Gå til innhold

Shadee's Bok


Shadee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Phu, det blir spennende å se!! Godt jeg har noen på KG å fortelle det til, holder jo på å sprekke her jeg sitter!

Det blir nok en oppdatering i morgen ja, lykke til du også Ripsy :klemmer:

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt to tester til i dag!! En med streker, hvor det var to.. den ene litt svakere enn den andre! Og så klarte jeg rett og slett ikke vente til i morgen, men tok en Clear Blue digital-test.. der stod det Gravid :yvonne: Oh my! :fnise:

Det er helt uvirkelig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt to tester til i dag!! En med streker, hvor det var to.. den ene litt svakere enn den andre! Og så klarte jeg rett og slett ikke vente til i morgen, men tok en Clear Blue digital-test.. der stod det Gravid :yvonne: Oh my! :fnise:

Det er helt uvirkelig! :rødme:

Åhh - så gøy! :strix: Da er det ikke tvil :strix: HURRA!

Gratulerer så masse :roser:

Selv er jeg rammet av disse dumme skyggene som jeg har lest litt om, så tror det er clearblue som leker litt med meg...

Men nå lever jeg litt på din lykke :nigo: Tenk at du er GRAVID!! :gravid:

Var mannen/sambo(?) der når du tok testen? Hvis ikke har du fortalt det?

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye!! :strix: Så utrolig gøy :hoppe:! Er kjempeglad på dine vegne, Shadee :klemmer: For en deilig start på dagen? hehe :nigo: Du må ha en strålende helg!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klemmer:

Må sikkert ta en drøss tester til, er liksom litt uvirkelig enda!

Nei, han er i utlandet på tur, kommer heim i midten av uken som kommer... har ikke fortalt enda! Holder jo på å sprekke til alle rundt meg også! Men tenke å kanskje overraske ham med middag og pinne når han er heime!

Eller burde jeg ringe ham??

Eller ville dere fortalt det med en gang? Hva ville dere gjort?

Hvis ikke jeg kunne skrevet det her, hadde jeg i allefall sprukket :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :klemmer:

Må sikkert ta en drøss tester til, er liksom litt uvirkelig enda!

Nei, han er i utlandet på tur, kommer heim i midten av uken som kommer... har ikke fortalt enda! Holder jo på å sprekke til alle rundt meg også! Men tenke å kanskje overraske ham med middag og pinne når han er heime!

Eller burde jeg ringe ham??

Eller ville dere fortalt det med en gang? Hva ville dere gjort?

Hvis ikke jeg kunne skrevet det her, hadde jeg i allefall sprukket :fnise:

Oj, ja skjønner du holde på å sprekke. Mna vil jo helst rope det ut til alle :fnise:

Jeg hadde jo en svak strek i går når mannen var hjemme, så vi så på den sammen. Men i dag sendte jeg en mail med bilde av ClearBlue digital testen.

Tror ikke jeg hadde klart å vente til onsdag... men samtidig er det jo godt å se hverandre når man deler en så stor nyhet :hjerter_rundt:

Kos deg som nygravid :gravid: Det gjør jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ripsy!! Så utrolig koselig :danser::hjerter_rundt:

Vi var nok temelig på likt da, vittig! :)

Endelig helg! Deilig!

Klarte å snakke med mannen på telefonen istad, han var så glad for han hadde vært på kjopesenter og bare handlet til meg, snille mannen!

Klarte såvidt å dy meg, men sa bare at jeg har en gave til ham også når han er heime.. selv om det er planlagt, så tror jeg ikke han tenkte den tanken :fnise:

Regner i dag, så blir nok en pusle rundt inne dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det ^me^ :) Ja, det har skjedd litt av hvert her :jepp:

Da er det straks leggetid, sånn symptom-messig så har jeg kun vondt i puppene, og to streker på testen da, hvis man tar med det :fnise: Gleder meg til mannen er heime, så kan jeg endelig dele det!! Godt jeg har KG i mellomtiden, :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet mannen det, endelig! :jepp: Måtte jo nesten røpe det når han spurte på telefonen om jeg hadde fått tanta enda.. godt han holder tellingen :fnise:

Han ble veldig glad :rødme:

Ha en fin kveld og natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :rødme: Må ha vært utrolig godt å få sagt det.. Håper du har hatt en flott helg! Du må ha en fin natt :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det ny uke igjen!

Jeg var inne på terminkalkulatoren, hvor det regnet ut at jeg var 5 uker på vei idag!! Hvor sprøtt er ikke det?

Jeg tok jo første test 27.oktober... føler jo jeg bare er en halv uke på vei liksom! :rødme:

Antatt termindato var 6.juli!

Blir veldig spennende fremover nå, om hvordan symptomene er osv!

Per nå har jeg vondt i puppene, og kjenner pittelitt småstikkinger lengst nede i magen. Veldig svakt. Ellers er vel positiv test det sikreste tegnet jeg har enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å lage en link i signaturen min.. men kunne godt hett noe annet enn den gjør nå da.. Hvordan gjør jeg det? Anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten gitt meg selv forbud mot å gå inn på diverse forum fra nå, man blir jo bare bekymret og skremt! Så holder meg her inne i dagbøkene enn så lenge jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg nok er lurt. Er utrolig mange "skremselshistorier" der ute.. Liker ikke :sjenert: Men samtidig får man jo tenke at det stort sett heldigvis går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da hadde jeg en blødning i går kveld.. fastlegen sa jeg måtte vente å se det ann over helgen...

Endret av Shadee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Plutseliten :klemmer:

Har fått bestilt meg time til privat undersøkelse til mandag, så blir greit å se om det er noe der eller ikke!

Krysser selvfølgelig fingrene! Men greit å få vite det hvis ikke sånn at vi kan begynne prøving igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først gratulerer med spire! Og jeg krysser alt jeg har for at det går bra. Er jo mange som har en blødning uten at det er noe galt :)

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...