Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

...eh...pizza med skinke, ananas og mais...? *lister meg stille ut igjen*

Skrevet

Hjemmelagd fiskegrateng; gjennomsunt med speltmel, fullkornmakaroni og økologiske grønnsaker til :ler: Godt ble det også. I morgen må det bli noe med paprika, tror jeg, vi har opptil flere i kjøleskapet.

Skrevet

Kylling-vindaloo med mangochutney, reita, nan og ris :)

Skrevet

Hjemmelaget kremet spinatsuppe med eggebåter og urte-/hvitløksbrød til.

Skrevet

Vi har en kålrot som må spises opp, så menyen i dag blir litt vinterlig: :fnise: Stekte Provence-pølser, kålrotstappe med litt gulrot, og dampet sommerkål. Melon og kiwi til dessert.

Skrevet

I dag blir det pasta med ostesaus og skinke, loff ved siden av.

Skrevet

Kyllinglår stekt i ovnen med masse godt krydder, salat og ovnsstekte potetbåter.

Skrevet

Grillpølser i brød og med hjemmelaget potetsalat.

Skrevet

vi skal ha torske-form. med potet, eller ris til... heier på pottiser, egentlig.

Skrevet

Idag ble det litt sånn man taver hva man haver, så det ble Fiskepinner+kapteinens fylte med makaronistuing til..

Skrevet

Spiste middag på jobben i dag, og da er det ikke jeg som bestemmer, det ble fiskegrateng, gulrøtter og pasta med litt tzaziki til.

Skrevet

Salvie-, sennep- og løkmarinerte kyllinglår stekt i ovnen og servert med hvitløkspotetmos og aspargesbønner.

Skrevet

Først gazpacho, deretter pasta med hvitløk, chili og ansjosfilet, så grønn salat, deretter camembert, og til slutt melon. :)

Skrevet
Først gazpacho, deretter pasta med hvitløk, chili og ansjosfilet, så grønn salat, deretter camembert, og til slutt melon. :)

Femretters! :mrgreen:

Jeg har kjøpt et tykt stykke kveitefilet, den blir antakelig stekt (+ etterstekt i ovnen?). Tilbehør blir etter planen braisert spinat og ertepuré med ramsløk. Og sitronbåter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...