :klemmer:

Nei, det er ikke noe særlig.. Skikkelig spy/drite/feber syk, men er på bedringens vei og skal som sagt trimme i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inne og ønsker deg en fiin dag :goodbye:

Takk! Jeg har noe å tilstå forresten.... Var ikek å trente i dag heller..... :sjenert:

God bedring :klemmer:

(eneste fordelen med spysjuka er at man går litt ned i vekt av det :fnise: )

Hahah, ja, føler jeg har kvitta meg med en del dritt de siste dagene ja! Full fokus fra mandag på trening nå altså.. Ser du har satt deg opp et delmål frem til jul. Skal tygge litt på mitt i helgen :)

Ha en fin helg begge to :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var god inspirasjon til å komme seg ut av sofaen! Jeg må bare komme i gang igjen nå. Lykke til videre!:)

Hei på deg :)

Her jeg sitter nå er jeg ingen insprasjon! Gubbe på julebord, rødvin og krokanrull på høykant! :D

Neida, men jeg er i hverfall i gang, og skal jogge på mandag! God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er offisielt en sofagriis igjen :( Sluntra unna jogging på mandag og greier!

Men jeg har fått trent i dag hvertfall. Lastet ned et program fra internett og trente i stua (Insane Cardio Circuit). Veldig effektivt... For litt ekstra motivasjon satt jeg opp ett stor speil på sofakanten og trimma i sportsbh og shorts... Bare for å se det ekstra slengfettet som skal bort ;) Veldig greit alternativ når ikke jeg orker å dra ned på SATS :)

Utover det så kan jeg jo fortelle at gubben i huset (endelig) skal begynne og slanke seg også. Han har lagt på seg hvertfall 15kg siden vi blei sammen og må jo ærlig inrømme at han var litt mer sexy den gangen. Deilig å slippe å se han spise potetgull, sjokolade og brus hver dag når jeg prøver å la vær å spise det! :) (huff, var jeg kanskje litt slem nå..)

Det blir i hvertfall trening i morgen også. Om det blir i stua eller SATS får tiden vise! Jeg ble litt inspirert av Coffiegirl sitt delmål til nyttår. Jeg har VELDIG lyst til å veie 62 kg på juleaften OG 60kg på nyttårsaften! TviTvi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt blødende og veier nå 350kg...

Huff jeg kjenner faren er stor for at jeg forvandles til et 4 år gammelt barn med trass i dag.

Jeg har et par ting som skal ordnes, så skal jeg knyte joggeskoa og forhåpentligvis løpe av meg 200kg og trasseungen!

Oppdaterer når økten er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det programmet du lastet ned, var det noe sånt som dette? http://www.viddler.com/explore/cfehnel/videos/34/

Det så effektivt ut og om han forbrant 1000 kalorier så var det nok det! Hvor lastet du det ned fra? Tror jeg også må prøve ;)

Lykke til med økten i dag og husk at du ikke veier 300 kg! Det er bare tapet av blod som gjør at du hallisinuerer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det programmet du lastet ned, var det noe sånt som dette? http://www.viddler.com/explore/cfehnel/videos/34/

Det så effektivt ut og om han forbrant 1000 kalorier så var det nok det! Hvor lastet du det ned fra? Tror jeg også må prøve ;)

Lykke til med økten i dag og husk at du ikke veier 300 kg! Det er bare tapet av blod som gjør at du hallisinuerer! :fnise:

Huff, ja... Det er det der ja.. Jeg har trent det man, tirs og ons. Fullførte ikke hele engang. Men i dag er det hviledag! Gåen overalt!!

Jeg brukte torrentz.com - søkte etter programmet =) Bare spør hvis det er no mer.

Jeg er ferdig å blø og har landet på jorda igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

*Tørker støv av treningsdagboken sin*

Desember, var det som skulle bli siste innspurten for å komme seg inn i jule- og nyttårskjolen. Jeg kom meg forøvrig inn i begge, men de kunne ha sittet litt løsere.

Måneden ble ikke helt som forventet. Jeg satte meg ett mål om 62kg til jul og 60 kg til nyttår. Men da vi har ligget rett ut 14 dager med virus, en i familien døde uventet og jul er en tid for venner og familie så ble det ikke noe trening i det hele tatt.

Men nytt år, nye muligheter!

Jeg har som alle andre noen forsetter jeg skal forholde meg til;

Jeg skal måle kroppen hver 14 dag og veie meg hver uke.

Jeg skal spise mat. (IKKE hoppe over/sulte slanke meg).

Jeg skal trene 2-3 ganger i uken til å begynne med, så ikke jeg blir lei med engang.

Jeg skal drikke brus/vin og spise godteri hver fredag/lørdag, uten å sitte igjen med dårlig samvittighet.

Jeg skal drikke vann. (minst 1 liter uten om det jeg drikker på trening).

Så jeg burde vel vært å trent i dag, men senteret er desverre stengt pga oppussing. Nå får jeg hvertfall tid til å rydde ut julen!

Mandag 3 januar;

63 Kg

Det tykkeste punktet på rumpa 96 cm

Det tykkeste på lårene 57 cm

Det tykkeste på magen 91 cm

Snakkas :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første treningsøkt etter nyttår er over!

Har bestemt meg for å konsentrere meg om kondisjonstrening nå i første omgang, og vil derfor følge dette programmet.

Så.. Idag har jeg jogget 35min. (NESTEN sammenhengende)

Jeg har spist frokost, mellommåltid og lunsj, drikt en halvliter vann utenom trening, og skal drikke mer iløpet av dagen.

Treningsøkten var hard i dag - men jeg er lei av å være dvass! Jeg føler meg (for første gang siden konfirmasjon) fin/ok i olabukser og tettsittende gensere, men det er ikke dermed sagt jeg føler meg fin i bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med dagens trening. Jogget 35 min i dag også.

Når jeg kommer hjem etter en drøy halvtime får jeg på samme måte litt dårlig samvittighet for at ikke jeg har trent lengre. Jeg ser andre trener spinning i 1 time etterfulgt av stramopptimer eller egentrening. Men det jeg gjør er jo samtidig bedre enn ingenting. Jeg tenker hvertfall at jeg skal komme i gang med treningen og løpeprogrammet jeg har funnet, også skal jeg få bakt inn styrke trening et par ganger vedsiden av.

Ellers har jeg spist eggerøre og laks til frokost i dag. Har nemmelig kuttet ut brødet her i huset. Må si det var veldig godt med noe skikkelig frokost. Vanligvis spiser jeg ett par knekkebrød med noe magert pålegg, og blir ofte fort sulten igjen.

Maten utover i dag blir ett par knekkebrød med makrell i tomat og litt kaffe etter at jeg har vært i dusjen. Til middag i dag blir det tomatsuppe med egg.

Jeg har også noen "must have" på mp3 spillern som jeg kan dele;

Akon og MJ - Hold My Hand

Huey Lewis and The News - The Power Of Love

Avril - My World

Lissie - Say It Loud

Queen - Dont Stop Me Now

Madcon - Freaky Like Me

Ace Of Bace - Beautiful Morning (Mix)

Pink - Raise Your Glass

Dj BoBo - What a Feeling

Sånn! Det er litt av det jeg hører på disse dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående spørsmålet ditt i dagboka mi, er det eneste tipset jeg kan komme med å trene øvelser for bryst og rygg.

Viktig at du får med øvre del av ryggen også, rett og riktig holdning skyver brystpartiet fram vet du. ;)

Tips til gode øvelser er:

Armhevinger

(Ryggøvelse) eller sittende roing i maskin.

Husk at med en kombinasjon av styrketrening og kondisjonstrening vil du få de beste og raskeste resultatene, ettersom økt muskelmasse strammer opp, tar mindre plass og gjør at du forbrenner mer når du ikke trener. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhh.. Hjertlig takk!! :) :)

Denne uken blir det jogging og svetting som oppstart og neste uke skal jeg fokusere på de øvelsene du la frem + rumpe og lår vedsiden av joggingen!

Takk igjen.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inne og heier på deg i det nye året. :duskedame:

Så trist at du mistet noen i familien i jula, kondolerer :klemmer:

Nå er jeg og tilbake for fullt, vært på første trening siden juleferien startet i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det snør, det snør, tiddelibom :D",

"haha, sjekk det har snødd i natta da :D",

"Ut å ake med vesla :)))"

Dette er folk fra min FB! HVORDAN er det mulig å i det hele tatt dra på smilebåndet når det LAVER ned snø???

FOR ALL DEL, kjempe koselig med snøkrystaller som glinser på trærne i sollyset, tydelige krystaller som daaaaaler ned og kram knakende snø under støvlene..MEN!!

Det er ikke koselig at bilen, vedlageret, parafindunken, postkassa og gangstien er BORTE!

Det er ikke koselig at det er kaldt, overskyet med vind så snøen pisker deg i trynet!!

OG det er heller ikke koselig at jeg må gå brøyte meg mellom 1 meter snø helt til SATS!

Det eneste som er positivt er at vi har snøfreser, og gubben mener jeg ikke klarer å håndtere den! Vanligvis irriterer det meg grønn, da den har samme innstillinger som en gressklipper OG jeg har testan i sjul, så jeg VET jeg klarer det.

Nå stikker jeg på trening, og butikken, det været her skal fader ikke stoppe meg!! OG jeg skal i hvertfall ikke smile til hverken de på SATS, ELLER han i kassa på rimi! MOHAHA!

Heei Lyche!! :)

Koselig å se deg igjen, håper julen har vært fin? :)

Takk skal du ha, vondt å miste folk litt uventet, men sånn er bare livet.

Ønsker deg en fin da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ikke bare meg som ikke er overlykkelig over snøen nei? Det er greit når den har kommet ned, og noen har rukket å måke, men fram til da ...

Men synes du bare skal la gubben tro at du ikke kan styre den snøfreser'n, greit å la han ta jobben vel? Selv om det sikkert ville irritert meg også, sånn av prinsipp. ;)

God trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ikke bare meg som ikke er overlykkelig over snøen nei? Det er greit når den har kommet ned, og noen har rukket å måke, men fram til da ...

Men synes du bare skal la gubben tro at du ikke kan styre den snøfreser'n, greit å la han ta jobben vel? Selv om det sikkert ville irritert meg også, sånn av prinsipp. ;)

God trening!

VELDIG enig med deg! :)

Det bare irriterer meg at han stod å klødde seg i hodet når vi hadde kjøpt den og ikke skjønte en dritt, mens jeg sa "kanskje du burde dra i den spaken der, klemme på den og dra i den snora der osv" noe som resulterte i at den startet, og han svarer; "det visst ejeg vel" og når vi kjøper en ny hylle så sitter han med bruksanvsningen opp-ned, mens jeg tenker at jeg ville vært ferdig nå og hundre andre manneting som han ikke vil inse at jeg hadde mestra bedre enn han.

Men jeg har ikke tenkt til argumentere for at jeg kan bruke fresern, nei..

Han skal få kjenne han er mann i dag.

Jeg skal faktisk sitte inne ved kjøkkenbordet med en kopp te å se han frese rundt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...