Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Loffens deilige kylling og pastasalat til middag i dag - jeg gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

igår hadde vi ovnsbakt gnocchi-pasta (vet det verserer uenigheter om det egentlig kan kalles gnocchi..men det står jo det på pakken hvertfall så)

med hakkede tomater, hvitløk, smør og smeltet mozzarella. og fersk basilikum på toppen..

i dag blir det smørposjert kveite med beurre blanc, amadinepoteter og gulrotpure. nam nam!

Gjest Eurydike
Skrevet

Vi endte med å spise ute i dag. Piggvarfilet med skalldyrsaus, og sjokolademoussekake til dessert.

En liten hverdagsfeiring av hederlig arbeidsinnsats. :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg lagde restemiddag med grønnsaker fra i går og steinbitfilet fra dagen før. De havnet i en slags curry.

Skrevet

Ville heller ligge på sofaen enn å lage mat, så ble frossenpizza i dag..

Skrevet

I dag ble det shish-kebab med blandet salat, feta, pitabrød og hvitløksdressing (ja,ja- i grunnen bare kesam med hvitløk, pepper og litt vårløk).

Skrevet
I dag ble det shish-kebab med blandet salat, feta, pitabrød og hvitløksdressing (ja,ja- i grunnen bare kesam med hvitløk, pepper og litt vårløk).

det var jo en super hvitløksdressing da! stjal oppskriften din jeg :fnise:

Skrevet

Jeg er fryktelig glad i å bruke grillen når det først er godvær, så idag kastet jeg kyllingfileter marinert med hvitløk, basilikum og sitron på grillen. Tilbehør ble cheddargratinert blomkålpure med spinat. Smakte aldeles nydelig i solsteiken i hagen. Og ja, jeg unnet meg et glass rødvin i dag ogå gitt :gjeiper:

Skrevet

Hjemmelaget kyllingburger med diverse garnityr og ovnsbakte potetbåter.

Gjest Eurydike
Skrevet

Ovnsform med helstekt fersk havabbor, poteter, rød paprika, plommetomater, safran og ansjos. Rosévin å drikke til.

Muligens litt vaniljeis og hjemmelaget mango- og appelsinsorbet til dessert.

:juhu:

Skrevet
Ovnsform med helstekt fersk havabbor, poteter, rød paprika, plommetomater, safran og ansjos. Rosévin å drikke til.
Det høres rett og slett fantastisk ut! :spise: *spekulerer på om havabbor egner seg for luftbro*

Jeg skal ut å spise med en venninne i dag.

Gjest Eurydike
Skrevet
Det høres rett og slett fantastisk ut! :spise: *spekulerer på om havabbor egner seg for luftbro*

Det er en ny oppskrift fra Rick Stein som jeg skal teste ut, og jeg var som du skjønner meget fornøyd med å finne nyankommet havabbor i fiskedisken i dag. :fnise:

Flyvehavabbor? :fisk::kaklehone:

Skrevet

Salat med grillkylling, spinat, hjertesalat og tomater, og lun potetsalat til, tenker jeg. Må fikse noe brød til, og tror jeg ender med foccaccia med soltørket tomat og hvitløk i.

Skrevet

i dag blir det tikka masala med kylling og naanbrød til.. og en frisk agurksalat. sambo er syk så ser meg nødt til å være litt raus med hvitløken i dag :ler:

imorgen skal jeg jobbe, så da blir det vel mat på jobben.. bølgens elleville burger er ikke å forakte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...