Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllinglår og potetsalat

Skrevet

Kalkungrillpølser på engangsgrill :)

Skrevet

Orecchiettepasta med brokkoli, hvitløk, ansjos og parmesan.

Skrevet

Hjemmelagd tomatsuppe med egg og krutonger, og kanskje brød til (blir det smør på flesk å ha både krutonger og brød?)

Gjest Eurydike
Skrevet

Litt endringer i planene i dag - det ble improvisert wok med kyllingfilet, div. friske grønnsaker, cashewnøtter, eggenudler og saus av kyllingkraft, kokosmelk og lime.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg tror jeg skal prøve meg på søtpotetburgere. Med ovnsbakt miniaubergine, brekkbønner, squash, tomat, løk og kikerter, med litt blåskimmelost over. Samboeren får litt kylling ved siden av.

Gjest Gjest_Sofie_*
Skrevet

Vi har spist Steinbitfile med ovnsbakte poteter og gulerøter, og hvit saus med spinat. Kjempe godt var det.

Skrevet

I dag ble det urte-og hvitløksmarinert laks med ovnsbakte grønnsaker og tzatsiki.

Skrevet

I dag ble det div. spekemat med godt tilbehør servert med sol og godt humør i hagen. Og et stort glass rødvin :fnise:

Skrevet
I dag ble det div. spekemat med godt tilbehør servert med sol og godt humør i hagen. Og et stort glass rødvin :fnise:

Det var min plan og, uten at det ble sånn.

I dag:

Vegetargryte..... med chorizo i. :fnise:

Originaloppskriften er uten pølse, men jeg tror jeg tar litt oppi allikevel.

Skrevet

Eggecurry, naaanbrød og frisk salat :)

Skrevet (endret)

I går hadde vi wok med masse grønnsaker (løk, paprika, gulrøtter, brokkoli), reker og eggenudler.

I dag blir det posjerte kyllinglår med purreløk, gulrøtter, kokte poteter og kraft. Pouilly-Vinzelles innkjøpt i England å drikke til.

Endret av Zia
Skrevet

Gikk på en smell igår...kjøpte en frossen fiskegryte fra Findus....men hvor var fisken???? Skikkelig bomkjøp,aldri mer! Idag har eg kjøpt røkt torsk..nam:) gulrotstuing, kokte poteter og egg-purresmør til...gleder meg :spise:

Skrevet

Gikk på en smell igår...kjøpte en frossen fiskegryte fra Findus....men hvor var fisken???? Skikkelig bomkjøp,aldri mer! Idag har eg kjøpt røkt torsk..nam:) gulrotstuing, kokte poteter og egg-purresmør til...gleder meg :spise:

Skrevet

I dag blir det hvitløksmarinert kylling krydret med maldonsalt, pepper, allkrydder, basilikum og olivenolje servert sammen med pestopasta=) mmmm..namnam

Skrevet

Bønneburgere i dag, inspirert av en tråd her på forumet i går :)

Skrevet

Lurer på om det blir omelett med kidneybønner og purre. Gidder ikke handle og har ikke tatt opp noe fra fryseren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...