Gå til innhold

Shadee's Bok


Shadee

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at det går bra på undersøkelsen idag, Shadee :klem: Så vil jeg benytte anledningen til å ønske deg en fin uke mens jeg er innom og titter her :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for alle hilsener :klemmer:

I går på undersøkelsen kunne hun fastslå at jeg deffinitivt var gravid, og vi så ett pittelite hjerte som blinket :rødme:

Det var godt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var veldig godt!! :rødme: Var greit å slippe å være bekymret. Skal vel ta en til privat UL rett før jul. Det er så lenge til ordinær, er bedre det enn å gå å være bekymra.

Ellers er formen grei igrunnen! Idag merket jeg for første gang at jeg er veldig trøtt.. skulle hatt en fyrstikk i mellom øynene tror jeg :fnise:

Har ekstremt vondt pupper, og bare en av mine bh-er er gode på, så må gå til innkjøp av en eller to til tror jeg. De er blitt litt større, så det er jo bra :fnise:

Stikking i sidene kjenner jeg hver dag, det kommer og går litt igjennom dagen.

Men bare godt å kjenne litt på at det skjer noe med kroppen!

"Venter" i grunnen bare på kvalmen, regner jo med at jeg ikke slipper unna? Isåfall er jeg heldig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var fint :rødme:

Idag er det midt i uken, gleder meg til helg!

Får prøve å få tatt litt klesvask og div i heimen etter jobb i dag gitt.. :sjenert: Blitt litt mye sofatrøkking i det siste!

Fortsatt ingen kvalme i sikte :jepp: Lover jo godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sånn rosa utflod på papiret.. hmm.. men har googlet litt og det viser seg at det er ganske vanlig *ikke få panikk, ikke få panikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Shadee. Jeg har termin samidig som deg og begynte å blø mandag. har blødd av og på i 3 dager nå. Det er absolutt ikke gøy, men prøver å tenke positivt da jeg var hos gynekolog i går og fikk se en lukket livmorhals og et bankende hjerte :-) Er sykemeldt ut neste uke, da jeg har ny time hos gynekolog da. Så krysser fingre og tær på at spiren da har vokst som den skal og at hjertet fortsatt banker. Godt å høre at du har alle symptomene på plass (bortsatt fra kvalmen). jeg er heller ikke kvalm, noe jeg er veldig glad for.

Hadde vært hygglig å holde kontakten her inne, ettersom vi har termin samtidig og er litt i samme båt. Uansett ønsker jeg deg lykke til :-)

Hilsen Porutan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hallo: Jeg er innom på en liten rundtur for å oppdatere meg. Så gøy at dere allerede har sett det lille bankende :hjerte:

Du må få deg en sånn liten ticker så vi kan følge med på hvor langt på vei du er :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange koselige kommentarer :klemmer:

Ja, skal prøve å ikke bekymre meg for mye. Skal til legen halv to idag, litt greit å høre litt.

Ticker ja, kanskje jeg må få meg det ja :) *løpe å skaffe*

Porutan: Heisann, det høres jo ut som vi har noe av det samme ja! Men det er jo alltid mindre risiko hvis man har sett bankende hjerte, noe vi begge har :rødme: Det betrygget min gyn. meg med på mandag, da jeg var der.

Sykemeldte legen deg pga blødning? Hvor i landet holder du til da? Jeg holder stand på det blide sørlandet :) Kjempemoro å holde kontakten, spesielt siden vi ligger her likt!

Ellers er det torsdag, skal sei tiden flyr! Skulle egentlig ønske jeg bare kunne hoppet rett til jul da men :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der fikk jeg den til.. nå er det bare om noen kloke hoder kan fortelle meg hvordan jeg forandrer linken til boka mi :rolleyes:

Endret av Shadee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Shadee. Lykke til hos legen idag! Det går nok bra :-)

Jeg bor i Oslo. Ja, både legen OG gynekologen sa at så lenge det blør må jeg være hjemme. har en litt stressende jobb og er en person som lett lar meg stresse så er glad jeg fikk sykemelding. I tillegg er jeg midt oppi flytting. Flytter på lørdag, så mye å tenke på om dagen. Igår blødde jeg litt mer enn mand og tirsdag, det var ikke noe gøy. Men har ikke blødd foreløbi idag. Håper så sinnsykt at det har gitt seg. Jeg skal prøve å kjenne etter om livmorhalsen fortsatt er lukket. Det er lett å kjenne det selv faktisk. Så lenge den er det så er jeg ikke bekymret!

Hvor gammel er du forresten?

Jeg er 28. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for det VirreVapp!

Ja, gyn sa ikke noe om det på mandag. Men det var jo kanskje fordi jeg bare hadde blødd en gang. Det er mer rosa/brun utflod nå, men fortsatt ubehagelig!

Kjenner jeg stresser med det, særlig på jobb. Så håper kanskje på en sykemelding altså, inntil det gir seg. Hun sa heller ikke noe om livmorshalsen? Kan man kjenne det selv altså?

Jeg er forresten 25 :)

Har du prøverdagbok forresten?

Har du noen andre symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har ikke noe prøverdagbok. Vet ikke hva det er engang.:-) Jeg er veldig flink til å kjenne etter symptomer. Det som er litt spesielt er at jeg begynner å blø rundt 12 tiden, blør noen timer (kun små mengder, tipper 1 teskje ca.)Så avtar blødningene utover kvelden, for så å begynne igjen samme tid neste morgen.

Det er stort sett mørkt rødt, men har også sett at det har dryppet rosa ned i toalettskålen. Det kommer blod på papiret hele dagen, men jeg ser på kvelden at det blodet som kommer er "gammelt" blod fra tidligere på dagen. Itillegg når blødningene starter rundt kl:12 så starter også murring og lette menssmerter i magen og litt i korsryggen. Disse gir seg også i takt med blødningene. Utrolig rart det der. Idag holdt jeg på å kjøpe en sånn digital clearblue test som viser hvor langt på vei en er. Tenkte at hvis den viser ca 7 uker så er jeg forsatt gravid. Men droppet det. Får ikke gjort noe fra eller til, bare vente til neste ultralyd. Jeg misstnker kanskje at morkaka ligger langt nede og at det er den som blør, men det er kun gjetting. Ellers lite symptomer. Litt stikking i puppene som kommer og går %-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos legen? :klem:

Ang. den linken;

[url=http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=515610]

Plutseliten blir prøver

[/url

Dette er min. Ta vekk det som står øverst innenfor [] - bortsett fra url=. Så limer du inn den linken du har. Så skriver du inn det du vil linken skal hete der jeg har skrevet, og la [/url stå nederst. Du må putte på en sånn: ]

Da skal det funke! :)

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porutan: Det var jo merkelig at det begynner samme tid? Så lenge man ser hjertelyd så lover jo det bra uansett :rødme: Kroppen er jo rar! Fastlegen min snakket også om morkaken, at den kunne ha skyld i blødninger, han sa også at det er mye vanligere enn man tror i første trinmester!

Jeg ble sykemeldt jeg også, frem til første svangerskapskontroll som er 26.nov.

Håper du har en fin helg! :)

Plutseliten: Takk for det :klemmer: Skal teste den linken! Ha en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...