Gå til innhold

Hva er det verste noen har sagt til deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da min mor sa at hun så jeg hadde lagt på meg en del.... Veldig morsomt å få den slengt i fleisen midt i tenårene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SemperFi

Vell å merke da jeg gikk i 10 klasse, så det er noen år siden.

Var ei jente jeg likte veldig godt, hun likte meg. Vi sendte ofte lapper i timene til stirret på hverandre, lusket oss ut av huset for å gå turer sammen. Det ble litt kyssing og klining, etc. Vi endte ofte på fester sammen og det endte opp med at vi klinte der også.

Vi snek oss ofte ut på kvelden for å gå sammen, holdt hender.

Etter par mnd spurte jeg henne om hun ville være sammen med meg. Og da fikk jeg tilbake "vennene mine liker deg ikke, de liker ikke at du er fra Iran". Så sa hun der og da foran huset hennes at hun ikke kan gå sammen med meg, for at venninne hennes ikke aksepterte meg.

Det var slutten av November, snøen hadde lagt seg såvidt. Det var en lang tur hjem der jeg var skuffet og sur på meg selv. Jeg hatet meg selv i noen dager.

Det verste var at vi gikk i samme klasse, så hjertesorgen varte ut 10 klasse, var ren tortur for meg.

Nå som vi har blitt eldre studerer hun i Bergen og jeg i Grimstad.

Vi har møtt hverandre på byen, bussen og butikken.

Vi smiler til hverandre, og en gang var hun på vei mot meg i butikken. Må vær ærlig å si at hjerte banket litt fortere, men jeg "gjemte" meg bak en annen reol og stakk unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell å merke da jeg gikk i 10 klasse, så det er noen år siden.

Var ei jente jeg likte veldig godt, hun likte meg. Vi sendte ofte lapper i timene til stirret på hverandre, lusket oss ut av huset for å gå turer sammen. Det ble litt kyssing og klining, etc. Vi endte ofte på fester sammen og det endte opp med at vi klinte der også.

Vi snek oss ofte ut på kvelden for å gå sammen, holdt hender.

Etter par mnd spurte jeg henne om hun ville være sammen med meg. Og da fikk jeg tilbake "vennene mine liker deg ikke, de liker ikke at du er fra Iran". Så sa hun der og da foran huset hennes at hun ikke kan gå sammen med meg, for at venninne hennes ikke aksepterte meg.

Det var slutten av November, snøen hadde lagt seg såvidt. Det var en lang tur hjem der jeg var skuffet og sur på meg selv. Jeg hatet meg selv i noen dager.

Det verste var at vi gikk i samme klasse, så hjertesorgen varte ut 10 klasse, var ren tortur for meg.

Nå som vi har blitt eldre studerer hun i Bergen og jeg i Grimstad.

Vi har møtt hverandre på byen, bussen og butikken.

Vi smiler til hverandre, og en gang var hun på vei mot meg i butikken. Må vær ærlig å si at hjerte banket litt fortere, men jeg "gjemte" meg bak en annen reol og stakk unna.

OK - veldig fjortis det der... Men hvis man ikke kan/tør være sammen med noen fordi vennene ikke aksepterer det, så legg ballen død...! Ikke verdt å satse på, spør du meg!

PS: Synes du virker som en fin fyr, jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

OK - veldig fjortis det der... Men hvis man ikke kan/tør være sammen med noen fordi vennene ikke aksepterer det, så legg ballen død...! Ikke verdt å satse på, spør du meg!

PS: Synes du virker som en fin fyr, jeg... :)

Takk, takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fælt i løpet av barndommen/tidleg tenåra som eg rett og slett har prøvd å fortrenge, er ikkje noko vits i å tenkje på det og bruke energi på det. Er ferdig med det, og har heva meg over det. Gjekk stort sett på at eg var stygg, rar og unormal. Men innimellom kan eg hugse episoder, og ta meg sjølv i å forberede lange monologar over kva eg har lyst til å seie til desse drittungane, før eg tenkjer at det ikkje er verd det. Eg kan ikkje la ting som skjedde for 10-20 år sida påverke livet mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble mobba ganske mye på ungdomsskolen av de andre i klassen. Selv var jeg ganske sjenert og slet mye med angst - et lett mål, altså. Jeg husker ikke en konkret ting som gjorde mer vondt enn noe annet, men det var mange ting som ble sagt og gjort. Det vanligste var at jeg ble kalt "feita", "stygga" og "taper". Det var ofte slik at noen få gjorde noe, mens resten lo.

Det var noen forferdelige tre år. Selv om det er lenge siden nå, så er det noe man aldri glemmer. At ord kan ha så mye å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

En dame sa til meg: "Du burde holde deg innendørs, siden du er så hvit.." Kanskje ikke så forferdelig, men jeg ble ganske paff:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min sitter i fengsel for å ha drept moren min og drapsforsøk på meg. Og en gang i 8 klasse fant han som mobbet meg det ut, og fikk hele klassen imot meg. Ikke noe særlig å bli stadig påminnet om at faren din regelrett slaktet moren din samt prøvde å drepe meg..

Kan også fortelle at det var en gutt jeg var veldig forelska i, og da det kom ut gikk han rett opp til meg og sa " ingen vil vel være kjæreste med datteren til en drapsmann. Du er sikkert like psyko som faren din. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra en komplett fremmed:

For ca ti år siden hadde jeg gått en stund i terapi for anorexi, og pga medisiner og forskjellig hadde jeg gått ganske fort opp i vekt, og litt over der jeg egentlig skulle vært (veide ca 73kg og er 170cm høy, så det var ikke akkurat ille, men jeg var ganske sår rundt det likevel). Satt på café med ei venninne og drakk kaffe, og da venninna mi gikk på do kom det en dame bort til meg og sa, i et veldig oppriktig og seriøst tonefall: "vet du, jeg har sitti og sett på deg lenge, og diskutert det med kompisen min, og jeg må bare si det. Det er sånne som deg som er skyld i at det er hungersnød i verden. Så utrolig feit og ekkel som du er, og du bare stapper i deg mer og mer, mens barna i Afrika sulter. Samfunnet burde gjort noe mot slike som deg, dere er et problem for alle andre. Jeg håper du skammer deg." Deretter snudde hun på hælen og gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en komplett fremmed:

For ca ti år siden hadde jeg gått en stund i terapi for anorexi, og pga medisiner og forskjellig hadde jeg gått ganske fort opp i vekt, og litt over der jeg egentlig skulle vært (veide ca 73kg og er 170cm høy, så det var ikke akkurat ille, men jeg var ganske sår rundt det likevel). Satt på café med ei venninne og drakk kaffe, og da venninna mi gikk på do kom det en dame bort til meg og sa, i et veldig oppriktig og seriøst tonefall: "vet du, jeg har sitti og sett på deg lenge, og diskutert det med kompisen min, og jeg må bare si det. Det er sånne som deg som er skyld i at det er hungersnød i verden. Så utrolig feit og ekkel som du er, og du bare stapper i deg mer og mer, mens barna i Afrika sulter. Samfunnet burde gjort noe mot slike som deg, dere er et problem for alle andre. Jeg håper du skammer deg." Deretter snudde hun på hælen og gikk.

Fy f......

Jeg hadde klappet til henne så hardt at forfedrene hennes hadde svimt av.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame sa til meg: "Du burde holde deg innendørs, siden du er så hvit.." Kanskje ikke så forferdelig, men jeg ble ganske paff:P

Strengt tatt burde du jo ha kommet deg ut, for å få litt farge. :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Du skulle egentlig kun ha vært en flekk på lakenet"

"Du kommer til å bli akkurat som meg, så ikke tro du er noe bedre"

"Faren din vil ikke ha kontakt med deg, for han har nå noen andre og skikkelige unger"

Seriøst, hvilke mødre vi knekke barna sine på slike måter?

Jeg blir helt sjokkert av å lese kommentarene til alle sammen... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du skulle egentlig kun ha vært en flekk på lakenet"

"Du kommer til å bli akkurat som meg, så ikke tro du er noe bedre"

"Faren din vil ikke ha kontakt med deg, for han har nå noen andre og skikkelige unger"

Seriøst, hvilke mødre vi knekke barna sine på slike måter?

Jeg blir helt sjokkert av å lese kommentarene til alle sammen... :hakeslepp:

Dette er jo egentlig en fornærmelse mot den som sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...