Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uerfilet med indiske krydder, gulrotpilaff, tomat- og agurkraita, og grønn salat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usunt men lettvint i dag - Burger King-mat.

Skrevet

Fullkornsspaghetti puttanesca med frisk basilikum og bladpersille og revet parmesan.

Skrevet

Caprese salat (bøffelmozzarella, basilikum og egendyrkede tomater :) ) til forrett og chicken tikka til hovedrett.

Skrevet

vi spiste pølse stroganoff og ris. til dessert hadde vi ferske bringebær med vaniljesaus :)

Skrevet
Uerfilet med indiske krydder, gulrotpilaff, tomat- og agurkraita, og grønn salat.

Jepp, jeg glemte å kjøpe fisk, så jeg laget en rett av mungbønner og røde linser (som jeg for øvrig også laget for et par dager siden, og som er nydelig) i stedet for indisk fisk. :)

Skrevet
Moussaka med grønn salat.

Kan jeg få opskriften

Skrevet (endret)

Wok i dag, som jeg tror kan bli god: :) Grønnkål, blomkål, vårløk, paprika, eggenudler og biff grillet i grillpanne og skåret i tynne skiver. Saus av kyllingkraft, mørk soyasaus, chili/ingefær/hvitløk og lime (skall og saft).

Edit: Pluss masse frisk koriander! :-)

Endret av piaf
Skrevet

I dag skal vi ha fajitas med biffstrimler stekt med paprika, løk og hvitløk, rømme, guacamole, salsa og revet ost.

Skrevet

å....nå virka pizza veldig lite spennende.

Kanskje jeg skal prøve å finne på noe annet?

Skrevet

I dag skal vi ha wok med karbonadedeig, masse forskjellige grønnsaker, ris og sur søt saus :)

Skrevet

Fersk suppe og kjøtt med sur og søt saus.

Skrevet

Enkelt og billig, sånn er Alou's studenttilværelse. i dag blir det pannekaker med fruktose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...