Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det! :)

Brukte 50 min på 8km, og er vel fornøyd med det. Kom over 2 ganske seige bakker som ikke jeg hadde regnet med, men det gikk greit.

24 min solarium.

Svi av 1.300,- på klesshopping på nett.

Spise lunsj, knekkebrød med makrell i tomat.

Pante flasker for 47,-

Betale regninger.

Drikke 0,7l vann.

Lang dusj inkl. sang, shaving, selvbruningskrem, lakke negler.

Jobb

Ha en finfin dag allesammen! :)

post-30308-0-71098900-1304329871_thumb.j

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, nettshopping :strix:

Det er farlige greier det! Men man må jo ha litt nytt når våren kommer også.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Takk for det! :)

Brukte 50 min på 8km, og er vel fornøyd med det. Kom over 2 ganske seige bakker som ikke jeg hadde regnet med, men det gikk greit.

24 min solarium.

Svi av 1.300,- på klesshopping på nett.

Spise lunsj, knekkebrød med makrell i tomat.

Pante flasker for 47,-

Betale regninger.

Drikke 0,7l vann.

Lang dusj inkl. sang, shaving, selvbruningskrem, lakke negler.

Jobb

Ha en finfin dag allesammen! :)

Ikke dårlig dag dette! :duskedame:

Nå er det en tidlig middag, litt eksamenslesing til, så trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Brukte 50 min på 8km, og er vel fornøyd med det. Kom over 2 ganske seige bakker som ikke jeg hadde regnet med, men det gikk greit.

24 min solarium.

Svi av 1.300,- på klesshopping på nett.

Spise lunsj, knekkebrød med makrell i tomat.

Pante flasker for 47,-

Betale regninger.

Drikke 0,7l vann.

Lang dusj inkl. sang, shaving, selvbruningskrem, lakke negler.

Jobb

Ha en finfin dag allesammen! :)

Nice! :5: Tror ikke jeg hadde klart å jogge så langt.

Og så er jeg også nødt til å få noe sol på kroppen. Jeg er jo nesten selvlysende! :haar: Ha en fin dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :D

Joda, det tror jeg du hadde klart. Det er ikke såå langt, jeg jogget jo heller ikke så fort. Mer sånn kappgang jogging tenker jeg.

Den solariumen var god i går - og ikke minst effektiv. Jeg ser klar forskjell i dag. Så jeg lurer på om ikke jeg skal ta en tur til i dag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :D

Joda, det tror jeg du hadde klart. Det er ikke såå langt, jeg jogget jo heller ikke så fort. Mer sånn kappgang jogging tenker jeg.

Den solariumen var god i går - og ikke minst effektiv. Jeg ser klar forskjell i dag. Så jeg lurer på om ikke jeg skal ta en tur til i dag.. :sjenert:

Står det ikke at en skal vente 48 timer mellom hver gang en soler seg i solarium? :nei:

Nei jeg klarte ikke å jogge så langt og lenge. Må trene meg opp igjen jeg nå :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det ikke at en skal vente 48 timer mellom hver gang en soler seg i solarium? :nei:

Nei jeg klarte ikke å jogge så langt og lenge. Må trene meg opp igjen jeg nå :trist:

Hehe, man skal kanskje vente 48 timer.. :sjenert: Men det ble ikke noe i går, fordi jeg ikke hadde tid (les: jeg sov til kl. 12!!! :flau: )

***

Dagens økt;

1 times gåtur i hurtig tempo, etterfulgt av solarium! :D

Det blir også litt pushups og situps før dusjen!

Hadde mål om 3 joggeturer denne uken, men i dag måtte jeg rett og slett gå fordi jeg har så vondt på fremsiden av leggene og anklene. Merksnodige greier, for jeg aner ikke hva det kommer av. Det kan jo tenkes at det er utendørsjogging med oppoverbakker i steden for mølle som har vært litt ekstra belastende. Men jeg satser på at jeg kan få til en liten runde i morgen!

Jeg har vært superflink til å drikke vann hver dag! *stolt* Men ikke fult så flink med situps og rumpetrening.. :sjenert:

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en begynnendebeinhinnebetennelse!

Har du gode nok sko tilpasset beina dine? Hvis ikke, ville jeg ha ventet med å jogge igjen til du har fått deg skikkelige sko, stikk innom Löplabbet om du har sjans til det. Der ser de på hvordan foten din er bygd opp, og så løper du på mølle mens beina dine filmes så de kan se hva slags sko du trenger :) Var veldig nyttig for meg, fant ut at jeg overpronerer, og må ha ekstra støttende sko. Jeg kjente også noe av de samme smertene som deg før jeg gjorde dette, men har ikke merket noe siden.

Beinhinnebetennelse er ikke noe å kødde med ;) Så ta det med ro noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en begynnendebeinhinnebetennelse!

Har du gode nok sko tilpasset beina dine? Hvis ikke, ville jeg ha ventet med å jogge igjen til du har fått deg skikkelige sko, stikk innom Löplabbet om du har sjans til det. Der ser de på hvordan foten din er bygd opp, og så løper du på mølle mens beina dine filmes så de kan se hva slags sko du trenger :) Var veldig nyttig for meg, fant ut at jeg overpronerer, og må ha ekstra støttende sko. Jeg kjente også noe av de samme smertene som deg før jeg gjorde dette, men har ikke merket noe siden.

Beinhinnebetennelse er ikke noe å kødde med ;) Så ta det med ro noen dager.

Iiiik..! Hørtes ikke bra ut!!

Jeg har akkuratt fått nye sko.. De er utrolig lette og deilige å ha på. Dyre var de også, så tror ikke det er noe dritt.

Men kan jo hende det er noe betennelsesgreier for det :/ Jeg tar det selvfølgelig rolig når jeg har vondt. Får ikke noe ut av løping med smerte uansett. Tar evnt en liten powerwalk i dag eller en liten tur på sykkelen. Føles bedre i dag uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiik..! Hørtes ikke bra ut!!

Jeg har akkuratt fått nye sko.. De er utrolig lette og deilige å ha på. Dyre var de også, så tror ikke det er noe dritt.

Men kan jo hende det er noe betennelsesgreier for det :/ Jeg tar det selvfølgelig rolig når jeg har vondt. Får ikke noe ut av løping med smerte uansett. Tar evnt en liten powerwalk i dag eller en liten tur på sykkelen. Føles bedre i dag uansett.

Nå må passe deg så du ikke ødelegger beina! Jogger du mye på asfalt for tiden?

Ha en fiiin helg om noen timer! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har jo ikke det heller.. Jeg har jogget en gang ute for 2 uker siden, og 8km på mandag. Det var i går jeg først kjente at jeg var litt stiv og støl i fremsiden av leggene og litt i anklene. Det gikk greit å gå, men jeg kjente det best i nedoverbakke. Jeg tror jeg skal ta det rolig i dag, så tar jeg heller en tur på treningssenteret til mandag og prøver meg litt frem på mølla igjen.

Takk for det! Jobbing til 18:00 så skal jeg ta springfart til sofaen - OG bli sittende :D Men nå sitter jeg å funderer på om jeg skal farge sveisen. Lyse striper eller helfarget brunt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har jo ikke det heller.. Jeg har jogget en gang ute for 2 uker siden, og 8km på mandag. Det var i går jeg først kjente at jeg var litt stiv og støl i fremsiden av leggene og litt i anklene. Det gikk greit å gå, men jeg kjente det best i nedoverbakke. Jeg tror jeg skal ta det rolig i dag, så tar jeg heller en tur på treningssenteret til mandag og prøver meg litt frem på mølla igjen.

Takk for det! Jobbing til 18:00 så skal jeg ta springfart til sofaen - OG bli sittende :D Men nå sitter jeg å funderer på om jeg skal farge sveisen. Lyse striper eller helfarget brunt? :P

Merkelig da. Får håpe det bare er litt gangsperre :)

Farging av hår er gøy! Jeg hadde lyse striper frem til februar, da farget jeg hele brunt, og nå angrer jeg som en hest! Fargen har lysnet mye siden da, det ser skikkelig kjedelig ut, og jeg ser blek ut :gjeiper: Så tenker jeg skal tilbake til lyse striper neste gang. Hva slags farge har du nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en litt utvasket brunfarge. Men jeg farger jo og striper hjemme, så er litt skeptisk til at jeg ikke får helt den fargen jeg vil ha siden jeg har 4,3 som har 0,3 rødskjær (??).

Vil ikke ende opp med gule/oransje striper heller og jeg gidder ikke gå til frisør..

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

:fnise: nei guloransje striper har ikke så mye sjarm ved seg :fnise:

Har du noen venninner som er eksperter på å farge håret? Kanskje du kan høre med dem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har jo et par frisør venninner, men de er desverre bosatt maaange timer unna :/

Kan jo vente litt da, og heller dra til frisøren. Trenger en liten klipp også. Jeg bare hater å være hos frisører. Snakke om være og vind og drit :P Også er det så jækla dyrt å atte!

Men etter siste klippen som jeg tok selv så trengs det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med menssmertene dine? Leste tråden din, men har ingen tips og komme med, da jeg har sluppet billig unna det greine der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en litt utvasket brunfarge. Men jeg farger jo og striper hjemme, så er litt skeptisk til at jeg ikke får helt den fargen jeg vil ha siden jeg har 4,3 som har 0,3 rødskjær (??).

Vil ikke ende opp med gule/oransje striper heller og jeg gidder ikke gå til frisør..

Tror vi kan ha ganske lik brunfarge :) Men jeg gidder ikke farge det selv lenger. Endte opp med rødskjær sist gang jeg prøvde, og det var bare fælt :fnise: Det er dyrt med frisør, men bedre å kunne straffe noen andre enn meg selv, hvis det går galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Hvordan går det med menssmertene dine? Leste tråden din, men har ingen tips og komme med, da jeg har sluppet billig unna det greine der!

De har roet seg - endelig! :hoppendeglad: Så da kan jeg gå på jobb idag og imorgen og få lest til eksamen :) Jeg hadde ingen smerter frem til VGS, da tok det plutselig helt av :sukk: Men men, har fått mange gode tips om andre prevensjonsmidler og kanskje andre kombinasjoner av smertestillende som jeg kan ta opp med legen. Håper det hjelper!

a det er dyrt å få fikset håret! Jeg har hatt det kort i to år nå, så har prøvd å gå regelmessig til frisør, ca ver fjerde mnd. Men fy så dyrt...og når man er student er det litt sure penger. Men på en annen side, så er kort hår bra - kortere dusjer, trenger ikke å kamme så ofte = mindre tid på badet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...