Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går hadde vi hjemmelagede hamburgere med ovnsbakte krydrete potetbåter. I dag blir det marinert biff med grønnpeppersaus, fløtegratinerte poteter, champignonstuing, asparges, gulrøtter og løkringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte nettopp pizza fra Peppes - blir deilig etter en særdeles slitsomn uke med lite søvn :)

Skrevet

Elgbiff (entrecôte), ovnsbakte mandelpotet- og jordskokkbåter, smørdampet brokkoli, foliebakte rødbeter med balsamico og kremet saus av frisk og tørket sopp (steinsopp, traktkantarell).

Det må vel bli litt rødvin å drikke til også, og kanskje en konfekt eller to til dessert. :)

Skrevet

I går spiste vi lasagne his venner, i dag har vi invitert til fårikål.

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget pizza med salat og rømmedressing til middag.

Skrevet

Bakte poteter m/ biff (entrecote), franske grønnsaker, salat og bernaisesaus....

Skrevet

Lutefisk! Med hele bøtteballetten: ertestuing, baconterninger, fett, mandelpoteter. Åh, jeg gleder meg :)

Skrevet

Fiskeboller, hvit saus, revne gulerøtter og poteter med litt karri

Skrevet

Dumpet tilfeldigvis over en av mine favoritter fra barndommen på butikken: Bayonneskinke! Har ikke spist det siden jeg var unge og gleder meg til middag i dag: Baynonneskinke med poteter, gulrøtter og bernaisesaus!

Skrevet

Foliestekt laks med sitronpepper og purre, og med rømme og poteter til:)

Skrevet
Elgbiff (entrecôte), ovnsbakte mandelpotet- og jordskokkbåter, smørdampet brokkoli, foliebakte rødbeter med balsamico og kremet saus av frisk og tørket sopp (steinsopp, traktkantarell).

Det må vel bli litt rødvin å drikke til også, og kanskje en konfekt eller to til dessert. :)

Vi endte i tillegg opp med å lage kokosmelkpannekaker til dessert - som vi spiste nystekte med blåbær og litt lønnesirup. (Åpnet en boks kokosmelk til curryen i går, men trengte bare litt av den, så sånn fikk vi brukt opp resten. :) )

Deilig søndagsmiddag - i morgen er det et nytt og bedre liv! :sjenert:;)

*mett*

Skrevet

Vi hadde ovnsbakt torsk på en seng av raspet gulrot, sellerirot og løk, og med topping av rømme, estragon og sennep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...