Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Bare ett glass.. :klo:

Men det er ikke sikkert jeg måler på samme sted hver eneste gang heller. Skal ta noen bilder igjen snart jeg, ser resultater bedre der :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn nå er jeg svett å jævlig!

Men skal jeg fortsette i det tempo der så MÅ jeg ha ny musikk! Noen forslag?????

post-30308-0-04860700-1298626406_thumb.j

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tredemøllen må jeg ha musikk med futt i, har brukt soundtracket til The Rock en stund, men det har gått en del i Footloose soundtracket. Ikke balladene, men eks. Holding out for a hero, I am free, The Girl gets around etc.

Elsker sånn type musikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, superbra tid da! :) Jeg aner ikke musikk, for jeg sliter med det selv, tar også imot tips ;)

Takk for det, egentlig veldig fornøyd :)

På tredemøllen må jeg ha musikk med futt i, har brukt soundtracket til The Rock en stund, men det har gått en del i Footloose soundtracket. Ikke balladene, men eks. Holding out for a hero, I am free, The Girl gets around etc.

Elsker sånn type musikk!

Den type musikk har jeg aldri hørt om engang, men skal skjekke det ut. Det går helst i Cascada, Lady Gaga, Amy Diamond, E-type og noe i den duren, altså musikk jeg KUN jogger til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, egentlig veldig fornøyd :)

Den type musikk har jeg aldri hørt om engang, men skal skjekke det ut. Det går helst i Cascada, Lady Gaga, Amy Diamond, E-type og noe i den duren, altså musikk jeg KUN jogger til :)

:hakeslepp: Footloose? The Rock? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva/hvem er det? :klo:

Wow! Trodde alle visste om den :fnise: kanskje jeg bare er rar!

http://www.youtube.com/watch?v=FaaYU-lZ3ac

Genial dansefilm fra 1984 med Kevin Bacon! Elsker musikken :rodmer:

The Rock er fra 1996 med Nicolas Cage, Edd Harris og Sean Connery:

http://www.youtube.com/watch?v=16-l-rO5B64

Hører mye på soundtracks når jeg trener, gjelder å finne de med futt i :fnise:

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :skratte:

Er det deeeeeeee derre der ja?? Klar jeg har hørt de!

Likte fooloose vaffel! *laste ned*

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: det var jo greit! Som sagt jeg trodde alle hadde hørt om Footloose og The Rock :fnise: Men sjekk ut soundtracksene til filmer du liker, de har som regel gode sanger til trening!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et bra tips for da skal jeg høre på de å tenke på at det er meg som er helten i filmen. Løper sikkert langt å lenge da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vææææ, nei... :sjenert:

Hadde en 8km date med mølla i går, men ikke med Jillian! :/

Skal ta fri fra mølla i dag å trene 30DS og en annen treningsvideo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trent 30DS i dag, men så bakte jeg sjokoladekjeks til kvelds. Nå angrer jeg.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sant det. Skal prøve meg på en 8km i morgen. Da er det i hvertfall glemt etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, sant det. Skal prøve meg på en 8km i morgen. Da er det i hvertfall glemt etter det :)

Jeg vet det er mange som tenker slik du tenker der, og jeg tror den kan være skummel i lengden...

Når jeg spiser godteri (i går hadde jeg en eske påskeegg, i dag nesten en hel chipspose) tenker jeg at jaja, jeg lever bare en gang. Har jeg lyst på noe godt, og ikke klarer å la være, så nyter jeg det og prøver å ikke la humøret bli påvirket av det etterpå. Jeg syns det er dumt å skulle angre på noe som allerede er gjort, og ha dårlig samvittighet. Der er viljestyrken min det er noe feil med, og den kan jeg jobbe med, men jeg orker ikke å ha dårlig samvittighet :) Viktig forskjell tror jeg. Spist er spist :fnise:

Jeg teller bevisst ikke kalorier heller da :sjenert: Har noe å gjøre med at jeg ikke skal ned i vekt, jeg skal bare bli sunn og sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant det du sier der. Kan fort bli skummelt når en sitter å angrer etterpå. Prøver heller å tenke på hvorfor jeg gjorde det slik at jeg kanskje ungår det neste gang. I kveld var det nok fordi jeg ikke har spist middag, så jeg var sulten å sjessen.

Burde heller ha laget meg noe middag eller tatt noe mat, i steden for å finne fram bakeboka. Men men, en skal jo unne seg noe søtt innemellom. Til vanlig er jeg veldig flink til å styre unna.

Men det blir i hvertfall litt hardtrening i morgen og middag :)

Spiste forresten 2 små kjeks av 16. Resten sendte jeg med tantungen hjem, så har ikke noe grunn til å angre sånn egentlig :)

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok mye flinkere enn meg til vanlig! Til mitt forsvar har jeg hjemmeeksamen, og da MÅ jeg ha noe å gomle på :sjenert:

Middag er viktig, som du sier er det kanskje derfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under eksamen er alt lov!! Det var vel det beste med hele den tiden der. Varmmat i kantina, grandis hos venninner, kakao på kveldstid, eksamenspils osv :)

Det viktigste er som du sier å ikke være så på slankern hele tiden. Sunn livsstil med kos og gym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...