Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Dægæern! Det var kule sko! Skoa våre er jo stiligere enn de vanlige skoa mine! Godt jeg skal til London snart! Å etter som jeg henger en del på KG virker det som det er den nye harry turen ;)

Joggeskoa mine er kulere enn de vanlige skoene mine også!

Heldiggris som skal til London! Er det mulig å sende med penger og ønskeliste over joggesko og størrelse eller? :fnise:

:sukk: skulle ønske jeg ikke var student og kunne kjøpe meg så kule sko! Tør nesten ikke å spørre hvor mye de kostet - men hvor mye kostet de? :sjenert::fnise:

2ne2, slitan med nye sko og nytt treningstøy! Det er alltid gøy med nye ting :jepp:

Jeg er student! :jepp: Disse kosta 979,- på Anton Sport, de solgte ut fjorårets herremodeller for å gjøre plass til årets modeller :ler:

Coffie! Joggeskoa våre er herved finere enn mine fineste pumps.... :(

Sånn er det her også, men det blåser jeg i! :trene:

(pluss at jeg ikke eier et eneste par pumps :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi! Såklart, bare å sende handleliste vettu! :)

Gleder meg til det kjenner jeg. Trenger sårt noen nye klær. Så selvom ikke jeg er noe glad i å shoppe i det hele tatt (ja, du leste riktig) så ser jeg veldig frem til shopping!

Undertøy, treningstøy, bukser, topper, gensere og sko står i hvertfall på min handleliste! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Såklart, bare å sende handleliste vettu! :)

Gleder meg til det kjenner jeg. Trenger sårt noen nye klær. Så selvom ikke jeg er noe glad i å shoppe i det hele tatt (ja, du leste riktig) så ser jeg veldig frem til shopping!

Undertøy, treningstøy, bukser, topper, gensere og sko står i hvertfall på min handleliste! :jepp:

Jeg er skikkelig misunnelig på turen din altså! :daane: Og hvis du virkelig mener at det er ok å få med handleliste, tror jeg at jeg kommer til å benytte meg av det tilbudet :lur:

Skjønner godt at du ikke liker å shoppe, jeg er sånn selv :fnise: Men treningstøy-shopping er morsomt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i London før jeg. Så fikk helt sjokk når jeg så hvor mye det kostet! Hvorfor har vi ikke gjort dette før??

Flytur for 120,- per hode og hotell et par tusen!

Skal bli godt å komme seg på en miniferie kjenner jeg. Synes denne vinteren har vært fryktelig lang, deprimerende og stressende, så en kjærestehelg er helt toppers! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i London før jeg. Så fikk helt sjokk når jeg så hvor mye det kostet! Hvorfor har vi ikke gjort dette før??

Flytur for 120,- per hode og hotell et par tusen!

Skal bli godt å komme seg på en miniferie kjenner jeg. Synes denne vinteren har vært fryktelig lang, deprimerende og stressende, så en kjærestehelg er helt toppers! :hjerte:

:sjokk: Så billig!?! :daane: Jeg skulle gjerne ha reist til London selv, har ikke vært der på 10 år (med unntak av mellomlandinger...), men bryllupsreise ble på en måte prioritert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! SÅ billig! :D raynair flyr jo billigere til London enn det nattbussen koster ;)

Ingen av oss har vært i London før, og blir det en slager skal du ikke se bortifra at det blir flere :)

Hvor går forresten bryllupsreisen? :klo:

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens trim;

Forslag:

5 minutter oppvarming på 8,

3 minutter på 11

3 minutter på 9

3 minutter på 11

3 minutter på 9

3 minutter på 11

3 minutter på 9

3 minutter på 11

5 minutter nedkjøling på 8

:)

+ 10 min sykling med såpass styrke at jeg kjente det i beina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skjønner jeg har prioritert feil når jeg kikket på disse i dag ja.. :fnise:

Åååå! Søte! Gleder meg til sommern nå! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den fargen liker jeg også godt, men den kler meg best etter at jeg har fått litt farge da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens trim;

+ 10 min sykling med såpass styrke at jeg kjente det i beina!

:trene: Så flink du er! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Takk! :ler:

I sommer VIL jeg ha ferskenfarget bikini!!! :rodmer:

Det er en nydelig farge! Håper du finner en! Jeg pleier som regel aldri å finne dem i min størrelse, blah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...