Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Røyka før jeg også og jeg skal love deg det hjalp på kondisen. Nå merker jeg forskjell på jogging på en mandag hvis jeg har tatt noen røyk på fest en lørdag. Det går såpass utover formen at jeg har nesten kutta ut festrøykinga også!

Begynn med å gå også jogger du siste biten hjemover da vettu. Litt lengere for hver gang! :)

Får prøve det=) Skal testes ut i nermeste framtid=) Tusen takk for tips :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med vekta! :hoppendeglad:

Jeg får jo veid meg i påsken, og må si jeg faktisk er litt spent på resultatet :)

Ivrig du var på å vaske da! Jeg skal ikke flytte, men du kan godt få komme hjem til meg å ta noen runder med vaskekluten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vekta! :hoppendeglad:

Jeg får jo veid meg i påsken, og må si jeg faktisk er litt spent på resultatet :)

Ivrig du var på å vaske da! Jeg skal ikke flytte, men du kan godt få komme hjem til meg å ta noen runder med vaskekluten ;)

TAKK! Det er godt for humøret, vekta har jo stått på 64/65 siden jul uansett hva jeg har gjort!

Fortsetter det så drar jeg på med noen trusebilder igjen ;)

Hadde du bodd litt nærmere så.. Blir litt langt å dra for å få skura hos deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve det=) Skal testes ut i nermeste framtid=) Tusen takk for tips :klemmer:

Bare hyggelig! God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har "smuglest" inne hos deg en stund, og må bare si at jeg synes du er flink med treningen. Håper bare ikke at det KUN er vektnedgang som er motivasjonen din, all den tid det å holde seg i form er viktig uansett hva vekta viser ;)

Men apropos vekt, så ser jeg at du har gått mye ned nå i forbindelse med flytting. Det er absolutt noe jeg kjenner igjen! Jeg gikk fort og ganske mye (relativt sett) ned i vekt i forbindelse med flytting og tilhørende oppussing for noen år siden, uten at jeg trente noe ved siden av. Jeg tror rett og slett det var all sjauingen kombinert med det at jeg "glemte" å spise fordi jeg hold på så mye, som gjorde det.

Lykke til i ny by -er det langt dere har flyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har "smuglest" inne hos deg en stund, og må bare si at jeg synes du er flink med treningen. Håper bare ikke at det KUN er vektnedgang som er motivasjonen din, all den tid det å holde seg i form er viktig uansett hva vekta viser ;)

Men apropos vekt, så ser jeg at du har gått mye ned nå i forbindelse med flytting. Det er absolutt noe jeg kjenner igjen! Jeg gikk fort og ganske mye (relativt sett) ned i vekt i forbindelse med flytting og tilhørende oppussing for noen år siden, uten at jeg trente noe ved siden av. Jeg tror rett og slett det var all sjauingen kombinert med det at jeg "glemte" å spise fordi jeg hold på så mye, som gjorde det.

Lykke til i ny by -er det langt dere har flyttet?

Hei! Koselig med smuglesere! :)

Må vel innrømme at vekta er den største motivasjonsfakoren om dagen. Til tider har jeg følt meg psyklig opptatt av å veie meg, så har kuttet ut målebånd og vekt i perioder. Men alt i alt ønsker jeg meg en sterk, sunn og stam kropp, men da tolmodigheten min er fryktelig dårlig har jeg lett for å fokusere kun på vekt!

Deilig med noen "gratis" kilo i minus og jeg satser på at det holder seg :)

Har flyttet 10 min unna med bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAKK! Det er godt for humøret, vekta har jo stått på 64/65 siden jul uansett hva jeg har gjort!

Fortsetter det så drar jeg på med noen trusebilder igjen ;)

Hadde du bodd litt nærmere så.. Blir litt langt å dra for å få skura hos deg :P

Men målebåndet har jo vist litt forskjell, så selv om ikke vekta viser det, så har det nok skjedd ting :)

Hehe, ja, trusebilder må vi få! Tror jeg drøyer til mai/juni med å ta nye, men de kommer nok ikke på nett!

Neeeida, bare se på det som en aktiv ferie! Jeg kan tilby oppblåsbar madrass :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men målebåndet har jo vist litt forskjell, så selv om ikke vekta viser det, så har det nok skjedd ting :)

Hehe, ja, trusebilder må vi få! Tror jeg drøyer til mai/juni med å ta nye, men de kommer nok ikke på nett!

Neeeida, bare se på det som en aktiv ferie! Jeg kan tilby oppblåsbar madrass :gjeiper:

Hahah! Ja, hvis jeg får en oppblåsbar madrass så erre greit! Legg nøkkelen under matta, så er det strøøøøkent når du er hjemme fra Paris! :D

Joo, vi må jo få se på trusa di! Neida, trur jeg dropper å legge ut flere. Kanskje enkelte kan se hvis jeg får sendt det på PM. Men jeg vil ikke knipse noe enda! ;)

*******

Gårsdagens trim;

4km = 25min

20 min elipsemaskin.

+ Mageøvelser

Dagens trim;

Utvasking av gammal leilighet, søppeltømming, vaske tøy, stable og sortere tøy i walk-in closetet mitt (les: en liten bod på soverommet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Det er alltid gøy å se resultater! :jepp:

Kjenner jeg begynner å glede meg til å trene når jeg kommer hjem og kommer over jetlagen!

Du er flink til å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempegøy når en ser resultater. Har dessverre blitt 12 timers jobb den siste tiden, så har liksom ikke fått trent noe heller.

Er det rolig på jobb en dag, så er det ett eller annet som må fikses, så gleder meg til ting går litt mer på skinner og jeg får tid, energi og lyst til å trene.

Vekta er fortsatt 61kg så det ser ut som jeg klarer og holde meg der alikevel. Men jeg har styrt unna godteri, alkohol og dritt mat. Kanskje derfor?? :) Det trengs uansett litt løpe og styrketrening for jeg er ikke stram nok :P

Anuket!! :) Er du hjemme igjen? Har du hatt det fint? Gikk det greit å reise hjem igjen eller var det forferdelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Det er nok det som gjør det, tror kosthold har mye å si :) Samme her, jobb jobb og litt skole så har ikke orket å trene!

Ja er hjemme igjen...det var forferdelig å reise, har aldri hatt en så tung flytur hjem. Men det var verdt å reise dit og endelig besøke han, savner han veldig nå, men nå er det ikke så lenge til han kommer hjem igjen :sjenert:

Tror ikke jeg får trent denne uken, med mindre jeg tar en tur opp Fløyen imorgen eller fredagsformiddag :) Håper bare at været her holder seg! Må nesten nyte det fine været når vi først har det her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Avskjeder er sjeldent gøy :( Men du ser han jo om ikke så lenge :)

Fløyen ja, deilig tur det! Er du Bergensjente du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Ja det gjør jeg :rodmer: Gleder meg til det i hvertfall, vi får vel 2 måneder sammen før han reiser hjem og deretter til utlandet igjen. Så gleder meg til det :)

Det er jeg! (stolt og :fnise: ) Men har tenkt lenge på at jeg må begynne å bruke byfjellene, var veldig aktiv på barneskolen, da var jo det opp et fjell hver fredag. God trening og variasjon er det og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stolt bergenser er du nok. Mener ikke alle bergensere at Bergen er byen og laget er brann?? *mobbe*

Men flott by og flotte fjell skal dere ha for. Her er det vel en eller to joggeruter å velge i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

hoho å jada - Byen e Bergen og laget e Brann! *veive med flagg*

Ja det er nok det, så føler at jeg burde gripe sjansen når været er fint, men jeg misliker litt å løpe ute blant folk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har virkelig ikke skjønt det 2ne2. Det er ikke meningen at man skal jobbe seg i hel i påsken, da skal du ha friii! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg veeet! :(

Det var hardt og ikke ha noen helg. Fy søren så muggen jeg egentlig blir når man ikke har fri lørdag og søndag. Men fri til helgen da! Lenge leve fredagsfølelsen, bli liggende sammen i senga lørdag og søndag, rødvin og kos :hjerte:

Men igjen - 61 kg på vekta uten trim! Også får jeg jo en grei mai lønning :D

I dag var jeg ferdig 14:00 så det blir en tur på gymmen så snart gubben kommer hjem. Målet er 30 - 45 min sammenhengende jogging + 30 - 45 min elipsemaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 3 jan;

Det tykkeste punktet på rumpa 96 cm

Det tykkeste på lårene 57 cm

Det tykkeste på magen 91 cm

Fredag 14 jan;

Det tykkeste punktet på rumpa 98 cm (+2)

Det tykkeste på lårene 57 cm (0)

Det tykkeste på magen 88 cm (-3)

Fredag 25 feb;

Det tykkeste punktet på rumpa 96 cm

Det tykkeste på lårene 57 cm

Det tykkeste på magen 88 cm

Mandag 2 mai;

Det tykkeste på rumpa 96cm

Det tykkeste på lårene 57 cm

Det tykkeste på magen 88 cm

Vekt 61,9kg

Fader altså! Hadde trudd jeg skulle ha mista noen cm den siste tiden, siden vekten plutselig har gått så ned! Føler meg uansett litt lettere og strammere i kroppen.

Frokost fortært, ipod oppdateres og joggeskoene er knyttet. Har valgt meg ut en joggeløype på 8km (hurra for veibeskrivelsene til gulesider, når man ikke er så kjent i strøket enda).

Nå venter jeg på at kaffin slår inn (litt kjedelig å snu etter 5 min pga bommelom.. :sjenert: ) og ipoden skal bli klar så skal jeg legge ut på sprang :D

Noen mål for denne uken;

Jogge hvertfall 3x 8km.

Styrketrening mage, planke, push-up, rumpe x3

Ikke drikke brus eller spise godteri

Drikke 3/4 Imsdalflasker med vann hver dag.

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...