Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Du har en kjæreste å ha sex med :) Når jeg bodde med min kjæreste gikk vi fort fra daglig sex til maks en gang i uken. Jeg mista den "spennende" lysten, du vet. Før vi flyttet sammen var det såå sexy og spennende og deilig og ja. Etterpå ble det et ork. Weird. Men nå savner jeg kjæreste etter ett år som singel, så jeg misunner deg for øyeblikket at du har kjæreste.

Men et tips; Jeg slo opp med typen min fordi jeg var 20 og altfor ung for noe seriøst forhold. Lurte på hvordan singellivet alle snakket om var - etter tre år i forhold. Og dette siste året (med unntak av savn etter typen) har vært helt awesome! Nå er jeg innlært som singel. ONS, klare å flørte/plukke opp gutter, masse tid til venner, for ikke å nevne at jeg er myyye mer selvstendig. Før jeg ble singel baserte jeg hele min lykke på forholdet med han. Håper ikke du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme erfaring som kml i forhold til det å flytte sammen. Trodde vi kom til å ha myye sex når vi bodde sammen, men der tok jeg feil. Og vi endte opp med ca 1 gang i uken. Nå er han på utveksling og jeg kommer ikke til å få se ham før påske, men gud hvor jeg gleder meg! Men jeg har samme tanker som deg 2ne2, "er dette den rette"/ "han er den mest fantastiske mann på jord"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du burde ta det opp med han, det vil ikke magisk bli bedre om du ikke sier noe...

Endret av Gina_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbake meldinger! :)

Det tok ikke så veldig lange tiden før vi flyttet sammen. Det er noe jeg angrer litt for i dag kjenner jeg.

Jeg kom fra et "holde-på" forhold som egentlig dreide seg mest om han ville ha sex. Jeg følte meg nesten litt utnyttet. Da jeg møtte min kjære som ikke var pågående på den måten, så var jeg sjeleglad for at jeg hadde funnet et som ikke bare var ute etter en ting.

Da vi var i syden 14 dager i fjor sommer hadde vi mer sex enn noen gang. Så det var vel kanskje da jeg fikk litt smaken på hvordan det var.

Men det har jo blitt snakket om, men det har vært under rus på vin. Da ytret han at han ønsket at jeg skulle ta initativ. Det er noe jeg sliter VELDIG med.

Grunnen til at jeg kanskje ikke har lyst når vi først setter i gang også er vel fordi det er så planlagt. Det er som regel fredagkveld, lørdag morgen, søndag morgen eller søndag kveld.

Uansett så er det helt klart at det er meg det står på. JEG må ta mer initativ og JEG må kommunisere edru. Og det er jeg fryktelig dårlig på. Vi har jo hatt alvorsprater om andre ting tidligere, og det synes jeg er så ubekvemt at jeg føler ordene forsvinner!

I dag er forøvrig en dag han er den rette for meg da! :fnise:

******

Da stikker jeg ned for å trene.

Mål; Jogge 30 min, på kortest mulig distanse.

Hjem igjen å trene 30 days shred! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var den økta over også gitt!

Måtte veie meg i dag i frykt om at 5 nye kg hadde sneket seg på sånn som sist helg. Men den viste 62,6 kg så jeg er mer enn fornøyd.

Jeg må bare bli flinkere til å drikke! Det kan gå en hel dag uten at jeg får i meg noe væske!

Når urinen ser ukonsentrert ut(?) og stinker så er det på tide å få i seg mer! (Nå føler jeg at jeg har blottlagt meg nok på KG for en stund... :rodme: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink til å stå på! Ingen trening på meg idag - skal på sykehuset og besøke en venn som havnet der i helgen. Men skal satse på en liten økt på tredemøllen imorgen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er flink til å stå på! Ingen trening på meg idag - skal på sykehuset og besøke en venn som havnet der i helgen. Men skal satse på en liten økt på tredemøllen imorgen! :goodbye:

Ja, jeg prøver i hvertfall! Fryktelig tungt innemellom!

Huff da, håper det går bra med vennen din! Også får du ha en svett og god økt på mølla i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbake meldinger! :)

Det tok ikke så veldig lange tiden før vi flyttet sammen. Det er noe jeg angrer litt for i dag kjenner jeg.

Jeg kom fra et "holde-på" forhold som egentlig dreide seg mest om han ville ha sex. Jeg følte meg nesten litt utnyttet. Da jeg møtte min kjære som ikke var pågående på den måten, så var jeg sjeleglad for at jeg hadde funnet et som ikke bare var ute etter en ting.

Da vi var i syden 14 dager i fjor sommer hadde vi mer sex enn noen gang. Så det var vel kanskje da jeg fikk litt smaken på hvordan det var.

Men det har jo blitt snakket om, men det har vært under rus på vin. Da ytret han at han ønsket at jeg skulle ta initativ. Det er noe jeg sliter VELDIG med.

Grunnen til at jeg kanskje ikke har lyst når vi først setter i gang også er vel fordi det er så planlagt. Det er som regel fredagkveld, lørdag morgen, søndag morgen eller søndag kveld.

Uansett så er det helt klart at det er meg det står på. JEG må ta mer initativ og JEG må kommunisere edru. Og det er jeg fryktelig dårlig på. Vi har jo hatt alvorsprater om andre ting tidligere, og det synes jeg er så ubekvemt at jeg føler ordene forsvinner!

I dag er forøvrig en dag han er den rette for meg da! :fnise:

******

Da stikker jeg ned for å trene.

Mål; Jogge 30 min, på kortest mulig distanse.

Hjem igjen å trene 30 days shred! :)

Alvorsprat synest jeg også er vanskelig. Jeg kan ha veldig lyst til å snakke om noe, men så får jeg ikke ut alt jeg tenker på. Men kanskje det er enklere om du skriver et brev der du forklarer hvordan du har det?

Vi hadde en periode der vi gjorde det slutt, men vi forsatte å ha sex og da var jeg skikkelig kåt. Men når hverdagen kommer snikende, så har jeg det på samme måte som deg. Vi har god sex, men det er et ork å skulle ta initiativ.. Men det er vel bare enda en ting må trene på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg prøver i hvertfall! Fryktelig tungt innemellom!

Huff da, håper det går bra med vennen din! Også får du ha en svett og god økt på mølla i morgen :)

Det skal nok gå bra :) Ja imorgen blir det en time på mølla! Nå er jeg så innstilt, så håper det varer til imorgen kl 17 haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorsprat synest jeg også er vanskelig. Jeg kan ha veldig lyst til å snakke om noe, men så får jeg ikke ut alt jeg tenker på. Men kanskje det er enklere om du skriver et brev der du forklarer hvordan du har det?

Vi hadde en periode der vi gjorde det slutt, men vi forsatte å ha sex og da var jeg skikkelig kåt. Men når hverdagen kommer snikende, så har jeg det på samme måte som deg. Vi har god sex, men det er et ork å skulle ta initiativ.. Men det er vel bare enda en ting må trene på :fnise:

Det er sånn jeg føler det også, jeg kan ha bestemt meg egentlig også for å si noe, men så får jeg det ikke til :P

Har faktisk skrivd et brev til han tidligere, men det gjalt ikke dette.

Nei, det er meg det står på. Må bli flinkere til å prøve meg på han. Jeg bare syns det er forferdelig vanskelig å gå fra sjenert og aldri ha prøvd seg til å hoppe på'n!

Men ja, jeg må vel trenes opp til det også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nok gå bra :) Ja imorgen blir det en time på mølla! Nå er jeg så innstilt, så håper det varer til imorgen kl 17 haha :fnise:

Haha! Heia heia! Du får si i fra hvordan det gikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag jeg jeg støøl! Den 30 days shred kan virkelig gjøre folk stive og støle.

Men jeg er veldig innstilt på å gjøre ferdig opplegget. Dersom jeg klarer 30 dager med det programmet så tenkte jeg at jeg skulle bestille årest bikini fra Victoria Sectrets. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I am still alive! ca 50 minutters jogging/løping på mølla, og jeg er helt kake...og jeg har lyst på kake og nå. :fnise: Jeg burde absolutt trene mer hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am still alive! ca 50 minutters jogging/løping på mølla, og jeg er helt kake...og jeg har lyst på kake og nå. :fnise: Jeg burde absolutt trene mer hehe

WOW! Inponert! Jogget du så lenge i strekk???

Syns ærlig talt du har fortjent kake jeg da altså :P

******

Dag 2 med 30 days shred er fullført. Det gikk helt greit til tross for at jeg var litt stiv og støl idag.

Jeg har prøvd meg på det programmet to ganger før uten å ha kommet meg til lvl 2 engang, så jeg har bestemt meg for at jeg SKAL klare det nå. Det er vel det som motiverer meg mest, fordi jeg må inrømme at det er ganske kjedelig!

Ellers så har jeg drukket 1 flaske med vann og to glass melk. Mer enn jeg pleier. Tror jeg drikker lite fordi det er vinter og kalt ute jeg!

Nå får jeg rydde litt og betale regninger! Blæ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg litt dum som spør; men hva er 30 days shred?

Ja :takke: Tok 25 min jogging/løping, så 5 minutters gå rolig men med fart hvis du skjønner? For å så jogge/løpe i 20 minutter til og ta en cool down. Liker å løpe har jeg funnet ut, men jeg sliter litt med å motivere meg selv til å begynne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker å løpe jeg også egentlig. Løp masse før. Har gått ned 10 kg og det var mest med løping. Men nå er formen så dårlig at jeg mister motivasjonen.

Gleder meg til våren, når jeg kan ta noen turer i skogen, langs veien, i gata her osv. Litt lei av å se meg selv i speilet når jeg løper nå.

30 days shred er et treningsopplegg med hu fra slankekrigen. Har lastet det ned å trener hjemme i stua.

http://www.theshredheads.com/meet-your-shredheads

Et greit alternativ når en ikke er helt motivert for å dra på treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja å løpe ute gleder jeg meg til! Nå er det fremdeles for kaldt og ikke minst glatt - og med tanke på at jeg er verdens mest vimsete og klumsete person..

Hmm det der så faktisk ganske bra ut! Kanskje jeg burde gjøre noe sånt og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det syns jeg du skal prøve ut! :) Du er jo tynn du, så den er sikkert fin som oppstramming.

Men det er noen harde første dager, jeg er enda mer støl i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tynn og tynn :fnise: Men du får en stor stjerne i min bok for den! :klemmer:

Får bruke tykke bøker istedet for vekter :fnise: Får prøve meg frem i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...