Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag har jeg hatt salat med valnøtt og balsamicodressing og hermetisk gåselever, ertesuppe av grønne erter med trøffelolje og parmesanchips, breiflabb surret i spekeskinke med safranrisotto, spinat og gulrotpuré, ostefat, og hvitvinsgelé med bringebær til dessert.

*supermett* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sennepskylling med brokkoli og råstekte potetskiver. Cappuccinomousse til dessert.

Skrevet

Pasta og tomatsaus med ansjos og auberginer. Salat med bl.a. grillet paprika, tomat og agurk, og vannmelon til dessert (igjen!).

Skrevet

I går var det strimlet ytrefilet, med vannkastanjer, rødløk, hvitløk, bambusskudd, paprika og sukkererter og en maiskolbe som jeg stekte i ovnen.

I dag blir det strimlet kyllingfilet med de samme grønnsakene som i går + ananas, skal også bruke lime og noe av juicen fra den hermetiske ananasen til å lage en slags saus med chili, thai curry og sitrongress.

Skrevet

Marinerte kyllingfileter med urtebakte poteter. Salat.

Skrevet

Helstekt kypriotisk kylling med krydrete potetbåter og gresk salat. Resten av rødvinen fra fredag.

Skrevet

Var på Kjøttbasaren i går og kjøpte nydelige Stange-kyllingfileter med skinn, så i dag blir det kylling med gremolata under skinnet, bakte cherrytomater og risotto med timian og basilikum.

Skrevet

har en skikkelig dagen-derpå dag i dag.. så slenger vel bare en pizza originale i ovnen!!

Skrevet

Hjemmelaget pizza med selv-komponert tomatsaus, hvitløkskjøttboller og ruccola over når den er stekt.

Til dessert skal jeg bare en plommekake, kanskje med marengslokk.

Skrevet

Villaks med kokte poteter, agurkskiver og rømme.

Skrevet (endret)

Hakkebiff med kokte poteter og grønnsaker,med en god peppersaus

Endret av Lund
Skrevet

I dag skal vi ha quiche lorraine til middag.

Skrevet

Kikert- og purresuppe med parmesan. Grovt brytebrød ved siden av.

Skrevet

Jeg skal spise alene, og skal ha omelett med squash, resten av pastasausen fra i går, salat og grovt brød.

Skrevet

Findus laksesuppe med ekstra fiskebiter og purreløk.

Grove baguetter ved siden av.

Fersk ananas til dessert.

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

I dag blir det spaghetti Carbonara.

Endret av Bodillen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...