Gå til innhold

Shadee's Bok


Shadee

Anbefalte innlegg

Jeg synes også "alle" får gutter her inne. Bra at jeg kan veie opp kjønnsfordelinga litt. :babysmokk: Hurra for at du er halvveis! :hoppe: Jeg begynte også å kjenne mer og mer liv på den tida, og nå er det helt vilt hvor mye det spreller inni der :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mange gutter her inne ja.. Og flere jeg kjenner IRL skal også ha det.. Stakkars alle jentene om en 14 års tid. Får horder av hormomsprengte gutter etter seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Ja, kjempekoselig med en gutt, og her hvor jeg bor har det vært en skikkelig jenteboom, så han blir vel poppis da etterhvert kan jeg tenke meg :fnise: Så og si samtlige av kompisene til mannen har jenter!

Bekkenet er så som så, men bare ignorerer det, så går det nok vekk :fnise:

Ellers har jeg fått noe i klem under høyre ribbein, utrolig vondt altså, spesielt når jeg har stått litt og gått. Noen som kjenner noe til dette?

Ellers har jeg time til kontroll hos jordmor om to uker, så skal ta det opp da.

Har ikke fått handlet så mye enda, men har vugge og seng som vi skal hente straks. En eldgammel en etter svigerfar, så det er litt morsomt. :)

Ellers blir det vognshopping straks, da enten Simo eller Emmajunga har jeg bestemt meg for.

Håper dere har hatt ei fin uke jenter, og ha en fin helg :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenplager har det med å ikke bare forsvinne av seg selv ;) Du får henvisning til fysio av legen din, ikke sikkert det er så dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, går allerede til fyso for skulderplager, så kommer til å ta det opp med henne :)

Dagene flyr avsted, spesielt helga da..

Kjenner mye spark og liv i magen i løpet av dagen, og det er trygt og godt :rodmer:

Hadde også en liten runde med hikking sist uke, men har ikke merket noe etterpå. Fikk meg akkurat ett lite spark her nå :fnise:

Pappan kan også kjenne det utenpå, det er litt vittig, men det er nesten som når han legger hånda på så sparker han ekstra hardt.

Håper dere andre koser dere, ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du får en rekvisisjon fra legen ift bekkenplagene slipper du å betale ;) Litt skal man ha igjen for disse dumme plagene :ler: (sånn bortsett fra en baby i belønning da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det allerede 1. mars :rodmer: Vårmåned! Ikke det at det er så veldig vår ute.. men sola titter i det minste litt frem i dag! Deilig!

Ellers er alt ved det vanlige igrunnen.

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering, her er alt som før. :) Masse liv i magen, spesielt når jeg har satt meg godt tilrette i sofa :rodmer:

Ellers lite nytt, var hos jordmor forrige uke. Alt så bra ut, og ligger sånn tålig på gjennomsnittet med det meste.

Ha ein fin uke alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt er bra :) Skal til jordmor for første gang neste uke, så er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå var det jammen lenge siden sist.. Her flyr ukene avsted gitt! Utrolig deilig at det er blitt litt vår ute :)

I magen er det masser av liv, heldigvis :)

Skal på svangerskapskontroll i slutten av uken, alltid spennende det.

Ha en kjempefin uke jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS MED 26 UKER :danser:

Hvordan går det utstyrsinnkjøp? Har du kommet i gang? :skravle: Jeg gleder meg til jeg kan begynne - men må nok vente noen uker til :sjenert:

Hååper formen er fin ellers :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Tiden går så vannvittig fort altså! Du er allerede godt over 12 uker!

Utstyrsinnkjøp ja... :skravle: Har kjøpt bittelitt tøy, fått ordnet seng og stellebord fra IKEA, sånn høy hvit en som kan brukes til hylle etterpå. Har også vugge til å ha i stuen som bestefar til sambo har laget.

Ellers har jeg sett meg ut vogn, som er Simo Kombi, stokke tripp trapp stol med sånn newborn set, og en stor lekegrind fra barnas hus. Tenkte det var greit med det, siden vi har hund.

Og så skal jeg kjøpe ett par bæresjal, bilsete får vi av noen i familien. Hmmm.. er det noen andre store ting tro...?

Det er jo så mye å velge i at man blir helt tullerusk!

Husker jeg også var ganske utålmodig i begynnelsen, man vil jo helst være ferdig med alt, i går! :fnise:

Endret av Shadee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også begynt å stresse med innkjøpene nå... Har jo mye på plass, men det som mangler virker plutselig kjempeviktig å få kjøpt NÅ. :fnise: Så det blir IKEA-tur snart, med lang handleliste. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo kommet i gang med en del da :) Fortsatt har du jo god tid til å tenke på om det er noen flere viktige ting. Sikker kjekt med lekegrind når man har hund, så kan du slappe av litt mer dersom du må gå fra i noen sek/min. Uansett hvor snill hund man har så mener jeg at man aldri skal stole 100% på de, iallfall ikke i begynnelsen.

Så heldig du er som har fått samboers bestefar til å lage vugge. Jeg har også lyst på en søt vugge til å ha på stua :rodmer: .

Ha en fortsatt fin uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så skal jeg kjøpe ett par bæresjal,

Hei!

Her har jeg visst ikke vært innom før tror jeg :sjenert:

Har du forsket mye på bæresjal? Har ikke tenkt så mye på noe sånt, men tror det er noe jeg har lyst til å prøve :rodmer:

Vil ikke ende opp med å bære hele tiden, men litt hadde vært kos :fnise: Har du sett noe på nett som du "vet" funker eller må jeg i veien og spørre om tips? :sjenert:

:klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er godt å ha kommet litt i gang! Føler man mangler alt mulig enda da.. hehe, det ender vel med at man kjøper så utrolig mye mer enn man trenger!

Hei sommerfuglen :)

Nei, har ikke forsket mye, men snappet opp litt her og der og kommet fram til at det virker utrolig greit. Så vil i allefall prøve det ut for å se om det er noe for oss :)

Men akkurat type sjal vet jeg ikke helt enda, er jo ørten å velge i mellom, skikkelig vanskelig :sjenert:

Ser du er kun to dager lenger enn meg, og du også med gutt, så koselig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sommerfuglen :)

Nei, har ikke forsket mye, men snappet opp litt her og der og kommet fram til at det virker utrolig greit. Så vil i allefall prøve det ut for å se om det er noe for oss :)

Men akkurat type sjal vet jeg ikke helt enda, er jo ørten å velge i mellom, skikkelig vanskelig :sjenert:

Ser du er kun to dager lenger enn meg, og du også med gutt, så koselig :rodmer:

Hei :vinke:

Jeg så litt på ett sort et, til drøyt 400 (husker ikke navnet, men lagret siden som favoritt).. Men har jo ikke peiling på sånne sjal :sjenert: Får høre litt med noen venninner med erfaring på området.

Ja, vi er ganske så likt :rodmer: Koselig å ha litt kontakt med noen som er ca likt som en selv, og ekstra morro når det er gutter som kommer :fnise:

Håper du har en fin torsdagskveld :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må forske litt jeg også. Det finnes ett forum også om bæreing, husker ikke siden. Der er det sikkert mye nyttig info :)

Ellers ikke noe nytt å medele. Mye liv i magen, han makker rundt inni der :rodmer:

Nå er det bare fire dager med jobb, så er det 16 dagers påskeferie for min del :) :) Deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Mobywrap, etter å ha hørt mange positive erfaringer med det sjalet. Gleder meg til å teste det med baby inni. :rodmer: (Tenkte å teste med katten, men tror ikke det hadde vært så populært :hoho:)

Så deilig med lang påskeferie! Har du noen planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...