Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Uff, i dag hadde jeg ikke lyst til å trene, men så kjente jeg en smule angst over vekt, mål og de berømte trusebildene mine allerede i morgen! IIK..

Så;

30 min jogg

Styrke bryst!

Laksemiddagen ble forresten en suksess, så den tar vi igjen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ute på torsdag skjønner du, så når jeg var på tredemøllen igår følte jeg meg skikkelig fyllesjuk :P Så holdt meg på ganske lenge for å svette ut all alkoholen.

75 min intervaller på tredemølle idag og 3 x 15 bryst og 100 situps :) Trente idag bare fordi jeg kjedet meg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Ikke morro :P Jeg sov HELE søndagen, og hadde så vondt i hodet at jeg spydde. Fikk i meg en halv brødskive hele dagen! Off, jeg er ALTFOR glad i rødvin :rødme:

******

Dårlig med trening mandag, og i dag. Kanskje jeg får til en økt i kveld. Har hatt masse på agendaen i det siste, og får nok ikke tid til å trene i morgen heller!

Får heller tenke litt ekstra på hva jeg putter i munn og få i meg nok vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Jeg synes du er flink jeg! Fikk ikke gått på trening denne uken fordi jeg ble syk i helgen...karma garantert fordi jeg skulket treningen forrige uke :fnise:

Masse vann er lurt, kanskje noe salt og? Jeg føler jeg har alt for mye og, men trening etter helgen MÅ det bli. Spesielt hvis jeg vil ha den flate magen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off!

Jeg har hatt så mye å gjøre hele forrige uke + helg at jeg har ikke fått tid til å trene en dag.

Det er såå tiltak å trene på kvelden når man han vært på farten hele dagen og kvelden! I dag kan jeg få tid, men motivasjonen er ikke tilstede for å si det sånn!

:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt til det :) Ikke tenk for mye på det, da får du bare mer dårlig samvittighet, og da blir du stressa. Trenger ikke det, du får trene en annen dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det motiverte meg littegranne :)

I sofaen hjemme er jeg så tøff i trusa og tenker å begynne på det ene løpeprogrammet etter det andre. Men når jeg omsider kommer meg ned på trening så er jeg så tiltaksløs at det ikke ligner grisen.

På vei til trening tar jeg meg selv i å si til meg selv, "jeg trenger ikke være der så lenge, det er bedre enn ingenting uansett".....

MEN, jeg var der i dag!

13 min jogging og trente bryst. (Da gadd jeg ikke mer, så det var ikke det at ikke jeg var så sliten heller)

(Hjalp sikkert ekstremt mye ettersom jeg har spist et par never med potetgull i kveld).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Mamma løper alt av marathon og sentrumsløp og hu prøver å lure meg med.

Kanskje neste år.... :sjenert:

Forresten;

Når, hvor, og hvor langt? :)

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det blir ikke noe i år tror jeg....!

Men Coffiegirl; Du er SYKT tøff!!! :duskedame:

Joda, halvbirken i år, og så birkebeinerløpet neste år. Du har masse tid på deg, og kan fint klare det. ;) Fint mål å sette seg det. Du trenger faktisk ikke mer enn et halvår på å gå fra rimelig utrent kondisjonsmessig til å klare å løpe en mil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, halvbirken i år, og så birkebeinerløpet neste år. Du har masse tid på deg, og kan fint klare det. ;) Fint mål å sette seg det. Du trenger faktisk ikke mer enn et halvår på å gå fra rimelig utrent kondisjonsmessig til å klare å løpe en mil. :)

Er det helt sant? Kult! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...