Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjemmelaga grove pannekaker gratinert i ovn på "enchilada"-måte (dvs med fyll av woket kylling, løk, paprika med texmex krydder og med salsa og ost over. Salater, guacamole og kesam til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinke og agurksalat med nystekte rundstykker og hardkokt egg.

Skrevet

tunfisk-gryte og ris! helst vil jeg ha litt soya-saus til, men det har vi ikke, og det var ingen som meldte noen gryende interesse for å gå i butikken og kjøpe... :spise:

Skrevet

I dag skal vi ha marinerte, ovnsstekte kyllinglår med ovnsbakte potetbåter og salat til. Restene av hjemmelaget jordbærsorbet til dessert.

Skrevet

Ut å spise med en venninne etter jobb. :)

Skrevet

Vi skal ha et krabbeskjell hver (og tabasco, hvitvinseddik og sitron), og en stor salat med bl.a. tomater, agurk og sellerstang. Grovbrød til.

Skrevet

Villaks stekt i grillpanne, men har ennå ikke bestemt tilbehør. Heller mot kantarellsaus, sukkererter og rød fransk villris. :)

Skrevet

Det blir stekt kyllinglår med pytt i panne bestående av potet, løk og svinekjøtt- biter og wokede thai- grønnsaker til. Rislunsj til dessert.

Skrevet

"Testmiddag" i dag: Vegetarisk gryte med blomkål, sopp, tomat og Snøfrisk. Ovnsbakte potetbåter, aspargesbønner med ramsløk og denne rødvinen, som jeg har lagt min elsk på. :)

Skrevet

Middagen i dag blir tortillasuppe servert med rømme og revet cheddar på og nystekte baguetter til.

Skrevet

Indisk i dag:

"Kerala-style pork", agurkraita og en krydret spinatrett med tomat som det sto oppskrift på i månedens Good Food Magazine. Vannmelon til dessert.

Skrevet

Fajitas med karbonadedeig, kesam, hjemmelaget salsa, salat, mais, løk og paprika.

Skrevet

Tror det blir ytrefilet med noisettes, salat, hvitløksbaguette og bearnaise.

Skrevet

Ovnsbakt laksefilet, salat av Puy-linser og tomat, matyoghurt og braisert fennikel med sitron og pastis.

Moreller til dessert - store, blanke og nesten svarte. :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...