Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn vil jeg ha å... :)

Jeg syns kanskje hu er en smuuuule tynn, men alikavell! Huff, selvtilliten synker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn vil jeg ha å... :)

Jeg syns kanskje hu er en smuuuule tynn, men alikavell! Huff, selvtilliten synker :(

Nesj, om jeg skulle ha fått en sånn kropp kunne jeg ikke ha gjort annet enn å trene og spist sunt. Alt for slitsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj, om jeg skulle ha fått en sånn kropp kunne jeg ikke ha gjort annet enn å trene og spist sunt. Alt for slitsomt! :)

En må jo kooose seg litt også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogget sammenhengende 30 minutter.

Styrke mage og bryst. Planken 3x30sec

Laks og grønnsaker til middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Jogget sammenhengende 30 minutter.

Styrke mage og bryst. Planken 3x30sec

Laks og grønnsaker til middag :)

Så flink du er! Jeg droppet treningen på mandag uff og uff - og nå skal jeg bestille en vegetar pizza til middag hehe. Jeg får trøste meg med at siden den er glutenfri så blir jeg ikke så oppblåst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plan for resten av uken;

Onsdag;

30 min sammenhengende jogging

Trening rumpe, lår og mage

Torsdag;

Sykling/Stepmaskin

Trening mage og nedre del rygg

Fredag;

Sammenhengende jogging 45 min. (evt. 30 min jogg 4x4 intervall)

Trening bryst og øvre del rygg.

***

Neste uke;

Mandag;

35-40 min sammenhengende jogging

Trening bryst, øvre del rygg og mage

Tirsdag;

Stepmaskin 30-40 min.

Trening mage, rumpe, lår.

Torsdag;

Sammenhengende jogging 45 min. (evt. 30 min jogg 4x4 intervall)

Bryst, nedre del rygg, mage.

Fredag;

Sammenhengende jogging 45 min. (evt. 30 min jogg 4x4 intervall)

Trening rumpe, lår og mage.

Noen som vet om det er greit å trene magen hver gang? Og om det er for kort tid mellom bryst og rumpe treningen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regelen er helst ikke tren samme muskelgruppe 2 dager på rad. Om du trener bryst én dag og rumpe en annen dag spiller altså ingen rolle, men bryst to dager på rad er ikke bra. Samme regel gjelder for magen. Coremusklene trener også hvile, og om du trener med frivekter får gjerne core kjørt seg litt likevel, selv når du ikke kjører isolasjonsøvelser på core.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny leser ombord! :ler: Ser ut til at du er kjempeflink, må følge med her! :)

Takk for det! :) Må innrømme at jeg er stalker i boka di også, har bare ikke kommet så langt at ejg har kommentert enda! Må si at du ikke er så værst selv! :D

****

Åååå.. I dag var det så hardt å løpe! Det irriterer meg når jeg er SÅ klar for å løpe, men får "hold" etter 8 min.

Det ble 8 min løping, så klarte ejg å løpe meg til 16 min med hold, men da måtte jeg ta 2 min pause. Totalt så ble det bare 23 min løping! Arrrrg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hold (eller sting som jeg sier) er slitsomt! Når spiste du sist? Jeg må spise helst 2 timer før jeg løper, men vanligvis blir det en time før... Og da kjennes det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt forbanna irriterende!!

Jeg prøver å spise 2 timer før trening jeg også. Gjerne egg eller noe som metter og holder meg mett en stund. Men i dag spise jeg et halvt eple 30 min føre, trodde det skulle gå greit, men tydeligvis ikke. Er ikke noe særlig å trene sulten heller liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro på en spinninstime klokka 6 på morgenen for et par år siden (da jeg hadde en av mine små treningsperioder som ikke varte). Hadde ikke spist noe, og måtte etter et kvarter ut av hallen og legge meg ned i ganga. Spøy nesten, men det gikk bra heldigvis. Kommer aldri til å dra på trening uten mat i kroppen igjen!

Kanskje du spiser for mye? Ikke vet jeg, har aldri prøvd egg før trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, syns jeg ser det :P hatt noen treningsperioder selv som ikke varte med jogging før frokost. Gjerne 5-6 om morgningen. Og tror ikke det er mye sundt! Jeg var nær døden noen ganger i hvertfall.

Det kan værat egg til frokost blir litt mye kanskje skal prøve å spise litt mindre, og heller spise det eple enda litt tidligere neste gang!

Jeg føler gjør riktige ting om dagen også, men vekten og målebåndet rikker seg ikke. så hvis ikke jeg skal gi opp helt her hadde det vært greit med noe fremgang på mølla i hvertfall..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk! Og takk for svar igår. :)

Bare hyggelig. :) Jeg har erfart at for meg er det best med noe lite før jeg løper om morgenen. En liten yoghurt med litt müsli eller en shake og banan, og helst minst en halvtime før jeg løper. Spiser jeg en skikkelig frokost får jeg lett hold. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn føler jeg det også. Litt lett så man ikke skal få hold. Men den URL du la ut nevnte at det kan komme av at man starter for hardt. Kan hende det ligger der også for jeg begynner gjerne rett på joggingen.

Neste gang skal jeg trene 2 timer etter mat og varme opp med litt lett sykling/stepping i 10 min før jeg jogger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...