Gå til innhold

Hva er det dummeste du har fått kjeft for?


Linnea Adriana

Anbefalte innlegg

Husker eksen min var ganske så paranoid og ekstremt sjalu av seg. En gang vi var på byen så var jeg på do da. Alt var greit før jeg gikk på do. Men da jeg kom ut begynte han plutselig å kjefte meg ut! Han sto å kjeftet på meg for at jeg hele tiden flørtet med andre gutter på byen og jeg skulle sitte i fanget på de å sånn. Dette stemte da ikke. Aner ikke hvor han fikk det fra :klø: Når jeg sa nei det stemmer ikke så ble han bare mer sur. Folk sto jo glodde på oss. Vi sto utafor utestedet. Han klikka jo helt bananas. Så begynte han på toppen av det hele å grine. Ganske så flaut ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk kjeft av en dame på butikken idag for at jeg ikke hadde brettet toppene og genseren godt nok og ville derfor at jeg skulle brette de på en anna måte. Hennes måte. Er det virkelig såå viktig? Kunne ha skjønt hun ble sur hvis jeg bare kasta klærene i posen uten å brette de men jeg bretta de i hvert fall. Så vær fornøyd. Makan.

En anna gang fikk jeg sikkelig kjeft pga varene som hadde vært på salg den forrige uken ikke var på salg lengere. Det var vist helt sjokkerendes! Nei dette her gikk ikke ann og gud for en elendig butikk dette var osv.

Husker da jeg var 16 hadde jeg en jobb på mcern. Dette var da en lørdag så var en veldig hektisk dag. En mann skulle ha en dobbel cheeseburger. 2 min etter han gikk kom han stormendes tilbake og slang posen på disken og ga meg en skyllebøtte om at det var en enkel burger og ikke dobbel. Jeg ba om unnskyldning og sa han skulle få en ny en. Så begynte han å skjelle meg ut pga det ikke var sugerør oppi posen. Han bare kjeftet og kjeftet og jeg fikk så vidt sagt noe. Så fikk jeg sagt at sugerørene lå der borte rett med utgangen. Men dette mente jo han var så elendig service at vi ikke hadde infomert han om det. For noen tosker vi var. Skal si jeg fikk en skyllebøtte jeg sent kom til å glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En anna gang fikk jeg sikkelig kjeft pga varene som hadde vært på salg den forrige uken ikke var på salg lengere. Det var vist helt sjokkerendes! Nei dette her gikk ikke ann og gud for en elendig butikk dette var osv.

:skratte:

Lurer på hva som foregår i hodene på enkelte folk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg har fått kjeft for må være den gangen jeg fikk kjeft for å ikke være svensk.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det litt travelt og hadde kjøpt meg ei pølse som jeg spiste på vei hjem fra jobb. Etter at pølsa er spist opp går jeg med pølsepapiret i hånda til jeg kommer forbi en søppeldunk. Jeg løfter opp lokket og har såvidt sluppet taket i pølsepapiret før en rasende dame dukker opp fra ingensteds og kjefter meg huden full for å "fylle opp andres søplebøtte på den måten". I løpet av raljeringen kommer det fram at det ikke engang er denne damens søppelbøtte.

Ble gående hele veien hjem og lure på hvor mange pølsepapir man ville ha trengt for å faktisk fylle en slik søppeldunk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lebewesen93

Jeg får aldri kjeft jeg :engel:

Hmm..kommer ikke på noe spessielt nå, men husker en gang i gymtimen på u-skolen at jeg fikk kjeft for å ( tilsynelatende) se i boken til læreren( som han hadde lagt fra seg på en benk) aldri har noen ropt navnet mitt så høyt og skumelt før. Var forresten veninna mi som åpnet den boken, ikke jeg.

Jeg kommer faktisk ikke på noe, jeg er for snill <3 Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En anna gang fikk jeg sikkelig kjeft pga varene som hadde vært på salg den forrige uken ikke var på salg lengere. Det var vist helt sjokkerendes! Nei dette her gikk ikke ann og gud for en elendig butikk dette var osv.

Du skulle sagt noe slikt som og hva med butikk X som hadde 50% på hele butikken en gang skulle de hatt 50% på hele butikken for alltid?

Det er faktisk gøy og stille slike spørsmål da de ofte svarer noe morsomt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå på bussen som stoppet rett foran meg, i stedet for å vente på damene som sto fem meter lengre borte og hadde ventet lengre enn meg. Må også nevnes at det var helt tydelig god plass på bussen.

Dette var riktignok i et annet land der høfligheten i forhold til kødannelse er ganske så annerledes enn i Norge. Når jeg bare fikk forklart grunnen til at det jeg gjorde var galt kan jeg forsåvidt forstå det. Men følte meg ikke særlig høy i hatten der jeg sto og ble skjelt ut på et språk jeg ikke forsto. Fikk dermed trøst fra "tolken" min med at det var dumt å skjelle meg ut fordi det var så totalt tydelig at jeg var turist og ikke visste bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minte meg på en ting.

Jeg skulle på bussen med barnevognen for et par måneder siden.Jeg fikk kjeft av en dame fordi jeg prøvde å komme meg på bussen, hadde jeg pult og skaffet meg en unge så fikk jeg gjøre det eneste anstendige GÅ for denne plassen var hennes, og ikke min.

Og hvor var det jeg prøvde å plassere barnevogna? Nemlig på plassen som var forebeholdt barnevogn. Det var sånn liten plass som du såvidt klarer å presse en barnevogn inn på. Det satt vel tre-fire andre på bussen, så det var ikke akkurat fullt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobba i matbutikk og fikk ofte kjeft fordi vi var utsolgt for en bestemt vare. Jeg satt i kassa og hadde absolutt ingenting med bestillingene å gjøre, men jeg fikk all dritten.. Fikk også kjeft en god del ganger for at jeg ikke kunne la kunden kjøpe øl pga ølsalget var stengt for dagen. Var det kø i butikken fikk jeg også kjeft. Fikk kjeft av kunder som ville bytte varer som var så gamle at emballasjen til produktet var endret på siden den gang, og jeg måtte nekte dem å bytte.. Fikk kjeft fordi butikken var for trang..

Pappa er en ivrig kjefter. Han kunne kjefte meg huden full fordi jeg nesten veltet et vannglass, eller fordi jeg satt for langt ifra bordet når vi spiste middag..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dummeste tingen jeg noen gang har fått kjeft for..

Var på Videregåedene da vi skulle gå på tur til en barnehage i nærheten (gikk Barn og Ungdom) og ha et litt show/dukkespill for barna. Læreren gikk litt før jentene jeg gikk sammen med, og ei av jentene stakk plutselig enden av en kost opp i ræva på meg. Altså man har kosteskaftet i den ene enden, og trepinnen som bare er lang og tynn i den andre. Og ja, rett opp i ræva på meg. Jeg vræler til, av reaksjon og utrolig vondt.

- Læreren snur seg og skriker "X! Du bør vite bedre enn å skrike slikt i nærheten av en barnehage! Barna blir redde! Et voksent menneske som skriker slik som deg?!" JEg klarte ikke engang å svare, fordi jeg var 1. totalt sjokkert over å ha fått et skosteskaft opp i ræva, samtidig som at jeg 2. fikk sjokk over at jeg fikk kjeft pga dette foran alle sammen.

HUn svarte "Hva? Tåler du ikke å bli snakket til eller?!" ... Jeg prøvde å forklare at hun hadde sendt pinnen opp i ræva på meg.. men.. Det gikk ikke.

Når jeg ser den læreren nå så orker jeg ikke. Orker ikke, når har blitt kjeftet ut på den måten som om jeg var en 3 år gammel vræler...

Det dummeste jeg har fått kjeft for var av arbeidsgiveren min i fjor. Jeg fikk kjeft fordi at jeg ikke hadde gjort ferdig jobben min, fordi jeg var sykmeldt.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Fikk kjeft pga jeg snakka med en kompis av meg på byen på lørdag. Dama hans er helt psycko. Hun kom trampendes bort og jeg fikk en heftig skyllebøtte om at jeg liksom sto å prøvde meg på han og at jeg bare måtte fucke off. Jadda!! :rolleyes:

Når jeg møter kjente på byen pleier jeg å slå av en prat med de eller i hvert fall hilse. Har da litt folkesikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjeft pga jeg snakka med en kompis av meg på byen på lørdag. Dama hans er helt psycko. Hun kom trampendes bort og jeg fikk en heftig skyllebøtte om at jeg liksom sto å prøvde meg på han og at jeg bare måtte fucke off. Jadda!! :rolleyes:

Når jeg møter kjente på byen pleier jeg å slå av en prat med de eller i hvert fall hilse. Har da litt folkesikk.

Haha samme har skjedd meg. Men dette var på fest da. Kom ved siden av en fyr i sofan og begynte da automatisk å snakke med han (jeg har type så prøvde ikke å sjekke han opp eller noe) og det var koslig. Men så kom kjæresten hans å begynte å kjefte meg huden full om at han var hennes gutt og jeg måtte ikke tro noe osv. Jeeez ro deg ned. Snakk om å klikke helt mongo fordi typen snakker med noen av det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sto jeg utenfor butikken og ventet på datteren min (verdens treigeste, sto der i 10 minutter). Da fikk jeg en real skyllebøtte av 1. klassesorden, fordi bilen min sto på handikapparkeringen. Jeg var en sleip egostisk jævel, som bare tok meg til rette! Prototypen på en av dessertgenerasjonen. Alt som jeg tenkte på var meg meg meg.... Osv, osv osv.

Jeg lot paret tømme seg litt, før jeg tok fjernkontrollen på bilnøkkelen opp av lommen, pekte på bilen min, låste opp og igjen 2 ganger, så de kunne se hvor jeg hadde parkert.

Deretter fortalte jeg dette paret på en stille og rolig måte, at dessertgenerasjonen var deres generasjon, som hadde fått alt plassert i fanget. De har sørget for seg selv, og sikret seg alt av godet i samfunnet, tømt felleskassa, kjøpt opp alle tomter, hytter og hus, og selv pensjonen min har de nå tatt fra meg.

Hvis min generasjon er ille, så er det fordi våre foreldres generasjon har snyltet, lurt til seg, og sittet med sugerøret så godt ned i felleskassa, at dessverre så må den yngre garden ta regningen deres, som de har stukket ifra. Og ikke nok med det, denne eldre generasjonen er faktisk den frekkeste av alle. De eldste har vett på å holde kjeften sin, men neste (dere) er så fulle av dere selv, at dere ikke klarer å la vær å kjefte og klage, selv når det ikke er grunn til det.

Paret sto og hørte på en stund, og så gikk de. Men de fikk med seg alle ordrene mine (har ikke skrevet ordrett det jeg sa).

Når de kjørte ut fra sin p-plass, kom en av deres generasjon, og satte seg i i bilen som hadde stått "feilparkert" på handikapplassen. Dette fikk også paret med seg. Digg!!!

Gjett om dagen min har vært knall etter det!

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var ikke akkurat kjeft, men en veldig lite hyggelig kommentar.

Hadde nettopp hatt eksamen og var på vei ut av skolebygningen, sliten og trøtt. Skulle gå å ta toget, og fisket opp en røyk jeg hadde gledet meg til siden morgenen. Så når jeg hadde tent den, kom en dame med sønnen sin (ca 12 år) gående mot meg, og når hun var ca 5-6 meter fra meg peker hun på meg og sier til sønnen høyt og tydelig

"Se på hun dumme der da, som røyker!! ÅH!!"

Jeg ble helt paff. Greit nok å lære sønnen sin at røyking ikke er bra, men jeg trodde nå at det også var viktig å lære barnet sitt å ikke oppføre seg slik mot andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

En dame jeg kjenner kjefta på meg fordi det var -20 grader ute og at det hadde snødd så mye i løpet av natta... helt klart min skyld :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame jeg kjenner kjefta på meg fordi det var -20 grader ute og at det hadde snødd så mye i løpet av natta... helt klart min skyld :forvirret:

Tja, ikke vet jeg hva du jobber som, men er du meteorolog, da ER det jo din skyld! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...