Gå til innhold

Hva er det dummeste du har fått kjeft for?


Linnea Adriana

Anbefalte innlegg

Haha kom nettopp på noe.

Da jeg var 16 ble mamma sammen med en som eide en gård da. En dag skulle vi opp på gården (dette var min aller første gang) Og jeg er byjente deluxe og takler virkelig ikke kudrit lukt :spy: Da vi kom inn der alle kuene sto trodde jeg skulle dø av stanken. Fyttikatta. Jeg holdt nærmest pusten og han spurte om jeg ville melke den ene kua. Vel ikke akkurat nei. Da fikk jeg en skyllebøtte uten like om at jeg var sååå prippen og en bortskjemt byjente som ikke tåler noen ting. Han kunne ikke tro at jeg virkelig ikke ville melke kuen eller hvorfor jeg holdt på å svime av pga den fæle dritlukta. Det skjønte han virkelig ikke. Fikk også kjeft pga jeg ikke ville kjøre traktor! :klaske: Makan til bortskjemt byjente hadde han aldri vært borti før. Unnskyld meg for at jeg ikke er vokst opp på en gård og ikke tåler den lukta. Herregud er jo en anna ting hvis man er vokst opp på en gård som det han hadde. Men når man har bodd i byen hele tiden så er man ikke vant til det!! :kjefte:

Glad det ble over mellom de. Han virkelig elska gårdslivet og ble sur hvis noen ikke likte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Haha kom nettopp på noe.

Da jeg var 16 ble mamma sammen med en som eide en gård da. En dag skulle vi opp på gården (dette var min aller første gang) Og jeg er byjente deluxe og takler virkelig ikke kudrit lukt :spy: Da vi kom inn der alle kuene sto trodde jeg skulle dø av stanken. Fyttikatta. Jeg holdt nærmest pusten og han spurte om jeg ville melke den ene kua. Vel ikke akkurat nei. Da fikk jeg en skyllebøtte uten like om at jeg var sååå prippen og en bortskjemt byjente som ikke tåler noen ting. Han kunne ikke tro at jeg virkelig ikke ville melke kuen eller hvorfor jeg holdt på å svime av pga den fæle dritlukta. Det skjønte han virkelig ikke. Fikk også kjeft pga jeg ikke ville kjøre traktor! :klaske: Makan til bortskjemt byjente hadde han aldri vært borti før. Unnskyld meg for at jeg ikke er vokst opp på en gård og ikke tåler den lukta. Herregud er jo en anna ting hvis man er vokst opp på en gård som det han hadde. Men når man har bodd i byen hele tiden så er man ikke vant til det!! :kjefte:

Glad det ble over mellom de. Han virkelig elska gårdslivet og ble sur hvis noen ikke likte det.

Sur fordi du ikke ville kjøre traktor?? :skratte::skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjeft av læreren, på ungdomsskolen, fordi jeg hadde dårlig kroppsspråk mot gutten som hadde spyttet meg i ansiktet, og mobbet meg daglig. Dessuten var det hele bare en missforståelse, det at spyttet traff meg i ansiktet var irrelevant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går måtte jeg til byen. Mista bybussen pga akkurat da jeg skulle ut ville dattra mi ha mat igjen og begynte å gråte. Men heldigvis gikk det en timeekspress buss 20 min senere. Jeg tok da den bussen for jeg måtte rekke noe i byen. Buss sjåføren kom ut og måtte hjelpe meg med å pakke sammen vogna og legge den i bagasjer rommet. Dette fikk jeg da kjempe kjeft for. Han var så lei av mødre som ikke kunne ta den andre bussen! Åhhh dette var så plagsomt og han var drit lei. At det ikke går ann å ta den andre bussen altså. Vel unnskyld meg men jeg mista bussen og jeg tar så og si aldri timeekspressen med barnevogn. Bare i nødtilfeller som dette. Dette dreit jo han i og sa jeg heller kunne få noen til å hente meg da, JAdda!!! For en gretten buss sjåfør altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mauna Lee

I går måtte jeg til byen. Mista bybussen pga akkurat da jeg skulle ut ville dattra mi ha mat igjen og begynte å gråte. Men heldigvis gikk det en timeekspress buss 20 min senere. Jeg tok da den bussen for jeg måtte rekke noe i byen. Buss sjåføren kom ut og måtte hjelpe meg med å pakke sammen vogna og legge den i bagasjer rommet. Dette fikk jeg da kjempe kjeft for. Han var så lei av mødre som ikke kunne ta den andre bussen! Åhhh dette var så plagsomt og han var drit lei. At det ikke går ann å ta den andre bussen altså. Vel unnskyld meg men jeg mista bussen og jeg tar så og si aldri timeekspressen med barnevogn. Bare i nødtilfeller som dette. Dette dreit jo han i og sa jeg heller kunne få noen til å hente meg da, JAdda!!! For en gretten buss sjåfør altså.

Uakseptabel oppførsel!! Klag!

Og absolutt en dum ting å få kjeft for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en student som tok samme eksamen som meg ikke hadde vist legitimasjon da han leverte sin besvarelse. Helt klart noe som jeg hadde noe med, og eksamensvakten synes det var viktig og riktig å skjelle meg ut, for det var jo "oss" det gikk ut over. Eh, nei, IKKE mitt problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein gong fekk eg kjeft på eit bibliotek fordi eg drakk frå ei vatnflaske medan eg las aviser.

Dama kom og sa at eg ikkje fekk drikke av flasker med "suttekork" (idiotisk ord for sånn kork ein dreg opp når ein tek ein sup), hadde eg hatt vanleg kork så hadde saka vore ei heilt anna. Personen ved sida av meg hadde vanleg kork og slapp unna!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein gong fekk eg kjeft på eit bibliotek fordi eg drakk frå ei vatnflaske medan eg las aviser.

Dama kom og sa at eg ikkje fekk drikke av flasker med "suttekork" (idiotisk ord for sånn kork ein dreg opp når ein tek ein sup), hadde eg hatt vanleg kork så hadde saka vore ei heilt anna. Personen ved sida av meg hadde vanleg kork og slapp unna!

Whaaat? :klø: Jeg ser ikke hva problemet til damen er, mente hun at det var lettere å søle når man drikker av slike flasker?

Tillegg: Når jeg tenker meg om; sånne flasker har en tendens til å "smelle" litt når man drikker, kan det ha vært det hun mislikte, siden vi snakker om et bibliotek?

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaat? :klø: Jeg ser ikke hva problemet til damen er, mente hun at det var lettere å søle når man drikker av slike flasker?

Tillegg: Når jeg tenker meg om; sånne flasker har en tendens til å "smelle" litt når man drikker, kan det ha vært det hun mislikte, siden vi snakker om et bibliotek?

Nei, det var litt vanskeleg å skjøne kvifor det var eit problem. Når eg spurte sa ho at det var lettare å søle med flasker med suttekork dersom ein ikkje tok ned igjen korken. Når ein drakk av andre flasker tok ein alltid korken skikkeleg igjen når ein var ferdig...

Du har eit poeng med lyden, men dette nemnde ho ikkje for meg. Eg pleier ikkje lage sånn lyd av flaska sidan det er utruleg irriterande for andre som sit rundt. Når eg tenkjer meg om så er det sjeldan eg sug så kraftig også ;)

OG eg tek alltid ned igjen korken etter ein sup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ta flyet fra Oslo til Bergen en gang, men flyet ble utsatt pga dårlig vær. Fikk kjeft av en medpassasjer pga det dårlige været, og det hadde ikke vært et problem om det ikke hadde vært for alle fjellene :klø: Så egentlig kjeftet han på hele Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk i første klasse og var på vei til skolen da en lærer syklet forbi. Han vinket og sa 'hei' og jeg vinket og sa 'hei seigemann'. Det var noen andre barn der også, så det var bare sagt for å være morsom. Han syklet videre og da vi kom frem så gikk vi inn på klasserommet og satte oss. Så kom læreren inn og brølte at sånt fikk en ikke lov til å kalle andre! Så gikk han, og jeg satt vettskremt igjen og skjønte ingenting. Jeg hadde jo ikke sett på seigemann som et stygt kallenavn, men kanskje han hørte feil eller noe, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kjeft på ungdomskolen en gang. Hadde vært en uke i syden da. Da jeg kom tilbake på skolen på mandag hadde vi en nynorsklekse han læreren skulle sjekke. Jeg hadde ikke vist vi hadde noen lekser til mandag pga jeg var i syden og hadde ikke fått noe beskjed heller. Vel dette ble jeg skjelt ut av han for : jammen du kunne ha ringt noen i klassen å spurt!!! Makan til pøbeljente. Dette er latskap. Nei nå får du minus i boka mi! Fy deg :nei:

Jeg satt der helt taus og sjokkert. Ja jeg kunne ha ringt noen å spurt om vi hadde noen lekser til mandag men tenkte ikke på det. Men jeeez ro deg ned. Trenger ikke å få et anfall heller. Sorry jeg glemte gjøre nynorsk leksa liksom. Big deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg ble baksnakket på jobb av mine rasende kollegaer fordi jeg drakk for mye vann :roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

I dag fikk jeg skikkelig kjeft av en kunde fordi jeg ikke hadde satt ned prisen på bensinen, siden bensinen på stasjonen ved siden av var 20 øre billigere. For det er jo min feil. Det er jo selvfølgelig jeg, som står i kassa, som bestemmer hvor mye drivstoff skal koste.

Hvorfor han ikke fylte på stasjonen ved siden av aner jeg virkelig ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

herregud så mye rart! :ler: ledd mye gjennom denne tråden!

husker for noen år siden, så fikk jeg "kjeft" og surmuling av en av eierene av denne plassen jeg var på pga jeg mista lighteren min ut av lomma på jakka mi og ned på betonggulvet.. Herregud, ville jeg at plassen skulle brenne ned kanskje?! joa, ligthere har det med det å selvantenne å starte full fyr på et betonggulv.. klarte jo ikke annet enn å :ler:, å få stotret ut at; ja, jeg er jo på vei til å hente den, tror ikke bygningen eksploderer av den grunn.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Jeg fikk kjeft av en tidligere sjef en gang fordi de som jobba skiftet etter meg ikke hadde gjort jobben sin.

Så har jeg fått kjeft utallige ganger av kunder i dagligvaren pga prisen på [insert random vare]. Eller når de har kommet til kassa og sett på feil prislapp - for det var jo min skyld.

Var også en helt fremmed mann som kom bort og kjefta på meg/oss da jeg holdt den daværende jentekjæresten min i hånda og kyssa henne på kinnet. Vi kunne da virkelig ikke gjøre slikt foran barn! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjeft av exn fordi jeg jeg svarte han;" ja vi kan godt gjøre det om du vil", når han spurte meg om jeg ville dra på tur med motorsykkelen til en park. Var faktisk en 2 dager lang krangel, fordi han mente jeg aldri var ordentlig interessert i å gjøre de tingene han ville... Uber teit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kjøre inn på en ganske stor ferje en gang. To biler hadde kjørt inn før meg, og den ene hadde henger på og var perkert litt skeivt. Jeg fikk ikke instruksjoner av ferjemannen, så jeg kjørte fram for å stille meg bak bil nr en i høyre midtfelt (bilen med henger sto i feltet helt til høyre. Akkurat da jeg kom frem på siden av hengeren oppdaget jeg at ferja hadde ganske bratt nedoverbakke helt framme.

Siden håndbrekket på bilen jeg kjørte (som for øvrig ikke var min bil) hadde røket dagen før, bestemte jeg meg for å stoppe før bakken slik at jeg fikk spurt ferjemannen om det gikk greit at jeg sto fremme uten håndbrekk (bilen henger jo på giren uansett, og jeg sitter der og kan tråkke på bremsa i verste fall), eller om jeg måtte rygge tilbake og stille meg bak hengeren slik at jeg sto flatt.

Jeg så ferjemannen i speilet idet jeg stoppet, og så at han så på meg og kom i min retning. Jeg rullet ned vinduet så jeg kunne snakke med ham, men før jeg fikk fram et ord hadde han brølt til meg at jeg KAN JO FAEN IKKE STOPPE HER!! Jeg ble mildt sagt overrasket, og siden jeg har et visst angstproblem greide jeg bare å stotre med sprukken stemme at jeg ikke hadde håndbrekk og dermed var usikker på om jeg kunne stå helt fremme i bakken. "JAMEN DET MÅ DU NO FOR HELVETE TENKE PÅ FØR DU KØYRE FRAM HER!" brølte han tilbake, og nå trilla tårene på meg. Jeg prøvde å få fram at jeg ikke visste at der var såpass bratt, og sa unnskyld.

Ferjemannen sukka høylytt, himla demonstrativt med øynene og svarte at "ja greit, du får vel stå der då, men du MÅ NO FOR HELVETE SKJØNNE AT VI SKAL HA PLASS TIL FLEIRE BILA PÅ FERJA!!"

Så strena han vekk, og jeg satt der med hjertebank og hadde mest lyst til å skrike. Det kan jo også nevnes at da ferja la fra kai var det vi tre personbilene, pluss en trailer på, og vi tok opp mindre enn en fjerdedel av plassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...