MonThe Skrevet 5. februar 2011 #281 Del Skrevet 5. februar 2011 Må bare le litt ..godt at seaband har fungert! Ønsker deg en finfin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 6. februar 2011 #282 Del Skrevet 6. februar 2011 Her er det mye av det samme, full av luft, og ikke minst masse kviser Håper kvalmen din gir seg snart. Husker ikke helt hva jeg har lest, men enten at den er vanlig at den begynner i uke 7, eller at den slutter i uke 7? Eller kanksje jeg bare tar feil :klø: Her virker det nå som om den har tenkt til å starte for fullt, så sitter her med seabands jeg også Ønsker deg en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #283 Del Skrevet 6. februar 2011 Bare til å le MonThe. Vi ler ganske mye av det selv også. Å være gravid er annerledes enn jeg hadde tenkt, hvertfall nå de første ukene. Kvalme og alt det som følger med fører til en ganske uromantisk stemning for å si det mildt Kjæresten min er heldigvis en tålmodig mann og han behandler meg som en prinsesse om dagen. Elsker han bare ennå mer og kjenner at jeg er veldig avhengig av han nå. Lenge siden det har blitt noe og det begynner jeg å savne. Nå venter vi på at kvalmen skal bli bedre,da har han lovet å ta meg med ut på middag og ha en romantisk aften Håper det blir snart. Seabandsene hjelper fortsatt og i går hadde jeg en ok dag,i dag er det mer varierende. Problemer med å få ned maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #284 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) I dag sov jeg helt frem til kl 11.15 Det ligner ikke helt meg, men har sovet så utrolig hardt. Det var deilig å få sovet ut,søvnen har blitt redusert de siste 14 dagene på grunn av magen som slår seg vrang. Kjenner meg i god form i dag og våknet opp med en skikkelig trang til brødskive med kaviar Jeg var helt desperat. Jeg spiser aldri brød og i hvertfall ikke kaviar. Kledde på meg og kjørte i butikken og handlet inn. Det værste er at det smakte like godt som et gourmet måltid Brødskive med kaviar lissom.... Skal benytte dagen til å få vasket og gjort litt husarbeid, vært dårlig med overskudd til det i det siste. Skal bli godt med såpelukt i huset igjen. 7 uker i dag Fant et bilde på mammanett på hvordan den ser ut i uke 7. Ikke noe spesielt pent syn,men mye har skjedd allerede og det går fremover. uke 7 Endret 7. februar 2011 av arven1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 7. februar 2011 #285 Del Skrevet 7. februar 2011 Grattis med 7 uker Enig at de små inni magen vår ikke er spesielt vakre de første ukene. Når vi nærmer oss 12 uker er de litt penere å se på syns jeg. Men fasinerende er det Godt du fikk sovet litt i dag "tidlig", hørtes ut som om du hadde godt av det! Håper det fører til en bedre dag med tanke på kvalmen. Godt du iallfall har hatt matlyst. Kanskje var det behovet for noe salt som meldte seg? Ha en fortsatt fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. februar 2011 #286 Del Skrevet 7. februar 2011 Yey! 7 uker Godt du har en bra dag innimellom all kvalmen der, du må jo få spist litt også Kaviar: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. februar 2011 #287 Del Skrevet 7. februar 2011 7 uker! Tida går altså så fort... Gjør det for deg også, eller draaaar tida seg sakte men sikkert fremover? Ikke akkurat lange stunda siden du fikk positiv test... Åhh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. februar 2011 #288 Del Skrevet 8. februar 2011 wow 7 uker allerede, tida går så fort! Morsom foodcravings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. februar 2011 #289 Del Skrevet 8. februar 2011 7 uker Syns ikke det er lenge siden jeg leste om at du hadde testet positivt jeg! Håper kvalmen gir seg litt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #290 Del Skrevet 8. februar 2011 7 uker! Tida går altså så fort... Gjør det for deg også, eller draaaar tida seg sakte men sikkert fremover? Ikke akkurat lange stunda siden du fikk positiv test... Åhh.. Ja,kan nesten ikke tro det er 7 uker allerede, tiden går fort samtidig som den går sakte. Høres rart ut, men i og med at jeg har vært mye sengeliggende blir tiden lang. Men når jeg tenker tilbake på ukene siden positiv test har det gått fort likevel....Nå lengter jeg bare etter at kvalmen blir borte slik at jeg kan begynne å jobbe og trene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #291 Del Skrevet 8. februar 2011 God morgen Utrolig at det er så fint vær i dag, i går kveld lavet snøen ned i store flak her. Trodde nesten vinteren hadde kommet på nytt, men det har den heldigvis ikke. Venter på våren og voksende mage.... Gleder meg til alle søte kjoler og bluser jeg skal pynte meg med. Magen skal ikke skjules i store gensere eller skjorter her nei, den skal strutte... Gleder meg skikkelig til magen begynner å komme frem...Forhåpentligvis blir den synlig fort fordi jeg er ganske liten.... det er lov å håpe i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 8. februar 2011 #292 Del Skrevet 8. februar 2011 Så koselig innlegg Er du som meg at du ser mager og barnevogner overalt hvor du går om dagen? Tar meg selv i å dagdrømmer x flere per dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 9. februar 2011 #293 Del Skrevet 9. februar 2011 Ikke bare deg som gjør det Ripsy! Etter at jeg ble gravid har jeg sett mager og barnevogner overalt! (det samme har faktisk mannen) Tror kanskje det har en sammenheng med at vi plutselig er mer bevisste hva det vil si å være gravid og er veldig opptatt av spiren som trives og gror i magen. Håper du får en fin dag i dag og Arven1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #294 Del Skrevet 9. februar 2011 Åh,ja, jeg ser barnevogner og struttende mager overalt. Syntes det er så flott med store runde mager :gjeiper: Men det har jeg egentlig lagt merke til i hele prøveperioden også. Må innrømme at misunnelse har stått høyt i kurs når jeg har sett mager,spesielt siden jeg syntes det tok så lang tid før jeg ble gravid Men nå er det endelig min tur til å få en sånn Åååh,gleder meg sånn til alt fremover. er opptimistisk på at dette går fint. Kvalmen er lettere nå og har vært det hele uken, kanskje jeg snart kan litt igjen. Da er jo bare alt helt perfekt Med andre ord, jeg føler meg så lykkelig og kjenner meg så heldig som endelig har blitt gravid. Må noen ganger klype meg selv i armen for å kjenne etter om det virkelig er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. februar 2011 #295 Del Skrevet 9. februar 2011 Heii Som tiden flyr her hos deg, 7 uker allerede! Håper du har en fin dag, godt å høre at kvalmen har begynt å gi seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #296 Del Skrevet 14. februar 2011 Ok, en liten oppdatering fra denne preggie fronten. Først av alt en liten for 8 uker i dag Men, nå må jeg bare få syte og klage litt I helgen har virkelig kvalmen tatt fullstendig av. Har kastet opp alt jeg har fått i meg, både vått og tørt. Jeg er så kvalm,så kvalm hele tiden, det gir meg ikke et minutts pause. Føler jeg må brekke meg hele tiden. Alt lukter vondt, alt smaker vondt, jeg orker ikke reise meg opp, ligge, gå, stå eller noe....ÅÅÅÅÅÅH, det her føles ut som jeg er i ferd med å stryke med. Jeg er sulten og tørst, men orker ikke svelge noe og ingenting blir nede.... Føler meg uattraktiv, blek, pløsete og lukter kontstant oppkast. Jeg har sagt det før, men en graviditet er langt fra romantisk her i gården..... Sambo har tørket spy hele helgen, det kommer så fort at noen ganger rekker jeg ikke do eller bøtta....Jeg griner og sambo trøster. Snakket med legevakt og de sa at dette visstnok er helt vanlig i uke 8-10. Skulle bare passe på så jeg ikke ble dehydrert..... I natt har jeg sittet i sengen og sovet, legger jeg meg ned tyter alt oppover.... Herregud jeg er sliten, jeg vil være meg selv igjen snart.... Det er hyggelig å bli gravid, men jeg glemmer det liksom litt opp i alt. Det kjennes bare ut som jeg er skikkelig dårlig. De som sier at "graviditet er ingen sykdom" kan prøve noen dager med dette Blir så klart bekymret for den lille opp i alt dette.... Håper det går bra med den der nede og at den klorer seg godt fast selvom mor er døden nær Sorry, men dette var dagens klaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. februar 2011 #297 Del Skrevet 14. februar 2011 Uff, det er absolutt lov å klage her inne på kg, og ialfall inni din egen bok! Få det ut hvis det hjelper bittelitt. Skjønner at du ikke har det nok greit akkurat nå. God bedring og :danser: litt for 8 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. februar 2011 #298 Del Skrevet 14. februar 2011 Uff, føler virkelig med deg!! Ikke så mye å trøste med, annet enn at vi får håpe det gir seg snart. Oog, det sies at den siste et "går utover" er den lille, den får det den trenger, det er mor som blir tappa. Det er jo bra, for dne lille. Men ja, du må passe på så du ikke blir dehydrert, det kan være farlig for dere! Håper mannen din tar godt vare på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. februar 2011 #299 Del Skrevet 14. februar 2011 Og for 8 uker!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 15. februar 2011 #300 Del Skrevet 15. februar 2011 Uff, høres ikke gøy ut! Forhåpentligvis så går kvalmen over om ikke lenge! Nå er du jo over 8 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå