Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tomatbasert fiskegryte med fersk hysefilet, div. grønnsaker og blanding av villris og brun basmatiris.

Skrevet

I dag tror jeg det blir litt hurtig mat, dvs bruker an pakke for å lage kebab som inneholder kryddermisk, sausmiks, dressingmiks og tortillas, men svinekjøtt og masse salat. Gode smaker i denne pakken faktisk :-)

Skrevet

I dag gir jeg opp og lager kyllingformen min. Har hatt lyst på det så lenge, men det blir alltid så mye så må alltid kaste så mye og det er dumt.

Skrevet

I dag er mannens bursdag, men siden han har lanseringsfest på jobb flyttes feiringen til i morgen, så i dag blir det noe enkelt til meg, sannsynligvis en omelett med bacon, fetaost og purre.

Skrevet

I dag er det risengrynsgrøt :D

Passer litt med været og må jeg si.

Skrevet

Blir meksikansk gryterett med brød og salat :)

Skrevet

stekt kyllingfilèt, grønn salat og ris

Skrevet

Jeg skal spise alene for tredje dag på rad, og i dag blir det salade niçoise med tunfisk, ansjosfilet og hardkokt egg. :)

Skrevet

Sheperds Pie med crispi salat. Har spist alene da min kjære måtte jobbe overtid :forvirret:

Skrevet

fullkorns-tagliatelle med hvitløk og spinat! dæven så sunt! :spise:

Skrevet

Mamma Scans kjøttbullar i brun saus. Poteter, makaroni og surkål til.

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Vi skal ha makaronigrateng med rødløk,skinke, bacon og champinjong i, gratinert med jarlsbergost. Salat ved siden av :jepp:

Skrevet

Pannekaker og hjemmelaget blåbærsuppe (hvorfor selger ikke butikkene blåbærsuppe mer?).

Skrevet

Wok med nudler, kylling, vårløk, ingefær, paprika, kål og og chilli. Og hvitløksbaguetter til... mmm :)

Skrevet

I dag prøver vi Jamie Olivers fiskepai.

Skrevet

Komler med vossakorv, stekt bacon, sirup og kålrabistappe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...