Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Jogget 15 min på 8

Løp 2 min på 9,5

Gikk 2 min 6,5

Løp 3 min på 9,5

Gikk 2 min 6,5

Løp 4 min på 9,5

Gikk 2 min 6,5

Løp 3 min på 9,5

Gikk 2 min 6,5

Løp 2 min på 9,5

Skulle egentlig ha jogget 10 min til, men det orket jeg ikke. Fikk skikkelig vondt i begge hoftene. Vil ikke presse meg for mye til å begynne med.

Har også meldt meg inn i vektklubben.no - Ikke noe fast kurs, men kun for å fylle inn maten jeg spiser om dagen. Greit å følge med om jeg får i meg for lite eller for mye!

Det jeg merker etter at jeg har kommet i gang med treningen igjen er at jeg er mye mer sulten om dagen og sjesser noe voldsomt på noe godteri!! Sååå jeg skeiet skikkelig ut i stad å smørte meg et knekkebrød med nugatti og et glass o'boy! :fnise:

Også sitter jeg å lurer om jeg skal sprette på vekta til fredag eller om jeg skal vente en uke til.. :klø:

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Humøret på morgenkvisten i dag var jo noe laber... :sjenert: Men da jeg kom meg på SATS ble jeg reddet!

Når jeg trener på morgenkvisten står jeg opp, vasker meg i ansiktet, og under armene, pusser tenner, drar alt håret bak i "sumo-sveis" og drar på meg treningstøyet.

Og jeg må ta meg selv i nakken for å ikke le, når jeg ser en jentegjeng som TYDELIG er nysminket, lukter blomster, har slettet ut håret og er redd for å bli svette! I tillegg matcher sokker, t-skjorte og hårbånd! :skratte:

Utover det, må jeg jo si at jeg aldri ser ned på NOEN på sats, uansett alder eller vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du sier!? :dåne: Dusjer du ikke, pynter deg og sminker deg før du stikker på trening om morran? :tunge1: Har du ikke matchende klær, sko og drikkeflaske? (jeg så ei en gang som til og med hadde matchende håndkle og drikkeflaske, det kaller jeg gjennomført!)

Har selv sett en del av de jentene der ja, og jeg må innrømme at jeg smiler litt. Men folk får nå gjøre som de vil. :)

Ofte er det sånn at bare man kommer seg av gårde på trening, så blir humøret bedre og motivasjonen kommer krypende. :)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :) Jeg føler meg som deg for øyeblikket med samme vekt (ok, jeg veier 70 nå) oog samme mål ;)

Jeg er normalvektig, men vil ned 5-7 kilo så fort jeg klarer ;)

Vil jeg gjerne følge din historie :) Trener selv på Sats, første 2011 trening imorgen med 45 min spinning og 30 min styrke. Jeg har også begynt å spise sunt, men tror jeg overdriver, fordi jeg har spist rundt ti ganger i dag allerede og er konstant sulten. Tror matvalgene mine var litt VEL sunne, og må nok tilbake til fler karbohydrater.

Du er flink da! Ned 4 kilo på to måneder, skulle gjerne hørt hemmeligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du sier!? :dåne: Dusjer du ikke, pynter deg og sminker deg før du stikker på trening om morran? :tunge1: Har du ikke matchende klær, sko og drikkeflaske? (jeg så ei en gang som til og med hadde matchende håndkle og drikkeflaske, det kaller jeg gjennomført!)

Har selv sett en del av de jentene der ja, og jeg må innrømme at jeg smiler litt. Men folk får nå gjøre som de vil. :)

Ofte er det sånn at bare man kommer seg av gårde på trening, så blir humøret bedre og motivasjonen kommer krypende. :)

HAHA, der tok du meg på senga! Jo, altså jeg har det sånn at om ikke ALT matcher, da drar jeg ikke på trening ;)

Det som også er litt festlig er at mange av de nye trynene er borte allerede i Mars :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia :) Jeg føler meg som deg for øyeblikket med samme vekt (ok, jeg veier 70 nå) oog samme mål ;)

Jeg er normalvektig, men vil ned 5-7 kilo så fort jeg klarer ;)

Vil jeg gjerne følge din historie :) Trener selv på Sats, første 2011 trening imorgen med 45 min spinning og 30 min styrke. Jeg har også begynt å spise sunt, men tror jeg overdriver, fordi jeg har spist rundt ti ganger i dag allerede og er konstant sulten. Tror matvalgene mine var litt VEL sunne, og må nok tilbake til fler karbohydrater.

Du er flink da! Ned 4 kilo på to måneder, skulle gjerne hørt hemmeligheten ;)

Velkommen til deg :)

Så bra, da er du jo igang igjen!

Jeg har faktisk ikke gjort så veldig mye denne runden.

Når jeg startet denne dagboken 2 november veide jeg 66kg. Idag veide jeg 62,2 kg. Det eneste jeg har gjort er å spise regelmessig, middag med mer grønnsaker enn alt annet, og ikke brus og godt i uka. Så jeg har desverre ingen hemmelighet. Man må ta tiden til hjelp og ikke stresse med å se resultater. Det er fort gjort å bli litt for opptatt av å veie seg hver morgen, og blir grinete hver gang du har lagt på deg 100g eller vekten står stille.

Mitt fokus fremover er å ha sunne måltider som metter slik at ikke jeg flyr å sjesser og småspiser (www.vektklubben.no kan du legge inn mat og se gode oppskrifter), jeg måler meg sjeldnere (før var det det første jeg gjorde om morningen), OG jeg fokuserer mer på å mestre trening, altså få opp kondis og uutholdenhet for da VET jeg at kroppen følger etter :)

Må få deg en bok du også, så jeg får fulgt med deg :)

Også får du har god helg, og god trening i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at jeg skulle veie meg 1 gang i uken, og det ville blitt på mandag, men jeg tenkte atte jeg kunne veie meg hver fredag, så;

Mandag 3 jan; 63kg

Fredag 7 jan; 62,2 kg

Så da skal jeg holde meg unna både vekt og målebånd frem til fre 14, og oppdaterer igjen da :)

ÅÅÅÅ, det var deilig å se!! Og veldig lurt å få det på en fredag, for da vet jeg at ikke jeg skal ta helt av med mat og søtt i helgen og er motivert til å begynne å trene igjen på mandag.

Idag blir det ikke noe jogging på SATS, det tillater ikke beina, men jeg og sambo skal gå oss en tur i morgen.

Jeg skal lete frem enn sunnere pizza og lage det i dag. Kjøpe farris fremfor Cola og ha gullerøtter og dip vedsiden av annet snacks. Da er det veldig lett å ta det i stedet faktsik.. :)

Ellers må dere ha en veldig fin helg og treningsøkter! Jeg må si jeg er imponert over de som trener i helgene også, for da er jeg umotivert!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader hvorfor er mandagstreningene så forbaska harde???!!!

Jogget 20 min sammenhengende også trente jeg puppene mine med øvelser jeg har fått av *Enigma* :fnise:

For å si det sånn; Er jeg ikke støl i morgen, blir jeg aaaaldri støl!

EDIT: Jeg måtte ned en gang i går kveld også jeg.. Følte at jeg ikke fikks å mye ut av den første treningen, så jeg jogget 30 min uten stopp, på 9, 9,5 og 10. Og trente magen.

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Denne skal i favoritter! Treningen starter idag kl 15 for meg (fotballtrening), så skal det gå i vanngym, yoga/pilates, målet er 3 ganger i uken :dåne:

Jeg satser på å stjele litt motivasjon fra deg :tongue: Synes du er veldig flink som klarer å komme deg på trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skal i favoritter! Treningen starter idag kl 15 for meg (fotballtrening), så skal det gå i vanngym, yoga/pilates, målet er 3 ganger i uken :dåne:

Jeg satser på å stjele litt motivasjon fra deg :tongue: Synes du er veldig flink som klarer å komme deg på trening!

Takk for det! :) Noen ganger er det værst å komme seg over dørstokken hjemme, men når det er gjort så er mye gjort! :)

God trening, du er også flink hvis du gjennomfører det der 3 ganger i uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke trodd jeg skulle tørre, men her legger jeg ut bilder av meg selv i trusa! Iiiik

Jeg føler jeg har fått med fokusområdene mine. Rumpe, lår og mage er vel det de fleste ønsker å gjøre noe med. Jeg håper jeg kan se forskjell etter at jeg har kommet meg inn i joggingen og legger fram nye bilder om ca 14 dagers tid!

post-30308-0-24692600-1294665028_thumb.j

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, nakenhet på kg!

Vi har ganske lik kroppsform så blir spennende å se om vi får lik fremgang eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, du er tøff! Kroppen min utifra fra jeg kan se på bildet ditt - er veldig lik. Jeg sliter med -ikke bilring- men et sykkeldekk rundt magen, hihi.

Men magen ser mye verre ut når jeg sitter. Utrolig hvor langt over buksekanten en mage kan strekke seg før knappen i buksa mi ryker :P Kjipt å se på...

og lår selvfølgelig :/ Kan ikke gå i korte skjørt pga appelsinhud. Men det skal strammes opp til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, nakenhet på kg!

Vi har ganske lik kroppsform så blir spennende å se om vi får lik fremgang eller ikke :)

Enig, du er tøff! Kroppen min utifra fra jeg kan se på bildet ditt - er veldig lik. Jeg sliter med -ikke bilring- men et sykkeldekk rundt magen, hihi.

Men magen ser mye verre ut når jeg sitter. Utrolig hvor langt over buksekanten en mage kan strekke seg før knappen i buksa mi ryker :P Kjipt å se på...

og lår selvfølgelig :/ Kan ikke gå i korte skjørt pga appelsinhud. Men det skal strammes opp til sommeren!

Utfordrer dere til å gjøre det samme! Få se på rumpene deres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Selv om jeg prøver å trene ordentlig er jeg egentlig lat. Orker ikke staset med å ta bilder av meg, legge det inn på pc også legge det på internett :P Men de hadde nok vært som dine :)

Meg idag: 45 min spinning og 20 min styrke.

Yoghurt, appelsinjuice, grøt, sushi, fiberrik og grønt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe. Selv om jeg prøver å trene ordentlig er jeg egentlig lat. Orker ikke staset med å ta bilder av meg, legge det inn på pc også legge det på internett :P Men de hadde nok vært som dine :)

Meg idag: 45 min spinning og 20 min styrke.

Yoghurt, appelsinjuice, grøt, sushi, fiberrik og grønt :)

Så bra! Få til noen flere sånne dager, så merker du nok fort resultater! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, skikkelig tøff du er som legger ut bilder, Og du hadde jo veldig flott kropp da. Er ikke mye som trengs der. :)

Hehe, jeg innbiller meg at jeg har litt lik kropp, men litt større lovehandles og litt større generelt, uten å være fetere (vanskelig å forklare :gjeiper: ) Jeg er ca 10 kg tyngre enn deg, men vil ikke ned mer enn noen få 3-4 kg. (ble visst litt påfyll i jula :fnise: )

Kanskje skal jeg og tørre å legge ut bilder etterhvert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, skikkelig tøff du er som legger ut bilder, Og du hadde jo veldig flott kropp da. Er ikke mye som trengs der. :)

Hehe, jeg innbiller meg at jeg har litt lik kropp, men litt større lovehandles og litt større generelt, uten å være fetere (vanskelig å forklare :gjeiper: ) Jeg er ca 10 kg tyngre enn deg, men vil ikke ned mer enn noen få 3-4 kg. (ble visst litt påfyll i jula :fnise: )

Kanskje skal jeg og tørre å legge ut bilder etterhvert. ;)

Hehe, var veldig skeptisk! :P Men jeg sensurerte navlen, og brukte noen andre farger også så tror ikke jeg er så lett gjenkjennelig!

nei, utgangspunktet er så ikke så gale, men jeg ønsker meg litt mindre "håndtak", litt mindre "ridelår", mindre fett på magen og tydligere mellomrom mellom beina.. Ikke noe mer enn det altså ;)

Neida, men alt i alt så krever det fettforbrenning! Så vi får fortsette på mølla! :D

Men syns du skal legge ut bilder du også altså! :

'''''

burde vært nede å trent, men er så stiv og støl etter gårsdagens trening, som var 25 min løping, trening av rumpe lår og legger..

Mandag 3 jan; 63kg

Fredag 7 jan; 62,2 kg

Fredag 14 jan; 63 kg (med tøy, spist frokost)

Mandag 3 jan;

Det tykkeste punktet på rumpa 96 cm

Det tykkeste på lårene 57 cm

Det tykkeste på magen 91 cm

Fredag 14 jan;

Det tykkeste punktet på rumpa 98 cm (+2)

Det tykkeste på lårene 57 cm (0)

Det tykkeste på magen 88 cm (-3)

Noe sier meg at jeg kanskje ikke var helt våken under første måling. Men men.. Vi får se om 14 dager igjen ;)

Ønsker alle en god helg!

*Sleng kyss* fra meg!!

victorias_secret1.jpg

Bildet er tatt av meg sommern 2011 ;)

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...