Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Gjest Anuket

ooh nå fikk jeg og lyst på sjokoladekjeks! :fnise: Synes du er flink jeg, tror ikke jeg hadde klart å skille meg fra sjokoladekjeks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble 5km på mølla i dag, må innrømme at jeg tok 1 min gå pause en gang, men det ble jo alikevell 33 min løping.

Det blir knakkpølser og poteter til middag i dag - ikke så fornøyd med det, men når en tar helt av når det er tilbud og fyller opp frysern så må det spises opp også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh nå fikk jeg og lyst på sjokoladekjeks! :fnise: Synes du er flink jeg, tror ikke jeg hadde klart å skille meg fra sjokoladekjeks!

Takk for deeet :) Har du gymma noe i det siste du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

var og løp forrige uke i nye 50 minutter, det gikk bedre :) Men denne uken har jeg ikke trent i det hele tatt...har hatt obligatoriske oppgaver og har en eksamen på mandag uff. :sjenert:

Men idag skal jeg på 90 minutters yogapilates - det tror jeg nok blir tungt! Og imorgen har jeg tenkt å løpe litt - må prøve å opprettholde treningen, ellers blir det til at jeg "trener" dvs. går en tur på maks 10 min ute :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 km jogging i går og litt styrke trening mage og bryst.

I dag blir det ikke noe treningssenter, men kanskje litt hopp og sprett hvis jeg rekker i kveld.

Litt ekstra glad i gubben i dag også. Når vi skulle sove i går holdt han armen rundt magen min og tok litt opp og ned å sa "Herregud, det er jo snart ikke noe mer igjen av deg jo"... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 km jogging i går og litt styrke trening mage og bryst.

I dag blir det ikke noe treningssenter, men kanskje litt hopp og sprett hvis jeg rekker i kveld.

Litt ekstra glad i gubben i dag også. Når vi skulle sove i går holdt han armen rundt magen min og tok litt opp og ned å sa "Herregud, det er jo snart ikke noe mer igjen av deg jo"... :fnise:

Flinking! Og så gøy å få slike tilbakemeldinger da :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

3 km jogging i går og litt styrke trening mage og bryst.

I dag blir det ikke noe treningssenter, men kanskje litt hopp og sprett hvis jeg rekker i kveld.

Litt ekstra glad i gubben i dag også. Når vi skulle sove i går holdt han armen rundt magen min og tok litt opp og ned å sa "Herregud, det er jo snart ikke noe mer igjen av deg jo"... :fnise:

Så bra! Synes du er kjempeflink, heier på deg hver dag :popcorn::duskedame:

PS: Kan jeg spørre hvile endringer du har gjort i forhold til kosthold etc? Prøver å bli sunnere, men jeg knekker jo hver gang jeg får lyst på noe godt...hjelper ikke å trene hvis jeg knekker ofte! Spiser masse grønnsaker, og prøver å spise mer frukt. Men det blir jo sjokolade og chips, brus innimellom når suget blir for stort :sjenert:

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Synes du er kjempeflink, heier på deg hver dag :popcorn::duskedame:

PS: Kan jeg spørre hvile endringer du har gjort i forhold til kosthold etc? Prøver å bli sunnere, men jeg knekker jo hver gang jeg får lyst på noe godt...hjelper ikke å trene hvis jeg knekker ofte! Spiser masse grønnsaker, og prøver å spise mer frukt. Men det blir jo sjokolade og chips, brus innimellom når suget blir for stort :sjenert:

Når jeg startet på "slankern" veide jeg 77kg. Har alltid følt meg kraftig, men når jeg ser gamle bilder av meg selv så ser jeg feit ut.

Min gamle livsstil var 100% kontorjobb fra kl 14 - 22 hver kveld. Jeg sov til kl 13, spiste varmmat til frokost (pizza, gryterett, kyllingvinger/lår) kl 1500. Småspiste godteri og boller o.l. Kom hjem kl 10 og spiste middag. Så film med godteri og brus. Uten noen form for aktivitet. I tillegg var jeg på fylla hver fredag og lørdag. Drakk masse alkohol etterfulgt av hamburger til nattmat og frokost igjen.

Jeg byttet jobb til normal tid. Venner flyttet Norge rundt, jeg fikk kjæreste som jeg ville ta meg bedre ut foran.

Spiste frokost kl 7 (knekkebrød), mellommåltid frukt, lunsj (knekkebrød), middag (fisk, kjøtt, grønnsaker) før spiste jeg meg stappmett, nå spiser jeg så mye at jeg føler meg passe mett. Begynte å jogge og veide 67 kg før jeg visste ordet av det.

Nå gjør jeg det samme, veier 62/63 annenhver dag, og blir liksom ikke kvitt "de siste 5".

Ble veldig rotete skrivd.

Noen tips;

Hvis du blir veldig søtsugen på kveldsstid, ta deg et knekkebrød med litt nugatti, bland deg en smoothie (bær, youhurt naturell, isbiter og litt eplejuice) det er sunt, søtt og mettende.

Ha noen gulerøtter i vann i kjøleskapet. Kanskje du kan piske sammen en sunn dipp?

Drikk deg mett på vann. Eller bland deg en flaske med saft fra Sun light (1 kalori per glass).

Eller rett og slett spis et lite måltid. Jeg er gjerne sjessen fordi jeg er sulten.

IKKE ha godterier i skapet. IKKE gå på butikken i den værste mensenperioden når du sikler etter noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk for at du heier på meg!! Jeg setter stoooor pris på det i "de siste 5" perioden min. :duskedame:

Veldig tungt når alt har gått sååå lett før, og jeg gjør det samme, men ingenting endrer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Når jeg startet på "slankern" veide jeg 77kg. Har alltid følt meg kraftig, men når jeg ser gamle bilder av meg selv så ser jeg feit ut.

Min gamle livsstil var 100% kontorjobb fra kl 14 - 22 hver kveld. Jeg sov til kl 13, spiste varmmat til frokost (pizza, gryterett, kyllingvinger/lår) kl 1500. Småspiste godteri og boller o.l. Kom hjem kl 10 og spiste middag. Så film med godteri og brus. Uten noen form for aktivitet. I tillegg var jeg på fylla hver fredag og lørdag. Drakk masse alkohol etterfulgt av hamburger til nattmat og frokost igjen.

Jeg byttet jobb til normal tid. Venner flyttet Norge rundt, jeg fikk kjæreste som jeg ville ta meg bedre ut foran.

Spiste frokost kl 7 (knekkebrød), mellommåltid frukt, lunsj (knekkebrød), middag (fisk, kjøtt, grønnsaker) før spiste jeg meg stappmett, nå spiser jeg så mye at jeg føler meg passe mett. Begynte å jogge og veide 67 kg før jeg visste ordet av det.

Nå gjør jeg det samme, veier 62/63 annenhver dag, og blir liksom ikke kvitt "de siste 5".

Ble veldig rotete skrivd.

Noen tips;

Hvis du blir veldig søtsugen på kveldsstid, ta deg et knekkebrød med litt nugatti, bland deg en smoothie (bær, youhurt naturell, isbiter og litt eplejuice) det er sunt, søtt og mettende.

Ha noen gulerøtter i vann i kjøleskapet. Kanskje du kan piske sammen en sunn dipp?

Drikk deg mett på vann. Eller bland deg en flaske med saft fra Sun light (1 kalori per glass).

Eller rett og slett spis et lite måltid. Jeg er gjerne sjessen fordi jeg er sulten.

IKKE ha godterier i skapet. IKKE gå på butikken i den værste mensenperioden når du sikler etter noe godt.

Nugatti var ikke en dårlig ide...hmm nei gjett om jeg knekker hver mensenperiode! Blir jo helt på tuppa etter snop! Men NÅ skal jeg bli flinkere hehe, tusen takk for gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anuket

Og takk for at du heier på meg!! Jeg setter stoooor pris på det i "de siste 5" perioden min. :duskedame:

Veldig tungt når alt har gått sååå lett før, og jeg gjør det samme, men ingenting endrer seg!

Skal fortsette å heie på deg! Hjelper på min egen motivasjon og :fnise:

Har hørt at det kan stoppe opp når man prøver å gå ned i vekt, men at kroppen etter hvert begynner å miste kilo på nytt. Me jeg har ingen råd angående hva du burde gjøre :sukk: Kanskje endre noen av treningsteknikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo bare hyggelig! Ikke ta helt av med nugattin da :P er ikke så veldig sunn den heller!

Joda, jeg burde vel variert litt mer på treningen. Blitt med på gruppetimer eller spinning, men liker meg best alene på mølla!

Får vel bare fortsette selvom det har stoppet opp litt, så skjer det vel kanskje noe etterhvert.

Jeg håååper ikke dette er min idealvekt hvertfall, for jeg har VELDIG lyst til å ned 5 kg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd intervalldrag framfor langkjøring på mølla? Kanskje det kan få fart på vektnedgangen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du prøvd intervalldrag framfor langkjøring på mølla? Kanskje det kan få fart på vektnedgangen igjen :)

Off, ja.. Har vært innom det greine der, men det er mer slitsomt :P

Neida, men jeg har ikke så mye peiling på det, så jeg har vært litt usikker på hva som er effektivt.

Hastighet 8 er lettjogging og hvis jeg må løpe lengre enn 4 min er hastighet 11 for høy.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

5 minutter oppvarming på 8,

3 minutter på 11

3 minutter på 9

3 minutter på 11

3 minutter på 9

3 minutter på 11

3 minutter på 9

3 minutter på 11

5 minutter nedkjøling på 8

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

5 minutter oppvarming på 8,

3 minutter på 11

3 minutter på 9

3 minutter på 11

3 minutter på 9

3 minutter på 11

3 minutter på 9

3 minutter på 11

5 minutter nedkjøling på 8

:)

Takk for det!! :)

Skal testes i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Jo bare hyggelig! Ikke ta helt av med nugattin da :P er ikke så veldig sunn den heller!

Joda, jeg burde vel variert litt mer på treningen. Blitt med på gruppetimer eller spinning, men liker meg best alene på mølla!

Får vel bare fortsette selvom det har stoppet opp litt, så skjer det vel kanskje noe etterhvert.

Jeg håååper ikke dette er min idealvekt hvertfall, for jeg har VELDIG lyst til å ned 5 kg til!

Hehe jeg skal prøve! Har laktoseintoleranse så kan ikke ta helt av sånn sett (ikke at det har stoppet meg før :sjenert: ) Men skal se om det går, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...