Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ytrefilet skåret i strimler og stekt medium/rå, blanket store biter hvitløk, ristede pinjekjerner, avokado, cherrytomater og salat (blanding av hjertesalat, rød lollo og ruccola), dressing av valnøttolje og sitronsaft.

Skrevet

Vi kjøpte ny wok på Ikea før ferien som vi ikke har brukt nok. Så i dag blir det en thai-inspirert rett med løk, gulrøtter, paprika, brokkoli, reker og eggnudler, med en sterk saus av bl.a. soyasaus, nam pla, ingefær og chili. :)

Skrevet

I dag skal vi ha chili con carne med ris og nystekt brød til. Kirsebærclafoutis til dessert.

Skrevet

Bacon- og grønnsakslasagne, blandet grønn salat og brød.

Skrevet

Samboeren min er på jobb, jeg lager meg nok en rask thai-inspirert kyllingsuppe.

Skrevet

Her blir det pasta med ostesaus med sopp og bacon :spise:

Skrevet

Kheema do pyaza, en indisk lammegryte. Tilbehør er naan-brød med koreander, stekt brokoli og ris.

Gjest Elastica
Skrevet

Grillet andebryst i honningmarinade, potetsalat med fetaost, oliven og soltørket tomat, ruccolasalat med fersken, tomat og parmesanost. Rosévin il mimo til å drikke.

Gjest puselabb
Skrevet

BigOne pizza. Vi har akkurat kommet fra en weekendtur, så det blir svært enkelt.

Skrevet

Rømme- og pølsegryte og stekte nypoteter rett fra jorda. :sikle:

Skrevet
Bacon- og grønnsakslasagne, blandet grønn salat og brød.

Noen har overrasket meg med å kjøpe belgisk konfekt i smug, så da blir det noen biter til dessert, sammen med en espresso og et glass JP Mocatel de Setúbal. :)

Vi brukte forresten økologiske fullkornslasagneplater til middagen, så det veier opp for alle andre utskeielser. :ler:

Skrevet
Rømme- og pølsegryte og stekte nypoteter rett fra jorda. :sikle:

Hørte godt ut,har du oppskrifen. :klem:

Skrevet

Kyllingbryst krydret med spisskummen, koriander og chili/paprikapulver, grillet i grillpanne. Tilbehør blir etter planen tzatziki og couscoussalat med tomater, rødløk, bladpersille og frisk mynte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...