Gå til innhold

Hva er det verste noen har sagt til deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velger å være anonym her.

Det verste må ha vært den gangen min fars kone fortalte meg at nå som hun og far hadde fått et eget barn så var ikke far så glad i meg lengre. Og at det var best om jeg sluttet å besøke dem mer, siden jeg bare var i veien. Var vel en fire-fem år den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å være anonym her.

Det verste må ha vært den gangen min fars kone fortalte meg at nå som hun og far hadde fått et eget barn så var ikke far så glad i meg lengre. Og at det var best om jeg sluttet å besøke dem mer, siden jeg bare var i veien. Var vel en fire-fem år den gangen.

Det er det jævligste jeg har hørt. Hva SA moren din til det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi skulle aldri fått de jævla ungene!" - Sagt mange ganger av min far i fylla mens jeg var et barn.

Årsaken var som regel at skolen krevde at vi skulle være med på noe som kostet litt penger.... Følte meg ikke særlig verdifull i det huset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste var noe som IKKE ble sagt, den gangen mamma avlivde hunden vår uten å si fra til meg. Jeg fikk ikke en gang sagt farvel, og hun sa ikke en gang i fra etter det var gjort. Til slutt sendte hun broren min inn på rommet mitt for å si det for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke er verdt en ting

At han skal gjøre livet mitt til et helvete

At jeg bare burde ta livet av meg

At jeg er noe av det styggeste..

Alt sammen av faren min. Godt å ikke ha kontakt med foreldrene mine lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det verste var noe som IKKE ble sagt, den gangen mamma avlivde hunden vår uten å si fra til meg. Jeg fikk ikke en gang sagt farvel, og hun sa ikke en gang i fra etter det var gjort. Til slutt sendte hun broren min inn på rommet mitt for å si det for henne.

Seriøst?? :hakeslepp: Så slemt gjort :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da en gjeng gutter ropte "jævla emo" etter meg i første klasse på vgs. Jeg hadde nettopp funnet ut at moren min kanskje kom til å dø av hjertefeil. Å få sleng dritt etter meg var virkelig det siste jeg trengte å høre akkurat da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

En i gjengen som jeg pleide å henge sammen med kalte meg forleden for en "Skinnhellig fi***", og deretter noe om broren min som jeg helst ikke vil gjenta. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke la meg tirre og provosere, men det endte ikke fredelig. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke var verdt noe, at jeg var ond og at hun håpte barnevernet kom og tok meg. (Sitat mamma, tror jeg var rundt 6 år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lebewesen93

Så mye grusomt folk har fått slengt etter seg :(

Jeg vet faktisk ikke, folk sier ikke så masse stygt til meg, sånn sett.

Er også flink til å bare glemme ting.

Men, husker at jeg snakket om at jeg ikke visste hvilken jobb jeg kunne ha, siden jeg "hater" mennesker. Klarer ikke å ha folk for tett inn på meg osv. Jeg kan bli stresset og urolig bare ved å spise sammen med familien...så sa broren min at jeg burde jobbe på et kott alene. Altså, han var ikke spessielt alvorlig ( tror jeg) å det høres heller ikke så "farlig" ut, men jeg VET på en måte at det stemmer, å synes det er veldig synd at det må være sånn.

Også er det veldig sårene å få høre at jeg er så "jævla sur hele tiden" når jeg faktisk bare er utrulig lei meg.

Men igjen, jeg viser det kanskje på en "feil" måte. Kan ikke noe for det da, men når jeg er nedfor kan jeg nok virke sur, så får min og alle andres skyld er det faktisk best at jeg får være i fred så mye som mulig. Hvis ikke kunne mine "sitater" blitt nevnt her:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adriana.

Er kjempeglad i mamma`en min, men det er også ho som har stått for noken av dei mest sårande kommentarane.

Den eg hugser best er vel når eg var ca. 13 - 14 år, hadde hatt ein stor krangel med mamma, og sjølvbildet var ikkje akkurat på topp, noko ho viste. Vi krangla om ein del ting, før ho presterte å sjå hånleg på meg, sei " kven i heile verda vil vel sjå ut slik som du?" og gå. :tristbla:

Hugsar det like godt i dag, fleire år etter.

Endret av Adriana.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks sa: hvis du sier til mamma at jeg og bror røyker hasj, så er vi(han og meg) SÅ ferdige!!! :(

Fikk skikkelig støkk i meg da..

Ellers kommentarer mor og far har sagt når de er sinte som de egentlig ikke mener.. Men kommer ikke på dem nå.

Syns det er drit å bli kalt barnslig og drittunge i en alder av 20 av min mor og lillesøster på 15 fordi jeg står fast ved mine meninger og er disiplinert.

Og samme eksen som røyka hasj: jeg prøvde å få han tilbake av en eller annen grunn jeg ikke forstår nå, og maaaste om hvoorfor kan vi ikke bli sammen igjen, og han gav meg aldri et skikkelig svar, før jeg hadde mast så mye om hvorfor ikke, når vi hadde hatt det så bra, og han brølte: FOR JEG LIKTE DET ALDRI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

"Jeg vet nok at du er narkoman, du er et dårlig barnebarn!" Sitat fra farmor. Jaha... Har aldri røyka Marlboro Light engang, men takk for det...

"Du er akkurat som morra di" Sitat fra pappa, hans favorittkallenavn på mamma var "migf***a".

"Du er akkurat som faren din" Sitat fra kjæresten. Det var faktisk den som såret mest av de tre, pappa er totalt utilregnelig.

Har fått høre langt styggere ting enn det, men disse tre såret mest. Sammenlignet med hva mange andre her har fått høre kunne jo mine vært sitert på Lovehearts. Jeg synes at dere er tøffe som orker å skrive om det på KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hmm..det verste er vel da min eks-kjæreste holdt opp en kniv og truet først med å kutte seg selv . For da kunne han lyge til politiet og si at det var meg som gjorde det. og når jeg prøvde å stoppe han truet han å drepe meg fordi jeg var så stygg og ekkel. Han forstod ikke hvordan noen kunne være glad i en som meg.

Og den ene gangen truet han meg med å drepe meg visst jeg noen gang gikk med utringning. Han ville ikke at jeg skulle vise puppene mine til alle. Og rett etter han sa det presterer han å si at jeg har de styggeste puppene som finnes at ingen ville ha sett på de uansett.

Glad jeg er ferdig med han. Vil ikke si at neon av de episodene jeg hadde med eksen var positive, men jeg har faktisk aldri følt meg sterke og hatt bedre selvfølelse etter jeg var ferdig med han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Sto på t-banen som tennåring. Jeg hadde psykiske problemer, var ulykkelig, dypt deprimert, angstfylt og med begynnende anorexsi. Jeg syns verden var ett vondt sted å være. Tre-fire gutter kom på noen dører bortenfor og jeg nærmest kjente i ryggen at de kom min vei, og ble mer og mer liten og nervøs. De tøffet seg og snakket seg i mellom. Da de kom til meg stelt de seg forran meg å glante.En dem slengte til meg,et høyt og tydelig :"ÆSJ", før han snudde seg til de andre og så gikk de igjen.Og jeg sto forvirret og bitteliten og ett hakk mer desillusjoner tilbake.

Hm. Mange år siden, men var det første minnet som kom til meg da jeg leste Ts' åpningsinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor jeg synes det, men er en ting jeg husker best. Da jeg var med besteforeldrene mine på ferie kom bestefaren min dritings på rommet, klarte ikke kle av seg selv og bare ropte piss. Jeg var ganske redd og sa stille "god natt bestefar", da han svarer "jeg er da for faen ikke faren din...." :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"du er stygg og feit og en skam for familien"

Takk for den, denne setningen hører jeg fortsatt i hodet mitt hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...