Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stekte lammekoteletter, pai med squash, parmesan, persille, basilikum og chévre, og grønn salat med grovsennepsvinagrette. Oster og god baguette til dessert.

Endret av Irie
Skrevet

Stekt rødspettefilet, ovnsbakte poteter, brunet smør med kapers og persille, dampet brokkoli og tomatsalat. Frukt til dessert.

Skrevet

Moussaka(med kjøttdeig og poteter i hvit saus) og salat med tomat, mais og fetaost + rømmedressing :)

Skrevet

Hjemmelaget lasagne her også. Med barlottibønner og litt bacon i terninger, og en ostesaus med masse sterk gruyere i. Salat som tilbehør. :)

Skrevet

idag spiste vi fiskepinner, hjemmelaget potetmos, agurksalat, og oste-gratinert broccoli og purre.

Skrevet (endret)

-Blandet grønn salat med pære, valnøtter, chèvre og valnøtt/honningvinaigrette.

-Potet- og grønnkålsuppe med chorizo.

Endret av piaf
Skrevet

Lettsaltet torsk og grønnsakslapskaus (dvs rotgrønnsaker og masse hakket bladpersille).

Gjest Stinesen
Skrevet

I dag blir det kjøttpølser med rotmos og salat!! :)

Skrevet

Vi skal ha en tomatbasert, bouilabaisse-inspirert fiskesuppe av rødspettekraft med bl.a. pastis, fennikel, purre, safran, en liten kveitebit fra fryseren, blåskjell og reker. Vannmelon til dessert.

Skrevet

I dag blir det spaghetti carbonara.

Skrevet

For et par dager siden la jeg rå kylling og pølser i Nigellas løk og salviemarinade, så idag skal den til pers. :) Tror det blir salat som tilbehør, noe mer har jeg ennå ikke bestemt. Må jo feire litt, er jo nasjonaldag her jeg bor. :)

Skrevet

Jeg har spist stekt torsk, potet, gulrot/kålrotråkost og stekt løk.

Det smakte så fantastisk godt med "vanlig" mat igjen etter å ha vært nesten to uker på ferie.. Rene festmåltidet! :D

Skrevet

Kikert- og purreløksuppe, hjemmebakte rundstykker til.

Skrevet

Kyllingbryst, tomat,agurk ,purreløk og kjøpedressing(Idun selskaps) og brødskiver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...