Gå til innhold

Hva er det verste noen har sagt til deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I`ve lost the spark, do you still feel the spark? Flyttet til Irland for å bo med kjæresten min, etter et år kommer disse ordene..glemmer det aldri... hadde gitt opp livet mitt i norge og kom hjem til ingenting, måtte bo hos mamma en stund.

Endret av Vinnie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være da faren min ble veldig ærlig i fylla da jeg var 17-18.

Jeg hadde akkurat droppet ut av skolen fordi jeg ikke trivdes, slet en del med angst og kom aldri innpå de andre i klassen, i tillegg hadde jeg lett etter jobb uten hell, og prøvd å starte på et selvforsvarskurs, men jeg kom forsent ut i året til at jeg fikk være med der.

Jeg husker at pappa tok opp alle disse tingene, å sa noe sånt som at jeg ikke ble godtatt noen steder, og at det ikke handlet om at foreksmepel selvforsvarskurset alllerede var i gang, det handlet om at de ikke ville ha meg der osv.

Da ble jeg utrolig lei meg, for det at min egen far så på situasjonen på den måten gjorde at jeg følte meg helt utrolig misslykket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Da jeg var 18 og veldig deprimert sa moren min "Det er ingen kvinne som noensinne vil leve sammen med deg, sånn som du er!" med kjempesint stemme fordi hun hadde bedt meg om å rydde stua, men jeg så ferdig en tv-serie før jeg gjorde det. :sukk:

Endret av Thefainter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være da faren min ble veldig ærlig i fylla da jeg var 17-18.

Jeg hadde akkurat droppet ut av skolen fordi jeg ikke trivdes, slet en del med angst og kom aldri innpå de andre i klassen, i tillegg hadde jeg lett etter jobb uten hell, og prøvd å starte på et selvforsvarskurs, men jeg kom forsent ut i året til at jeg fikk være med der.

Jeg husker at pappa tok opp alle disse tingene, å sa noe sånt som at jeg ikke ble godtatt noen steder, og at det ikke handlet om at foreksmepel selvforsvarskurset alllerede var i gang, det handlet om at de ikke ville ha meg der osv.

Da ble jeg utrolig lei meg, for det at min egen far så på situasjonen på den måten gjorde at jeg følte meg helt utrolig misslykket.

:klemmer: Skjønner hvordan det føles har selv en alkoholiker far som jeg ikke har kontakt med.Han har såret meg utallige ganger og for ikke å snakke om mamma.

Husker spessielt den ene gangen hvor han hadde drukket masse,jeg ringte på døra og han ville ikke åpne.Ringte på mange ganger til slutt åpnet han tok kabelen fra tven og slo meg med den over hele kroppen.Jeg hadde masser merker overalt i laaang tid fremover.Mamma så det på meg og den dagen skilte hun seg med han.Han er ett ondt menneske jeg hater han selvom han er faren min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg fikk stygge komentarer på hvor tynn jeg var av familie og venner.

Endret av Bella_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Skjønner hvordan det føles har selv en alkoholiker far som jeg ikke har kontakt med.Han har såret meg utallige ganger og for ikke å snakke om mamma.

Husker spessielt den ene gangen hvor han hadde drukket masse,jeg ringte på døra og han ville ikke åpne.Ringte på mange ganger til slutt åpnet han tok kabelen fra tven og slo meg med den over hele kroppen.Jeg hadde masser merker overalt i laaang tid fremover.Mamma så det på meg og den dagen skilte hun seg med han.Han er ett ondt menneske jeg hater han selvom han er faren min.

Stakkars deg, så forferdelig :(

Faren min er ikke alkoholiker da, og heller ikke slem. Har ikke hørt han si noe lignende verken før eller etter, jeg tror han forstod at det såret meg og at han tråkket kraftig i salaten. Jeg er fortsatt glad i han og vi har et fint forhold, vanligvis er han snill som dagen er lang. Men litt klønete når det kommer til kommunikasjon :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Husker to episoder godt.

Første var når min første og eneste virkelige kjærlighet gjorde det slutt. Han sa jo ikke noe stykt i den forstand, men i mine ører ble det noe av det verste jeg kunne høre. Savner han enda etter 10 år :sukk:

Andre gang var når jeg sto frem som bifil for familien. pappa sa noe slikt som " Dette er bare tull du er absolutt ikke bifil" Det såret veldig å høre det som 13 åring som hadde slitt med det veldig lenge. Det andre han sa litt senere var " hvis du noen gang kommer hjem med en jente er du ikke velkommen her".

Hedigvis har han endret mening etter hver og godtatt meg for den jeg er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg var sykelig deprimert en periode i begynnelsen av 10 klasse og orket ikke gå på skolen fordi jeg følte meg så elendig. Mamma ville ha dagen fri uten å bekymre seg for meg og klikket helt mens hun kalte meg for feig og egoistisk. Hun praktisk talt tvang meg på skolen og da satt jeg der i spansktimen i fem minutter før jeg brøt sammen. Har aldri tilgitt henne helt for det der... Når man sliter psykisk som jeg gjorde den gangen er det utrolig fælt å bli kalt for feig og egoistisk. Selvfølgelig var det slik jeg følte meg; hjelper det å få det tredd nedover hodet av sin egen mor?!

Jeg er da glad i moren min, men det får da være måte på å sparke en som allerede ligger nede :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å være anonym for denne.

Moren min har hele oppveksten min fortalt meg hvor stygg, udugelig, egoistisk og slem jeg er. At ingen likte meg, og at ingen noen gang ville gjøre det med mindre jeg tok meg sammen.

I dag har vi et OK forhold, og disse årene med psykisk mishandling er lagt bak oss. Men jeg får fremdels tårer i øynene av å tenke på episodene hvor disse ordene falt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sykelig deprimert en periode i begynnelsen av 10 klasse og orket ikke gå på skolen fordi jeg følte meg så elendig. Mamma ville ha dagen fri uten å bekymre seg for meg og klikket helt mens hun kalte meg for feig og egoistisk. Hun praktisk talt tvang meg på skolen og da satt jeg der i spansktimen i fem minutter før jeg brøt sammen. Har aldri tilgitt henne helt for det der... Når man sliter psykisk som jeg gjorde den gangen er det utrolig fælt å bli kalt for feig og egoistisk. Selvfølgelig var det slik jeg følte meg; hjelper det å få det tredd nedover hodet av sin egen mor?!

Jeg er da glad i moren min, men det får da være måte på å sparke en som allerede ligger nede :sukk:

Kjenner meg litt igjen her. Det er forferdelig, også av sin egen mor! Jeg var veldig deprimert en periode i 8. klasse, og jeg gråt meg selv i søvn nesten hver kveld, skulka ofte skolen fordi jeg ikke orket å gå. Mamma har aldri vært noe flink på sånt, og en kveld som jeg lå å gråt (stille for meg selv - trodde jeg) kom hun inn og sa at hun ikke orket å høre på meg mer, at hvis det var så jævla ille så kunne hun flytte fra samboern og vi kunne flytte tilbake til der vi bodde før, hun fortsatte med å legge skyld på meg fordi hun og sambo ikke hadde noe bra forhold, og klarte å vri det slik at hun var "offeret" i situasjonen. Jeg glemmer det aldri! Det var forferdelig å høre det av en som liksom skal beskytte deg, og være på din side.

Jeg skjønte jo at hun aldri ville gå fra sambo og at vi aldri kom til å flytte tilbake, det var jo bare noe tull hun fant på der og da. Måten hun sa det på, hun stod der å skrek til meg og gjorde seg selv til et offer, at det var synd på henne fordi hun "måtte forlate sambo"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mistet moren min da jeg var 17 år og gikk på VK1. den første dagen etter å ha kommet igjen på skolen (var borte i 4-5 dager for å ordne alt som skal ordne med begravelse og informasjon til etater +++ ) begynte jeg å gråte i timen, da sa læreren til meg, må du slutte å grine du gjør bar alt værre for deg selv, det finnes værre ting som kunne skjedd. har hørt mange fæle ting oppigjennom årene men den der sitter igjen som om det skulle vært sagt for 5 min siden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste må vel være noe min eks sa. Vi var gift i tolv år og har to barn sammen. Han er en såkalt velutdannet fyr. Jeg ville prøve å finne ut om vi kunne redde ekteskapet, men da fikk jeg høre følgende:

"Dra deg ut og finn en annen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sommertid

mistet moren min da jeg var 17 år og gikk på VK1. den første dagen etter å ha kommet igjen på skolen (var borte i 4-5 dager for å ordne alt som skal ordne med begravelse og informasjon til etater +++ ) begynte jeg å gråte i timen, da sa læreren til meg, må du slutte å grine du gjør bar alt værre for deg selv, det finnes værre ting som kunne skjedd. har hørt mange fæle ting oppigjennom årene men den der sitter igjen som om det skulle vært sagt for 5 min siden.

:hakeslepp::klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å være anonym her.

Dette var da jeg gikk 1 året på vgs. Kom ikke overrens med en av jentene i klassen. Vi var helt forskjellige og hadde ingen ting til felles i det hele tatt1 Vi var som natt og dag. Hun bare irriterte meg så. Hun var en sånn type som tok mye plass da. Hun var høylytt,frekk,tok ekstremt mye plass og veldig oppmerksomhetsyk. Hun skulle alltid være i sentrum. Vi kranglet en del å. Noe som hun selv la opp til. Hun var helt klart ute etter meg. Hun prøvde hele tiden å få meg irritert.

Faren min hadde kreft noe de i klassen viste. Hun å. I slutten av februar døde han. Noe som jeg tok veldig tungt. Hele den uken var jeg vekke fra skolen pga jeg ikke orket å være der. Hun og noen andre på skolen hadde truet meg med bank. Plutselig fikk jeg en sms hvor det da sto: Hvorfor er ikke du på skolen da? Tørr du ikke å komme pga du vet at vi skal ta deg? Du er en sikkelig pingle. Kom å vis deg da. Eller tørr du kanskje ikke? Skjønner godt at du ikke vil komme siden hele skolen hater deg. Du er så stygg.

DEnne smsn fikk jeg 3 dager etter pappa døde. Koslig ikke sant? Var ikke noe særlig å få en slik sms rett etter pappa hadde dødd. Er så glad for at jeg ikke går i klasse med ho lengere. For en bitch.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å være anonym her.

Dette var da jeg gikk 1 året på vgs. Kom ikke overrens med en av jentene i klassen. Vi var helt forskjellige og hadde ingen ting til felles i det hele tatt1 Vi var som natt og dag. Hun bare irriterte meg så. Hun var en sånn type som tok mye plass da. Hun var høylytt,frekk,tok ekstremt mye plass og veldig oppmerksomhetsyk. Hun skulle alltid være i sentrum. Vi kranglet en del å. Noe som hun selv la opp til. Hun var helt klart ute etter meg. Hun prøvde hele tiden å få meg irritert.

Faren min hadde kreft noe de i klassen viste. Hun å. I slutten av februar døde han. Noe som jeg tok veldig tungt. Hele den uken var jeg vekke fra skolen pga jeg ikke orket å være der. Hun og noen andre på skolen hadde truet meg med bank. Plutselig fikk jeg en sms hvor det da sto: Hvorfor er ikke du på skolen da? Tørr du ikke å komme pga du vet at vi skal ta deg? Du er en sikkelig pingle. Kom å vis deg da. Eller tørr du kanskje ikke? Skjønner godt at du ikke vil komme siden hele skolen hater deg. Du er så stygg.

DEnne smsn fikk jeg 3 dager etter pappa døde. Koslig ikke sant? Var ikke noe særlig å få en slik sms rett etter pappa hadde dødd. Er så glad for at jeg ikke går i klasse med ho lengere. For en bitch.

Utrolig hva folk kan finne på, ondskapen lenge leve hos mange. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Melina*

Tja, har en del jeg kunne tatt av, men tror moren til exen tar kaka. Hun sa rett ut at hun håpet det ble slutt mellom oss, og at vi aldri fikk barn sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Da jeg var 18 og veldig deprimert sa moren min "Det er ingen kvinne som noensinne vil leve sammen med deg, sånn som du er!" med kjempesint stemme fordi hun hadde bedt meg om å rydde stua, men jeg så ferdig en tv-serie før jeg gjorde det. :sukk:

ah, den har jeg også fått, fordi rommet var rotete. "Det er ingen kvinne som vil ha deg".

Vet ikke hvor ille stemoren min mente det, men da var jeg rundt samme alder og hadde ikke fått meg dame ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

At jeg er tjukk. Ble veldig ofte kalt feita på liten, var overvektig som barn.

Og sambo har sagt at det er noe alvorlig galt oppi hue mitt (negativt ment) :( Mamma har for guds skyld alltid vært der for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...