Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg lagd kjøttkaker til sambos store glede, jeg kunne godt tenke meg noe annet..

Skrevet

I dag ble det biff, ris, tzatziki og peppersaus.

Skrevet

Fiskekaker med brun saus (som jeg har forstått er helt uvirkelig for noen, men en helt vanlig sammensetning for meg ;)), brokkoli, erter og hjemmelaget potetstappe. Rørte tyttebær til.

Skrevet

Vi skal ha indrefilet av svin surret i spekeskinke, servert med ris i dag tror jeg og grønnsaker/salat og peppersaus. Mannen som har bestemt :)

Skrevet

Raspeballer (skulle egentlig ha pinnekjøtt fra fryseren, men det luktet og så tvilsomt ut, så vi måtte finne noe som passet til kålroten, vossakorven og juleølet vi allerede hadde kjøpt ;) ).

Skrevet

Ostesnitsel med ris og bernaise- saus...

(Høres merkelig ut for meg, men det er det jeg har lyst på :ler: )

Skrevet

Spist ute i dag etter jobb: Lammepølser gratinert med en skive chèvre, potetpuré og div. grønnsaker.

Smakte sånn passe. :forvirret:

Skrevet
Hva mangla, piaf?

Si det - det skortet litt på detaljene, tror jeg, pølsene var litt inntørkede og udelikate, liksom (som om de hadde blitt stående en stund på kjøkkenbenken før jeg fikk dem :forvirret: ), og potetpuréen var litt tynn i smaken.

Hørtes bedre ut med selvfisket makrell. :)

Skrevet

Jeg skal lage en italiensk-inspirert suppe av hermetiske tomater, bacon, friske bondebønner, cannelinibønner, spinat, litt grønnkål (?) og fullkornspasta. Med parmesandryss på toppen, godt brød og - for første gang ever - rødvin fra kartong.

*pappvinjomfru* :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...