Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttkaker med poteter, brun saus og stuet kål.

Skrevet

Fullkornspaghetti og tomatsaus med kyllingkjøttdeig, hvitløk, erter, gulerøtter og mais

Skrevet

Resten av komlene fra søndag, i dag stekte med bacon og kålrabistappe ved siden av.

Skrevet
Chelseas breiflabb, med pressede poteter i stedet for potetstappe. (Skulle egentlig være søndagsmiddag, men jeg tok opp fisken i seneste laget, så den var ikke i nærheten av å være tint i går. )

Siden det viste seg å være nok fisk i pakken til to middager tenkte jeg å prøve å lage en slags wok av resten av breiflabben i dag. :)
Skrevet

I dag blir det wok med kylling, paprika, sopp, løk og squash. Kanskje noen erter også. Søt chilisaus på toppen. Og så ris til, tror jeg.

Skrevet

PÅ frokost tv idag lagde hun en kyllinggrateng med brokkoli og blomkål, tror jeg skal prøve meg på den. :)

Skrevet (endret)

Blir lasagne, finstrimla kålsalat og hjemmelaga dressing :)

:sikle:

Endret av forelzka
Skrevet

Middagen i dag var:

1 1/2 grove tortillaer

1 fiskefilet (sei) hakket opp i biter i karrisaus, i panne

Ananas brunet i panna

Ruccola salat

Gjest Deception
Skrevet

Her har vi spist et mateksperiment (takk, Donpedro, for inspirasjon).

Laksefilet, fennikel, eplebåter, vårløk og kokosmelk i form, i ovn til grønnsakene er møre. Serveres med kokte poteter. Smakte helt fortreffelig. :) Fløte er nok det beste, men undertegnede tåler det ikke, så derfor kokosmelk i stedet. Fungerte bra, men fikk litt tynn konsistens.

Skrevet

Risengrynsgrøt med smørøye, sukker og kanel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...