Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal ha røkte kjøttpølser med makaronistuing og poteter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllinggryte smaksatt med hvitløk, rosmarin og rødvin.

Skrevet

I dag ble det malaysisk kyllinggryte med masse grønnsaker og ris. Glemte at jeg hadde kjøpt en ny og uprøvd chilipaste, så den ble ganske så hot.

Skrevet

I dag hadde vi svinefilét med chips, café de paris-saus og kokte grønnsaker.

Skrevet

Fiskesuppe (sånn frossen blokk, den er best) og så skal jeg tilsette sånne minifiskeboller.

Skrevet

Fullkornsspaghetti med krydrete kjøttboller i hot tomatsaus.

Skrevet

Først suppe av ovnsstekte tomater, deretter tortellini fylt med steinsopp, lår av Livèchekylling, stekt sopp og spinat.

Skrevet

I dag spiste vi sommerkoteletter, poteter og asparges/minigulrøtter-blanding til middag.

Skrevet

Hjemmelagd fiskesuppe med rekekraft, diverse grønnsaker (gulrot, løk, purre, asparges, erter, potet), fløte og sei. Den ble god - og bare til meg selv fordi samboern er en dust :)

*ond*

Skrevet

Ovnsbakt laks med gulrot, selleri, hvitløk, matyoghurt, sitron og diverse krydder. Ovnsbakte poteter og en deilig blandet salat til.

Gjest Ada Blûe
Skrevet

Tunfiskpai høres spennende ut, Frk. Åberg.

Min middag i dag var sursøt gryte med kylling. Nudler til gryten.

Skrevet

Kylling Kiev, potetmos og råstekte grønnsaker.

Skrevet

Hjemmelagde fiskeboller med hvit saus, poteter, gulrøtter og syltede rødbeter.

Gjest Eurydike
Skrevet

Stekt uerfilet og grønn risotto med aspargesbønner, erter, vårløk, bladpersille og sitron (saft og skall).

Skrevet

Årets første grilling i hagen :) Ble grillet svinefilet og spinatquiche ved siden av. Og et stort glass rødvin i solen. Blir nok grilling i morgen også :jepp:

Skrevet

åå.. vil også grille!

etter jobb har jeg og sambo gått en lang kveldstur i solen, så blir en sen middag i dag.. derfor blir det kyllingvinger med hjemmelagd foccacia og grønn salat ved siden av:)

Skrevet

fullkorns-tagliatelle, renskåret edelgris, spinat, løk, kapers, og cherry-tomater :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...