Gå til innhold

Hva er det verste noen har sagt til deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Åja, så du lever fortsatt i drømmeverden?" Sagt av en som visste jeg tidligere hadde vært veldig forelsket i han, etter en spøk om at jeg var forelsket i en kjent fotballspiller. Underforstått: "få bena på jorda, du har ikke mer sjangs på han enn du hadde på meg".

Og da jeg var 9 år og kaninen min døde.

Fortalte det til læreren, som presterte å svare at "Åja, da døde den sikkert av for dårlig stell" :grine:

Ellers synes jeg også det var ille gjennom hele barndommen å få beskjed om at jeg var så jævlig bortskjemt fra de som da faktisk hadde skjemt meg bort (slektninger altså, ikke klassekamerater og andre som sikkert var enige).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mange, men den jeg husker best er den dagen jeg fylte 13 år. Jeg kom hjem fra skolen og det lå en stor pakke til meg på trappen. Spent som jeg var løp jeg inn og åpnet den med fryd i hjertet. Det var en 1 1/2 liters flaske med noe orange gørr i og noen kokoskuler som var pakket inn i sølvpapir. Det lå et brev med som fortalte meg at drikken var en skjønnhetsdrikk fordi jeg var så jævla stygg og at kokosbollene var laget med salt i stedet for sukker, fordi jeg ikke fortjente noe godt.

Dette var laget av mine to "bestevenninner" som jeg hang med hver eneste dag. Kjempe koselig. Husker ikke hva som skjedde etterpå...Men jeg mener min far tok affære.

Ellers har jeg slitt med rykter som hore og felleshøl fra jeg var 12 år. Blitt mobbet i åresvis, banket opp på skolen og helt øl over og trakassert av mine klassekamerater.

Jeg skjønte aldri hvorfor, men i dag vet jeg at det var misunnelse fordi gutta likte meg som kompis, og det tålte ikke de andre jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan du ikke bare gå og drukne henne i badekaret!" min eks' reaksjon på at min datter gråt, når jeg prøvde å avvenne henne fra å spise om natten. Kastet ham ut dagen etterpå.

Eller så hadde jeg en ganske stygg opplevelse med to lærere for mange år siden, hvor de skjelte meg ut etter noter og ga meg sklden for det dårlige miljøet i klassen. Det var faktisk ikke min skyld..

Men sånt glemmer man etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Herregud jeg er i hverfall ikke alene om å ha blitt trakassert i heimen ser jeg. Klem til alle!

Jeg er SÅ skuffet over deg, du er ingen god datter.

Du må ikke tro du er noen god mor selv.

Din oppførsel kan bare tolkes som ren ondskap.

Du er en nedrig og motbydelig person.

Du mishandler din mor.

Din oppførsel er rett og slett grotesk.

Sagt av min såkalte mor. Jeg synes det er helt greit å leve videre uten kontakt med opprinnelig familie for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde lagt på meg en del. heldigvis tatt det av meg igjen. husker jeg sto på badet da mamma kom inn gråtende og sa "hva har jeg gjort feil i oppveksten din. du har blitt feit. både broren din og jeg er flau over deg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nylig slutt med min samboer. Min bestemors kommentar for å trøste meg: "ja, det var jo for tidlig for deg å slå deg til ro uansett!" Ja for det lettet veldig på all smerten jeg følte!!!

Samme periode såret det meg fryktelig at hele familien ertet meg bak ryggen min i forhold til at samboeren min og jeg hadde en felles hund og at de da spøkte om vi skulle ha delt foreldrerett eller ikke. De var også svært bekymra for hvordan jeg skulle klare å ta vare på hunden alene til tross for at jeg hadde hatt hovedansvaret for henne selv når vi var samboere (når de fikk vite at hun ble min), det de derimot ikke var bekymra for var hvordan jeg med lav inntekt skulle klare lånet på leiligheten min!

Er heller ikke særlig trøstende når jeg sitter og legger ut sjela mi og sier at bikkja er det eneste jeg har å leve for og jeg får tilbake igjen at jeg her jo nevøen min da! Nei, jeg har ikke nevøen min, broren min har sønnen sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke noen spesiell hendelse som stikker seg ut, men det verste jeg hører kommer faktisk fra min egen mor. Og det hun prøver på er å gi råd og tips som hun tror funker for meg fordi hun har gjort alle feil i sitt eget liv og er bitter. Derfor har hun et bilde at jeg må velge meg en som er rik, en som har status, finne meg en perfekt jobb, osv, osv, alt det hun selv ikke har gjort selv om hun hadde muligheten! Selv om jeg nå har et forhold får jeg høre titt og stadig at jeg må finne meg en staut kar, akkurat som om han jeg er sammen med ikke er verdt noe. Er jeg deprimert og nedfor har hun en tendens til å trekke meg enda lengre ned, akkurat som det ikke finnes et håp i verden for meg. Huff dette ble rotete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen og jeg har noen perioder hvor vi krangler mer enn andre dager. Men en gang vi var på ferie og vi kranglet kom han med denne kommentaren: "Noen ganger skulle jeg ønske du var utro, sånn at jeg hadde en grunn til å slå opp med deg".

Den traff meg virkelig :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Du blir bare feitere og feitere.

Du er den dummeste i vår familie.

Du er ikke akkurat noen skjønnhet.

Du ser litt tilbakestående ut.

Du er motbydelig.

Drittkjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker egentlig ikke spesielle "sitater".

Broren min pleide å si at jeg var stygg og feit.

Eksen min sa "jeg pleide å si du ikke var feit, men du er jævlig feit. Fitta di er stor som ei låvedør", og flere ting i den retningen. Ikke noe morsomt å få fra en som man har delt alt med.

Men i mange tilfeller er det det som ikke har blitt sagt eller gjort som har gjort mest vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet veldig psykisk for noen år siden og drev med selvskading. Jeg kranglet med søsteren min og hun skrek "Jeg håper at du kutter deg i hjel!"

Det gjorde veldig vondt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min stemor sa en gang at hun ikke tåler trynet av meg, ikke veldig morro og få høre.

Også hadde jeg en lærer på ungdomsskolen som sa:

"Hvis en god latter forlenger livet, kommer jeg ALDRI til og bli kvitt deg!", også sukket hun og gikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

****** er så uhelding hun har arvet den sure nedovermunnen etter mora

(meg)

sagt av svigermor til meg.....

(jeg hadde lyst til å svare at heldigvis arvet hun ikke kjeften din)

Heldigvis har jeg en (enn så lenge) kjempehøflig søt 5 åring :fnise:

Endret av xante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

At jeg burde finne meg en stygg kjæreste. For matematikken tilsa at minus og minus ble pluss, så det var kanskje en liten sjanse for at meg + en stygg kjæreste ville resultere i pene unger.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mora mi sa jeg hadde vrikket beinet fordi jeg var så feit,,,,

to dager etter hinbka hun selv rundt med vrikket bein...

Det var utrolig vanskelig å ikke være frekk da asså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke én spesiell ting, men på barneskolen ble jeg mobba for alt mulig, fordi jeg ikke ville gjøre som klassens dronning ba meg gjøre. Så jeg ble mobba for at jeg ikke kunne si r, for at jeg hadde feil klær, for at jeg gjorde lekser, for at...hva som helst, egentlig.

Jaja. Det gjorde da så ungdomsskolen ble bra, for jeg hadde skjønt at det var veldig viktig å ha riktige klær, sminke og late som man driter i skolen før jeg begynte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...