Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag ble det fiskegrateng og poteter :) Enkelt og godt.

Jeg tror forresten at fårikålsesonen er startet, for svigermor har invitert oss på fårikål denne uken. Gleder meg!

Skrevet

Skinkebiff med sitron, ovnsstekte poteter, hjemmelaget tzatsiki og salat med enorme mengder fetaost.

Skrevet

Kjøttboller i brun saus, potetmos og grønnsaker.

Skrevet

Gratinert hysefilet med pesto og gruyere, pastaskruer og gresk salat med fetaost og oliven.

Skrevet

I dag ble det fiskepudding i bergensk fiskesaus med poteter og revne gulrøtter.

Skrevet
I dag skal vi ha gul ertesuppe kokt på kraft fra saltet svineknoke, med gulrot, sellerirot og salt kjøtt.

Vi skulle altså egentlig ha norsk tradisjonsmat. Men på grunn av innholdet i kjøleskapet og diverse innfall endte vi opp med en spansklignende rett: Gul ertesuppe med løk, gulrøtter, sommerkål, chorizo og salt kjøtt. Det ble veldig godt, så det frister til gjentakelse. :)

Skrevet

Dampet fiskepudding med rekesaus, kokte poteter og gulrøtter.

Skrevet

Kantarellsuppe og grovt brød med urtesmør.

Skrevet

Fullkornspasta med brokkoli, hvitløk og ansjos.

Skrevet

Sprøstekt torskefilet med poteter, grønnsaker (gulrøtter, blomkål og brokkoli) og urte-/eggesmør.

Skrevet

Røkte pølser, poteter og kålrabistappe.

Skrevet
Sprøstekt torskefilet med poteter, grønnsaker (gulrøtter, blomkål og brokkoli) og urte-/eggesmør.

Omtrent det samme her :) Er usikker på om jeg skal steke eller koke fisken, bare. Men stekt fisk er bedre enn kokt... Lager potet- og selleristappe, og så har vi ikke broccoli, men gulrøtter og blomkål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...