Gå til innhold

Shadee's Bok


Shadee

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det fredag igjen.. intet nytt under solen her i gården! Kræler meg avgårde og føler meg i grunnen som den krøplingen! :natti:

Stakkars bikkja, blir ikke akkurat noen langturer på henne.. eller ikke med meg anyway! Godt hun ikke er så fryktelig kravstor og at min mamma går en god tur/er på trening med henne en gang for dagen!

Har så mye kynnere nå, at her en kveld var jeg sikker på at jeg kom til å føde... :fnise: Merkelige greier det der!

Godt det er helg!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har så mye kynnere nå, at her en kveld var jeg sikker på at jeg kom til å føde... :fnise: Merkelige greier det der!

Da hadde jeg jaggu fått panikk! Det er jeg ikke klar for! :fnise:

Håper alt er bra med deg ,bortsett fra bekkenvondter! God lørdag! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det en liten stund siden jeg har oppdatert ja.. blir litt dårlig med det! :sjenert:

Alt er som det vanlige.. bortsett fra at jeg har mer kynnere.. og at magen begynner å kjennes veldig tung.. Phu! Hvor blir det av lungekapasiteten min!! :)

Nå er det jammen bare 6 uker igjen til 40 uker.. skal sei det går fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, ja.. tenk det :fnise: 6 uker går fort. Jeg synes hvertfall tiden fra 28 uker til 34 har gått unna :sjenert:

Med tanke på at de små plutselig kan komme et par uker før tiden og, så kan det være kun kort tid til vi sitter her som mammaer :rodmer:

Gleder meg masse :nigo: men jammen blir det spennende og litt skummelt og. Hender jeg ser for meg kjøreturen hjem fra sykehuset :fnise: Første tur med oss alene liksom :) Spennende :yvonne:

Håper uke 34 blir god for deg og at lungekapasiteten holder til det lille du vil ut på av ting :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig dårlig på oppdatering... har kanskje noe med at jeg ikke sitter på data hele dagen som jeg vanligvis gjør på jobb.. :sjenert:

5 uker igjen i dag!! :) Skal bli deilig å bare bli ferdig med det kjenner jeg!

Lungekapasiteten er ikke eksisterende, skal bli godt å få kondis tilbake etterhvert.

Ellers har jeg jo hatt veldig bekkenplager, hadde litt problemer med å gå, men jeg har hatt min 3. behandling hos naprapat i dag og *bank i bordet* så er jeg jammen meg nesten god igjen altså!! :danser:

Er nesten litt i sjokk, føles så rart, og det er nesten litt sånn for godt til å være sant! Anbefaler virkelig behandling altså! Selv om det er vondt når hun trykker og setter nåler, så er det så absolutt verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 5 uker igjen :strix:

Sliter med bekkenet jeg og, men har ikke hatt noe behandling.. Synes det hjelper å legge seg nedpå noen ganger om dagen så føler jeg klarer å holde det i sjakk :) Blir værre av å sitte lenge feks. Bra du synes det hjelper med behandlingen da, godt å slippe vondter.

Deilig med få avtaler og tid til å slappe av.. Det er verdigfulle krefter vi bygger opp disse ukene. Håper du har en fin uke!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at behandlingen fungerer!! :hoppe:

Ønsker deg en finfin uke :klemmer:

..spent på hvem av oss som får først jeg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, da var det allerede june! Tiden går så innmari fort, bare fire små uker igjen!!!

Er også spent på hvem som får først!! :)

Ellers er formen grei, har ikke vondt i bekkenet mer!

Det som er mest plagsomt nå er nattesøvnen... eller fraværet av den! Det er jo så varmt, og så tustelig å snu seg, er det mulig! Skal bli veldig godt å få funksjonaliteten tilbake i kroppen igjen, det må jeg si altså! Begynner å få ganske stor mage også nå.. upraktiske greier!

Kom til å tenke på alle dei gubbene med ølvom, hvordan de har det i hverdagen.. :fnise:

Ellers er det mye spark og makking rundt i magen, så er passelig sår, og veldig øm rett under høyre ribbein.. deilig! :)

Men nå går det fort mot fødsel! Merker jeg får litt panikk av og til, hehe.. ikke for fødselen.. men for de første ukene etterpå! Blir veldig spennende!

Håper dere har en fin uke jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på alle dei gubbene med ølvom, hvordan de har det i hverdagen.. :fnise:

De har jeg også tenkt på! :ler:

3 uker igjen til termin i dag... Herregud som tiden flyr!! Her er det litt blandede følelser for fødselen, er redd jeg kommer til å få panikk idet riene setter igang, synes det er så skremmende å tenke på at da er ting utenfor "min kontroll".. Men man kommer vel i en annen modus når det er igang, håper iallefall det. Nesten så jeg håper å bli skikkelig lei av å være gravid nå, slik at det føles som en lettelse når fødselen setter igang :fnise: Gleder meg selvfølgelig til å hilse på lillegull da! :hjerte:

Ønsker deg ei fin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er tre uker igjen til onsdag hos meg! :) Nå kan det jo sånn sett skje når som helst!!

Jeg er også litt redd for at panikken skal gripe meg når det virkelig setter inn, men prøver å finne meg en teknikk for å "snap out off it"..

Er igrunnen rimelig lei nå, så går egentlig bare å venter nå :rodmer:

Formen er litt dalende syntes jeg, er mye trøtt.. sover jo ikke akkurat kjempegodt. Har hatt så mye vondt under høyre ribbein at vi hadde oss en tur på føden i går tidlig for å sjekke at det ikke kunne være feks hellp syndrom eller noe annet skummelt. Alt så kjempefint ut, og de som jobbet der kunne ikke vært hyggeligere!! :)

Følte oss veldig godt tatt vare på og at vi ble tatt alvorlig.

Satt med sånn ctg (?) belte på magen som målte hjertelyd på baby og sammentrekninger i livmoren.. og det hadde jeg nok av, tror nesten ho eine jordmoren trodde det var rier! De kom så regelmessig! Mannen bare "nå er den heeeeelt oppe i hundre der!!!!!!!!!!" hehehe.. :fnise:

Ellers har jeg fått vondt under det andre ribbeinet også.. :filer: Jadda.. *klage* Så nå skal det bli godt å få ham ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå skal det bli godt å få ham ut :)

Så enig - så enig :fnise:

Gruer meg litt til jeg innser at kroppen min er igang med F-Ø-D-S-E-L :sjenert: Men, har såpass mye vondter nå at det nok blir helt greit å få møte den lille skatten :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en fredagsklem! :klem:

PS. Har du en sladris, som kan oppdatere oss her inne når fødselen er i gang? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh ja.. man blir lei av å hele tiden ha sånne vondter! Slitsomt!

Men nå er det ca 14 dager 3 uker igjen på hele bølingen her, superspennendes!

Nei, Monthe..har ikke noen sladris.. Hvordan får man seg det? :sjenert:

Ellers har det i dag vært helt ekstremt mye liv og røre i magen. Det bulker og buler alle veier. Var dessuten ute med bikkja i stad, men måtte bare snu igjen da jeg har så innmari nedpress og skikkelig vondt i blæra... :kjefte:

Fikk faktisk barbert legger i dusjen å greie i dag, men endte opp med strekk i låret og kutt på rista... hehe.. :fnise: Risikosport det der.. for å ikke snakke om å barbere bikinilinja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble mamma for fire små timer siden :-)

Åååååh, gratulerer så masse :bolledeig::strix:

Håper alt er bra med dere! Gleder meg til å høre mer :rodmer::popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk at du er mor nå :rodmer:

Gleder meg til du har tid og krefter til å la oss høre litt mer om fødsel og slikt :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...