Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sen middag/kvelds. Blir vel noe brødskive med fiskepudding/fiskekaker på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indrefilet burger med grovt brød og båtpoteter fra Valkyrien på Majorstua. NAM!

Skrevet

Fiskekaker, hvit saus, revne gulerøtter og kokte poteter

Skrevet

I dag blir det villlaks, løk og sopp i fløtesaus med spaghetti. :sikle:

Skrevet

I dette møkkaværet vi har over Vestlandet for tida holder bare en middag: grønnsakssuppe med masse hvitløk og chili. Noe MÅ varme :ler:

Jeg lagde den i går fordi jeg syns dagsgammel suppe er best. Og så lagde jeg så mye at vi har til i morgen også.

Skrevet

Finnbiffgryte med erter, sopp og gulrøtter. Kokte poteter og rørte tyttebær til.

Skrevet

Bacalao (rest fra fryseren). Speltrundstykker ved siden av, og antakelig et lite glass rødvin, fordi det er så godt til bacalao, og fordi det regner og er surt og kaldt. Så får det heller være at det bare er en helt vanlig tirsdag. :)

Gjest Deception
Skrevet

Her blir det fenalår, eggerøre, rømme og flatbrød, og muligens en øl til. :)

Skrevet

De siste 12 dagene har det blitt kjedelig sykehusmat. I dag ble det hjemmelaget kyllingsalat.

Skrevet

Ovnsbakte laksekoteletter med marinert hvitløk, servert med brokkoli, babygulrøtter og sukkererter.

Skrevet (endret)

Fiskeboller i karrisaus

Endret av pulverheksa
Skrevet

Hjemmelagde fiskeboller (fra fryseren) med spinatsaus, dvs. hvitsaus med spinat og ekstra mye muskat i.

Skrevet (endret)

Ikke helt etter planen i dag - i stedet for fiskemiddag ble det omelett (bacon, purre, squash, parmesan) og salat.

Endret av piaf
Gjest Deception
Skrevet

Vi har spist grillet laks med improvisert byggrynssalat; med byggryn (;)), tomater (ferske og soltørkede), fetaost, kapers, pinjekjerner og slike flate bønner som kalles butterbeans. Dressing av olivenolje, salt, pepper, oregano og balsamico.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...