Gå til innhold

Shadee's Bok


Shadee

Anbefalte innlegg

Hei, Shadee. Jeg har vært en av de uheldige 5 prosentene som da spontanaborterte idag, en uke etter påvist hjertelyd. Mareritter startet i går kveld. Fikk de værste menskrampene etterfulgt av tiltagende blødninger. Var på legevakta idag, de kunne ikke gjøre annet enn å gi meg smertestillende og la meg blø ferdig. Da jeg kom hjem måtte jeg løpe på do da fostesekken med resten kom ut. Da ga også de værste krampene seg. Men er langt fra over, forsatt vondt og blør masse.

Må bare tenke at det var vel meningen.

Du må ha lykke til videre. Jeg venter nok en god stund nå før jeg prøver igjen, kjenner at jeg må få dette en god del på avstand. Så kommer ikke til å være her inne lenger heller.

Igjen, krysser fingre for at du får et flott svangerskap og at du får en liten engel juli 2012 :-)

Hilsen Taporutan ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei shadee! Hvordan går det med deg? Sender en liten klem :klem: ikke noe moro å gå å bekymre seg, håper det står bra til med den lille huleboeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!

Har blitt litt lite skriving her i det siste.. men tenkte å komme med en liten oppdatering! Eller kan vel bare si at tickeren min stemmer på en prikk! :)

Har vært enda en gang til ultralyd og fosteret vokste som normalt og fikk høre en kjempefin hjertelyd!

Så da velger jeg å tro og håpe at alt går bra med den lille!

Ellers nærmer det seg jul med stormskritt.. skal snart begynne på julegaveshopping. Venter bare pent på lønnen snart! :)

Endret av Shadee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre fra deg :klem: Godt at alt står bra til. Så godt å høre et bankende :hjerte: Kos deg fremover med spire, julegaveshopping og alt som hører med i tiden som kommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Må inn her og fortelle dagboka di at det er 2011! ;)

Du ligger jo bare noen uker bak meg... hvordan har formen din vært? Ikke lenge til UL nå, skal dere vite kjønn?

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, huff.. har ikke akkurat vært så kjempeflink til å skrive her :fnise:

Jo, formen har vært helt greit. Har begynt å merke bekkenet litt, og det bekymrer meg. Skal til fyso, så satser på at det går seg til :) Jeg er glad jeg ikke har slitt så med kvalmen som det du har, virker fælt :klemmer:

Men man merker jammen det skjer noe med kroppen på godt og vondt. Jammen bra det er en fin premie :rødme:

Vi har vært på tidlig UL sist tirsdag, alt stod bra til. Hun trodde det var ei lita jente...men så trodde hun kanskje hun så en liten tut :fnise: Så vi er tilbake på 50/50, hehe..

Skal på ordinær ul 7. feb. så da håper jeg vi får se det!

Så jordmoren din det med ei gang, at det var ei lita jente?

Endret av Shadee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å hente på tidlig UL, altså :fnise: De så det lett på ordinær UL hos meg, og når de viste oss hvor kjønnsleppene var så kunne vi også se det... Du får sikkert vite det 7. februar du også. :) Har du noe du håper ekstra på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er igrunnen akkurat det samme :) Men kan ikke vente med å få vite det uansett! Liker å planlegge ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Måtte inn og oppdatere meg litt :nigo: 16 uker allerede! :strix: Tiden går fort. Ser du skal på UL 7. feb. Så spennende! Ikke lenge til :nigo:

Ønsker deg en flott helg! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går kjempefort :)

Gleder meg veldig til UL nå, har vært i uke femten, alt var etter målene. Håper vi får vite kjønn nå, er jo så spennendes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så flink til å oppdatere.. :sjenert:

Men alt er vel som normalt her i gården, merker bekkenet mitt ikke sammarbeider helt. Står på venteliste hos fyso, så satser på at dei har noen gode råd til meg :)

Ellers gleder vi oss til neste UL! :)

Ha en finfin uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tenkte jeg måtte oppdatere litt! En stund siden igjen :gjeiper:

Formen er stort sett som før, helt grei, men sliter litt med bekkensmerter.. Venter fortsatt på time hos fyso.. :kjefte:

Venter kjempespent på å kunne kjenne litt bevegelse i magen, det kan vel komme når som helst. Føler kanskje jeg har hatt en liten fornemmelse av noe av og til, men syntes det er vanskelig å vite hva som er bevegelse og hva som er luft i magen.. :fnise:

Til mandag skal vi på ordinær UL på sykehuset, gleder meg veldig til det! Var jo i uke femten og da var alt fint og normalt. Så håper veldig vi får vite om det er med eller uten tut.. :fnise:

Dere må ha en kjempefin helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, hvordan kommer man seg over i graviditetsbøkene...? Lager man en ny, eller noe som vet?

Litt sånn uforum-teknisk.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ultralyden unnagjort, og det ble en liten en med tut :rodmer:

Alt så veldig fint ut heldigvis! Jeg fikk en ny time til UL da morkaken lå for langt nede og hun ville følge opp den, og det er jo bra!

Følte meg kjempegod tatt vare på, og hun jordmoren var skikkelig koselig og flink!

Ellers er formen grei, jobber ikke helt fullt, men 80%.. Tror nok ikke jeg kommer til å jobbe fullt før fødsel når jeg har ett ganske kranglete bekken.

Ha en fin uke alle sammen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gratulerer med en liten gutt! :babygutt: Så bra at det var en fin opplevelse! :)

For å komme deg over i graviditetsbøkene må du sende PM til en moderator, f.eks Mette. Og navnet på boka kan du endre ved å redigere første innlegg i dagboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for tipset, skal jammen meg gjøre det.. Får se å bytte navn på linken til boka mi også kanskje :fnise:

Ellers er jeg halvveis! :) Har begynt å kjenne litt liv også, og mannen fikk også kjenne. Det er mest på morgenen når jeg ligger i senga jeg kjenner det. Veldig koselig :rodmer:

Ha en fin valentines dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg til å bytte linknavn og navn på selve boken! :sjenert: Nå mangler bare overflytting til graviditetsbøkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så herlig med en liten :babygutt: i magen! Gratulerer med det! :hjerte: Veldig mange guttebabyer som ligger i KG'jentenes mage synes jeg! Kjempemoro :jepp: Håper du får en nydelig uke, Shadee! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd litt siden sist :) Grattis med :babygutt: i magen! Gøy når man vet kjønnet og kan begynne å shoppe bittelitt. Har du handlet inn noe enda?

Hvordan er det med bekkenet nå da? Fått vært hos fysio enda?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...