Gå til innhold

Shadee's Bok


Shadee

Anbefalte innlegg

Heisann!

Da tenkte jeg at jeg skulle lage en liten prøver-dagbok jeg også.. Er jo ingen andre en mannen hjemme å snakke med det om, så greit å få skrevet det ned! :)

Vi er begge i midten av tyveårene, og dette blir første.

Er inne i pp 2 nå, og venter på IKM ca rundt den 26. okt.. Så det blir jo spennendes :)

Har øvd veldig flittig frem til nå i måneden med en liten pause i går :lol: Så vi krysser fingrene!

Lykke til dere andre der ute også :goodbye:

Endret av Shadee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: og gratulerer så mye med dagbok!

blir spennende rundt den 26. okt da vi begge har IKM:)

lykke til! :)måtte du få en svært kort prøvedagbok! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og tusen takk for hilsen i min prøvedagbok :) Moro å følge med på andre prøvere, så her skal jeg stikke innom av og til :) Drysse litt babystøv :strix: og følge med fremover! Er ikke lenge til IKM, nei.

Håper ikke det tar lang tid før du kan flytte over til graviditetsdabøkene ;)

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hilsener :) Ja, der er alltid litt interessant å følge med på andre prøvere! Har lest en del før jeg tok mot til meg å laget meg en egen!

^me^: Da blir uke 43 en spennede uke for oss! :)

Håper deres bøker også bare blir på noen få kapitteler :jepp:

Ellers er det jo mye :sengekos: det går i fortiden.. Samboer har sagt at jeg må ligge med beina opp etterpå, så gjør det.. :fnise: Føler meg helt ultrateit, men! Det er kanskje noe i det?

Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det jo mye :sengekos: det går i fortiden.. Samboer har sagt at jeg må ligge med beina opp etterpå, så gjør det.. :fnise: Føler meg helt ultrateit, men! Det er kanskje noe i det?

Høres ut som han har lest litt på nettet :fnise: Har lest det selv for lenge siden! Aner ikke om det er noe i det? :klø:

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dagene går og går.. nå nærmer det seg IKM, ca rundt 26. okt. Krysser fingrene! Men tror nok jeg må belage meg på flere pp.. men men, da blir det jo masse :sengekos: , så det er jo bra :fnise:

Det pøsregna på morgenen i dag, men nå skinner jammen sola gitt!

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: er innom på hilserunde! Håper du har en fin uke :) Blir spennende framover! Krysser fingrene for at du ikke trenger belage deg på flere pp.. :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Plutseliten, i like måte :) :)

Ah, tinden går litt seint her nå, kun noen dager igjen til IKM.. Kjenner man blir litt symptomjeger når det næremer seg, ømme pupper, vondt i hodet, trøtt..

*få av seg tiltaksløsheten og begynne å rydde litt i heimen*

Ha en fin søndag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter litt rundt på nye prøvedagbøker. Er jo så mange som flytter over i gravidbøkene, så må jo følge litt med på noen her inne også :)

Jeg venter ikm til helga - spennende tider, selvom jeg ikke har den helt store trua. Vi er kun i PP1. Ingen symptomer hos meg, selvom jeg har vært på jakt :fnise: Blir spennende å se hvordan det går med dere? Skal du teste før ikm? Eller skal du se om tanta kommer først?

Krysser fingrene for deg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det Shasna :)

Hmm.. tror nok ikke jeg skal teste før jeg evetuelt ikke får mensen. Gir det nok noen dager! Veldig lett å være tøff nå, ender helt sikkert med innom apoteket i dag etter jobb for å kjøpe test :fnise:

Det er skikkelig rart hvordan tiden frem mot IKM går så sakte.. Krysser fingrene for deg også Ripsy! Satser på at vi også kan forsvinne over i graviditetsdagbøkene snart :strix:

Ha en fin uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke sett noe til TR *kryssefingrenebankibordet*

Så tenkte kanskje å snike meg innom ett apotek etter jobb i dag å kjøpe meg en test eller to, uansett så er det jo kjekt å ha liggende til neste PP.

Utrolig merkelig hvor altoppslukende denne prøvingen blir.. men det er kanskje allermest de første pp... regner ikke med jeg orker å ligge med beina i været og :sengekos: kontinuerlig i månedsvis.. :tongue: Hehe..

Ja, ja.. tar en test i morgen tidlig hvis ikke TR har vist seg innen den tid..

Hvis det viser seg at vi begynner på enda en pp, så blir det spekemat og vin for alle penga i helga, og brie også!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Håper TR holder seg vekk og at du får to streker i morgen! Du må oppdatere med en gang du har testet :fnise: Ja, man blir ganske oppslukt! Kan ikke tenke meg hvor lenge ventetiden skal føles når man først har fått en spire i magen! Synes det er uutholdelig allerede :sjenert:

Lykke til! :nigo:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det viser seg at vi begynner på enda en pp, så blir det spekemat og vin for alle penga i helga, og brie også!! ;)

Da blir det bare fryd og gammen uansett utfall da ;)

Men håper og krysser fingrene for at du må holde deg unna slike godsaker i laaang tid :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei... da har jeg testet... ble en sterk strek og en tydelig men svak strek... eh?

Tror jeg skal ta en test til i morgen tidlig igjen! Men en strek er kanskje en strek?

:klø: :jepp:

Tror jeg uansett må ta minst ti tester for at det skal gå opp!

Da kan det jo kanskje se ut som jeg må holde meg unna spekemat og vin i laaaaang tid!! :duskedame:

Endret av Shadee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er forresten bortreist, pratet med ham i telefonen i dag tidlig.. men klarte å holde meg! Hvis jeg tester positivt på flere tester vil jeg overraske ham når han kommer heim med en god middag og en pinne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - så gøy :strix: Jeg hadde også en sånn kjempesvak strek i dag... Spennende dette her, og skummelt og frustrerende og alt på en gang :hoppe:

Håper streken blir fin og sterk i morgen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...