Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Chicken Tikka med naturris. Blandet salat og raita til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget gryterett med b.la kyllingkjøttdeig i.

Skrevet

Chili con carne, ris, guacamole og rømme.

Skrevet
Hjemmelagde fiskeboller med hvit saus, poteter, gulrøtter og syltede rødbeter.
Det ble mye rester av fiskeboller og saus, så i dag skal jeg gjøre det om til en slags grateng ved å røre inn egg, makaroni, gulrot, erter og purre, drysse over litt strøkavring og steke det hele i ovnen.
Skrevet

Tror det blir pai med chorizo og erter (... skulle egentlig hatt spinat, men vet ikke om jeg gidder sende samboern avgårde for å kjøpe en pose frossen... den ferske er provoserende dyr her), og salat til.

Skrevet

Onsdag: Spaghetti carbonara, og salat med ruccola, fennikel og tomater.

I går: Ovnsbakt rødspettefilet, purre- og persillesaus, dampede vårkålblader og gulrøtter.

I dag blir det noe med kylling, poteter stekt i andefett og mer vårkålblader.

Skrevet

Samme som forrige fredag, stekt svinefilet med ovnsbakte rotgrønsaker og røstipoteter. Som forrett tar vi et par glass Pommery :)

Skrevet

Ovnsbakt kyllinglår i god marinade + en fantastisk deilig salat med bl.a. avocado og fetaost. Middagen ble inntatt på altanen i strålende deilig vårsol i Bergen (ja, tenk..) og skylt ned med pils. O'lykke!

Skrevet

Lagde noen herlige grillspyd med svin, løk og forskjellige paprika. Godt krydret. Pommes frites og aioli til, men aiolien ble grusomt besk og alt for mye olivensmak :gråte:

Skrevet
Tror det blir pai med chorizo og erter (... skulle egentlig hatt spinat, men vet ikke om jeg gidder sende samboern avgårde for å kjøpe en pose frossen... den ferske er provoserende dyr her), og salat til.

Det ble med ferst spinat :fnise: Og godt var det også!

Skrevet

Biff Wellington med tomat/rødvinsaus og ovnsbakte poteter.

Skrevet

Fullkornslasagne og salat med økologisk valnøttbrød og olivenbrød til.

Skrevet

Idag blir det endelig grilling i vårsola! Potetsalat, marinerte grillspyd, pølse og brød. Mmmm..gleder meg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...